DESPERADOS Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Witajcie, odpaliłem Audi z kabli bo aku nie kręciło, ładnie zapalił kontrolki pogasły ładowanie na zegarze jakieś 15v. Zrobiłem około 5km zgasiłem auto i po ponownym uruchomieniu silnik ani drgnie,kontrolki przygasają i kaplica. Czy to aku? dodam że od nowego nie wymieniane. Pozdrawiam
Onkel Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Sprawdź ładowanie jakie jest jak auto chodzi. Ale pewnie aku do wymiany.
kamien85 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 jest to wina akumulatora, kwalfikuje sie do wymiany
DESPERADOS Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Właśnie nie sprawdzalem jutro ogarne tak myslałem że aku bo po takiej jeździe powinien hulac aż podziw że tyle wytrzymał, a jakie powinno być ladowanie na zegarku w liczniku na wolnych obrotach?
Vexatus Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Chwileczkę, jakie 15[V] w instalacji? Przecież znamionowe napięcie, to 13,9[V], a 14,5[V] to maksimum bezpieczne dla aku! Ja bym powiedział, że uszkodzony regulator uszkodził aku... Pozdrawiam Grzesiek
Onkel Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 15 za dużo. Weź jeszcze miernik i sprawdź ile pokazuje.
paulooo Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Tez tak myśle, ja w poprzednim aucie miałem żle zrobiony regulator napięcia i po odpaleniu przez 5 min alternator wogile nie działał pozniej jak już zaczynał działać to na wolnych obrotach łądowanie było w granicach 14,4 a po dodaniu gazu zwiekszało sie do nawet 16stu. Po roku nowy akumulator był do wyrzucenia.
krzysztofquattro Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Potwierdzam 14,5 V to absolutne maksimum. Posprawdzaj jak się zachowuje przy maksymalnym obciążeniu odbiornikami i bez niego. Stawiam jak poprzednicy na regulator napięcia. Nie padają Ci często żarówki?
paulooo Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Mi zarówki nie padały. Rok czasu jazdy z ładowaniem powyżej 14,4 może jedna ze starości padła.
krzysztofquattro Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Tak czy inaczej takie ładowanie nie jest zdrowe dla aku i w pierwszej kolejności należy to zbadać później oblukać czy ako wyzionęło już ducha czy jeszcze coś z niego będzie.
DESPERADOS Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Sprawdzilem, na mierniku pokazalo 13,8v. Jak włączyłem klime,radio,światła wszystka co sie dało to spadło do ok. 12v/12,5v.
Mauros88 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Wydajemi sie ze teraz to troche za niskie napiecie ladowania masz. Sprawdzil bym regulator napiecia.
DESPERADOS Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Nie dało mi to spokoju zmieniłem aku i wszystko gra :> aku bylo tak padnięte ze sie nie ładował, zmieniłem aku i hula :decayed:wszystko gra napięcie jest takie jak powinno dzieki chłopaki temat zamykam.Pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się