rakud29 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 witam koledzy dzisiaj sprawdzalem korekcje na pompkach i przy 70 stopniach na tyle byl rozgrzany silnik bylo cylinder 1 -0.25 2 -0.03 3 0.00 4 +0.28 co o tym myslicie jaka jest norma
lukaszlsw Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 są świetne, nie zawracaj sobie tym głowy A najlepiej zrób pełną diagnostykę i wrzuć w odpowiedni dział
Ponio1767 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Czy w silnikach AVF robi sie korekcje ?? rok 2003. pzdr
rakud29 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 pelna diagnostyke czyli logi mozesz powiedziec jakie korekcje sa niepokojace
ogar Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Czy w silnikach AVF robi sie korekcje ?? rok 2003. pzdr Zapnij Vag-a grupa pomiarowa 04.Tolerancja prawidłowej pracy pompek wynosi od -2.8 do +2.8 ale najlepiej jak te wartości oscylują w okolcach zera.Do diagnostyki potrzebna jest jeszcze grupa 18 i 23.W jednej mają być same zera a w drugiej nie mogą przekraczać 60
rakud29 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 ok bo ja te sprawdzalem na grupie pomiarowej 13 tak na wolnych obrotach [br]Dopisany: 08 Luty 2012, 14:12_________________________________________________wiec jak to jest koledzy co nam pokazuje grupa 04 a 13 bo ja sprawdzalem na 13
Musashi Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 grupa 013 weryfikuje rownomiernosc biegu jalowego, czyli mowiac prosto prawidlowosc pracy poszczegolnych cylndrow. odchylki od normy nie swiadcza o problemach z pompowtryskami ale ogolnie z danym cylindrem. norma to zakres - 2,8/+2,8. jednak gdy ktorys z cylindrow uzyskuje ok. + 1.0 nalezy sie zastanowic co jest przyczyna. do kompletu potrzebne sa grupy 018 oraz 023. tak jak kolega napisal 018 powinny byc same zera. w 023 zalezy od silnika dla silnikow PD 8V warotsci powinny oscylowac do +/- 30 natomiast dla silnkow PD 16V wartosci +/- 60 sa w zakresie normy,
rakud29 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 koledzy w grupie 023 mam -70 do -78 co jest nie tak grupa 018 same zera tak jak ma byc
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 koledzy w grupie 023 mam -70 do -78 co jest nie tak grupa 018 same zera tak jak ma byc grupa -18 prawidlowa. natomiast wartosci spoza zakresu [-60, +60] wskazuja na niedomagania wtryskow. przy wartosciach ponizej -60, jak u ciebie, przyczyna moze byc zla jakosc paliwa. nie jest to tragedia, wiekszosc diagnozowanych przeze mnie BLB, nawet kilka egzemplarzy, z nowymi PD, miala wartosci w okolicach wlasnie -55/ -60. co nie swiadczy najlepiej o naszym paliwie. warto monitorowac. jednak jezeli silnik pracuje rownomiernie, nie kuleje na jalowym, nie szarpie mocno, w czasie przyspieszania, doradzilbym srodek do czyszczenia (dodatek do paliwa) ukladu motul system clean diesel lub liqui moly.
rakud29 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 kolego wlalem teraz stp i przejechalem juz 500 km na tym srodku paliwo wlane na orlen to lepsze co moze sie stac w moim przypadku powiem tak kat synchronizacji miale na -6 dopiero teraz poprawilem tylko dziwi mnie bo ruszylem na ok 2 walki w lewo i za pierwszym razem po odpaleniu mialem 0 i tak czyma po tej regulacji ustaly drgania na biegu jalowym wiec nie wiem jak dlugo postoi to w te mrozy mial ciezki rozroch zobaczymy jak bedzie teraz[br]Dopisany: 11 Luty 2012, 20:20_________________________________________________co koledzy poradzicie
rakud29 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 chodzi mi czy ten kat synchronizacji mial wplyw na poranny odpal bo mialem az na -6 a teraz mam 0 tak gdzies dziwnie trafilem bo za 1 razem powiedz kolego jeszcze cos moze sie stac z pompkami jak mam az na - 70/78 i czy ten srodek co wlalem jest ok
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 srodek jest ok. sprobuj ew. motula, ale nei jest tani. co do pompek, narazie bym obserwowal. ale gdy silnik zacznie szarpac, lub lapac tryb awaryjny z bledem przekroczenie granicy regulacji cisnienia - przeladowanie. zajalbym sie pompkami. czasami pomaga czyszczenie ultradzwiekami. jednak moze sie okazac ze bz. byc moze wzrost temperatur poprawi sprawe ( mysle o jakosci paliwa.
rakud29 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 kolego mam chipa nie ma to wplywu na te ronice jeszcz co do konta synchronizacji to tez chyba bardzo zle bylo mogo miec to wplyw na odpal
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 grupa 023 to jedno a uruchamianie zimnego silnika, drugie. chip raczej nie ma wplywu na logi PD. kat synchro ma wplyw, na latwosc rozruchu jak i na dynamike, zuzycie paliwa, itp. powinien byc taki masz teraz. napisalem juz co sadze o wtryskach i ich logach. BTW. poprawiles synchro jednego walka, nie wiesz jak jest z drugim
rakud29 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 kolego dwa walki przesunolem delikatnie tak samo a co jeden powinno sie przestawiac
audiomaniak Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Jeszcze jedna sprawa jeśli ktoś wgrywał Ci program to powinien najpierw sprawdzić czy wałek masz w pozycji 0. Chyba, że auto kupiłeś już z wgranym programem to oczywiście nie miałeś na to wpływu Tylko na jednym wału masz czujnik, który pokazuję wartości na vagu
rakud29 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 a ktory ten walek sie przestawia jak stojr przodem do auta i co dalo by sprawdzenie kata przed chipem inaczej sie go chyba nie robi
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Jeszcze jedna sprawa jeśli ktoś wgrywał Ci program to powinien najpierw sprawdzić czy wałek masz w pozycji 0. Chyba, że auto kupiłeś już z wgranym programem to oczywiście nie miałeś na to wpływu jezeli ma gotowca nie ma znaczenia. jezel ktos indywidualnie probowal chipowac, noto problem, mapy do korekty .
rakud29 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 byl zgrywany program i go przerabial
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się