mariuszn20 0 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 samochod zachowuje sie jak zwykly diesel a nie tdi, przy 2500 obr/min zawsze bylo slychac charakterystyczne tykniecie a teraz tego nie ma. duzo czytalem o turbo na roznych forach ale kazdy pisze ze brakuje mocy od ilus tam obrotow lub ze jak ponownie uruchomi silnik jest ok u mnie tego nie ma. przepraszam za brak polskich znakow ale w moim lapku ich nie mam czytam i czytam te fora i nic, dla scislosci dodam ze moj samochod ledwo osiagnal 2700 obr ale troche to trwalo jak dobilem do takich obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Jakie błędy pokazuje VAG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszn20 0 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 nie mialem podlaczonego pod komp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 wtedy bedziemy mogli cos powiedzec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Masz na dzień dobry tryb awaryjny a z jakiego powodu to wyjdzie od razu jak podepniesz Vaga i odczytasz kody zapisanych błędów. Przyczyną może być odpięta wtyczka od N75, uszkodzony czujnik G71 w kompie itd. i dlatego gaszenie i ponowne odpalenie silnika niczego nie zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszn20 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 dzis rano turbo dzialalo, owe tyknieci przy 2200 obr/min. na 3 biegu na wyrzszych obrotach wskoczyl mul - zapewne tryb awaryjny. dzis przejrze dokladnie wszystkie wezyki. a jak sprawdzic samo turbo, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eVoG 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Po co robisz sobie problemy? Na oko zaworu n75 nie sprawdzisz. Lepiej załatw VAGa i rób logi, tam Ci wszystko wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszn20 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 dzis przyjrzalem sie wszystkiemu dokladnie, nie pracuje silownik, ramie nie porusza sie przy odpaleniu samochodu czy gaszeniu nawet jak dodam gaz to nic sie nie dzieje. jaka moze byc tego przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Zmiennej gemoetri nie ma, wiec nie kierownice w turbo. n75 do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się