Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Jakie powinny być korekcje na pompkach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam koledzy dzisiaj sprawdzalem korekcje na pompkach i przy 70 stopniach na tyle byl rozgrzany silnik bylo

cylinder 1 -0.25 2 -0.03 3 0.00 4 +0.28

co o tym myslicie jaka jest norma

Opublikowano

są świetne, nie zawracaj sobie tym głowy :good: A najlepiej zrób pełną diagnostykę i wrzuć w odpowiedni dział

Opublikowano

Czy w silnikach AVF robi sie korekcje ?? rok 2003. pzdr

Opublikowano

pelna diagnostyke czyli logi mozesz powiedziec jakie korekcje sa niepokojace

Opublikowano

Czy w silnikach AVF robi sie korekcje ?? rok 2003. pzdr

Zapnij Vag-a grupa pomiarowa 04.Tolerancja prawidłowej pracy pompek wynosi od -2.8 do +2.8 ale najlepiej jak te wartości oscylują w okolcach zera.Do diagnostyki potrzebna jest jeszcze grupa 18 i 23.W jednej mają być same zera a w drugiej nie mogą przekraczać 60

Opublikowano

ok bo ja te sprawdzalem na grupie pomiarowej 13 tak na wolnych obrotach [br]Dopisany: 08 Luty 2012, 14:12_________________________________________________wiec jak to jest koledzy co nam pokazuje grupa 04 a 13 bo ja sprawdzalem na 13

Opublikowano

grupa 013 weryfikuje rownomiernosc biegu jalowego, czyli mowiac prosto prawidlowosc pracy poszczegolnych cylndrow. odchylki od normy nie swiadcza o problemach z pompowtryskami ale ogolnie z danym cylindrem.

norma to zakres - 2,8/+2,8. jednak gdy ktorys z cylindrow uzyskuje ok. + 1.0 nalezy sie zastanowic co jest przyczyna.

do kompletu potrzebne sa grupy 018 oraz 023. tak jak kolega napisal 018 powinny byc same zera.

w 023 zalezy od silnika dla silnikow PD 8V warotsci powinny oscylowac do +/- 30 natomiast dla silnkow PD 16V wartosci +/- 60 sa w zakresie normy,

Opublikowano

koledzy w grupie 023 mam -70 do -78 co jest nie tak grupa 018 same zera tak jak ma byc

Opublikowano

koledzy w grupie 023 mam -70 do -78 co jest nie tak grupa 018 same zera tak jak ma byc

grupa -18 prawidlowa.

natomiast wartosci spoza zakresu [-60, +60] wskazuja na niedomagania wtryskow.

przy wartosciach ponizej -60, jak u ciebie, przyczyna moze byc zla jakosc paliwa. nie jest to tragedia, wiekszosc diagnozowanych przeze mnie BLB, nawet kilka egzemplarzy, z nowymi PD, miala wartosci w okolicach wlasnie -55/ -60. co nie swiadczy najlepiej o naszym paliwie.

warto monitorowac. jednak jezeli silnik pracuje rownomiernie, nie kuleje na jalowym, nie szarpie mocno, w czasie przyspieszania, doradzilbym srodek do czyszczenia (dodatek do paliwa) ukladu motul system clean diesel lub liqui moly.

Opublikowano

kolego wlalem teraz stp i przejechalem juz 500 km na tym srodku paliwo wlane na orlen to lepsze co moze sie stac w moim przypadku powiem tak kat synchronizacji miale na -6 dopiero teraz poprawilem tylko dziwi mnie bo ruszylem na ok 2 walki w lewo i za pierwszym razem po odpaleniu mialem 0 i tak czyma po tej regulacji ustaly drgania na biegu jalowym wiec nie wiem jak dlugo postoi to w te mrozy mial ciezki rozroch zobaczymy jak bedzie teraz[br]Dopisany: 11 Luty 2012, 20:20_________________________________________________co koledzy poradzicie

Opublikowano

no ale w czym ci mamy radzic? :mysli:

Opublikowano

chodzi mi czy ten kat synchronizacji mial wplyw na poranny odpal bo mialem az na -6 a teraz mam 0 tak gdzies dziwnie trafilem bo za 1 razem powiedz kolego jeszcze cos moze sie stac z pompkami jak mam az na - 70/78 i czy ten srodek co wlalem jest ok

Opublikowano

srodek jest ok. sprobuj ew. motula, ale nei jest tani.

co do pompek, narazie bym obserwowal. ale gdy silnik zacznie szarpac, lub lapac tryb awaryjny z bledem przekroczenie granicy regulacji cisnienia - przeladowanie. zajalbym sie pompkami.

czasami pomaga czyszczenie ultradzwiekami. jednak moze sie okazac ze bz.

byc moze wzrost temperatur poprawi sprawe ( mysle o jakosci paliwa.

Opublikowano

kolego mam chipa nie ma to wplywu na te ronice jeszcz co do konta synchronizacji to tez chyba bardzo zle bylo mogo miec to wplyw na odpal

Opublikowano

grupa 023 to jedno a uruchamianie zimnego silnika, drugie.

chip raczej nie ma wplywu na logi PD.

kat synchro ma wplyw, na latwosc rozruchu jak i na dynamike, zuzycie paliwa, itp. powinien byc taki masz teraz.

napisalem juz co sadze o wtryskach i ich logach.

BTW. poprawiles synchro jednego walka, nie wiesz jak jest z drugim :wink4:

Opublikowano

kolego dwa walki przesunolem delikatnie tak samo a co jeden powinno sie przestawiac

Opublikowano

Jeszcze jedna sprawa jeśli ktoś wgrywał Ci program to powinien najpierw sprawdzić czy wałek masz w pozycji 0.

Chyba, że auto kupiłeś już z wgranym programem to oczywiście nie miałeś na to wpływu

Tylko na jednym wału masz czujnik, który pokazuję wartości na vagu

Opublikowano

a ktory ten walek sie przestawia jak stojr przodem do auta i co dalo by sprawdzenie kata przed chipem inaczej sie go chyba nie robi

Opublikowano

Jeszcze jedna sprawa jeśli ktoś wgrywał Ci program to powinien najpierw sprawdzić czy wałek masz w pozycji 0.

Chyba, że auto kupiłeś już z wgranym programem to oczywiście nie miałeś na to wpływu

jezeli ma gotowca nie ma znaczenia. jezel ktos indywidualnie probowal chipowac, noto problem, mapy do korekty ;).

Opublikowano

byl zgrywany program i go przerabial

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...