Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zawieszenie kilka elementów - prośba o opinię


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Moja A4 1.9 TDI 99 r mam od sierpnia. Jako jeszcze malo doswiadczony wymienilem koncowki drazka - jakies lipne HArta czy jakos tak bo znow musze wymienic. Chytry na tych samochodach 2 x traci. Teraz kupilem juz TRW i mam nadzieje ze beda sluzyc. Ale przy sprawdzaniu wyszlo mi jeszcze kilka rzeczy :(

1. Drazek kierowniczy - lewa strona

2. Wachacz dolny tylni - prawa strona

3. Wachacze gorne - lewa strona

Powiedzcie mi prosze jakiej firmy te czesci kupowac tak zebym znow nie wpierdzielil sie w jakis wielkie G jak na poczatku.

Dziekuje !

Opublikowano

Jak pojedynczo wymieniasz to Lemforder ,a jak komplet to Master sport.

Opublikowano

No chyba pojedynczo bo kasy malo :( A i tak Lemforder troche kosztuje :/

Opublikowano

Może ktoś się orientuje czy sprzedają pojedynczo wahacze Master Sport ???

Opublikowano

za te komplety co wynieniles gorne i dolny lemka zaplacisz podobnie jak za master sporty wszystkie

Opublikowano

A teraz pytanie za 100 pkt ! Czy mozna na 100% stwierdzic ze to napewno wahacze padly tak jak diagnosta sugeruje ? Bo podjechalem do mechanika i on mowi ze to moga byc jakies gumy na wahaczach i w cale to nie musza byc wahacze. Gdzie to sprawdzic na 100% ?

Opublikowano

no i mechanik dobrze mówi- opisałem to juz w jednym wątku...

z 4 wachaczy na kole musisz tylko 1 cały wymieniać(drugi od dołu) reszte można zregenerować ja tak zrobilem choc tez niedowierzalem i jestem zadowolony( 1,5 roku jezdze ok 2tys km miesięcznie i jest ok).. wachacz ten na samym dole kosztuje ok 300-350zl a regeneracja max 150. polega to na tym ze wymieniany jest uchwyt czyli czesc łącząca wachacz z kolumną, tylko to sie zużywa wiec jaki jest sens płacić za resztę, czyli kawałek aluminium? no chyba ze pogniesz to wtedy cały trzeba, albo jak mechanik stwierdzi ze juz jest bardzo rozbite to tez sie nie da...

dlatego jak cos zaczyna sie dziać to radze interweniowac wtedy będą mniejsze koszty.. :) pzdr

Opublikowano

stary, komplet wahaczy MS kosztuje 580 zł i masz całe kompletne nowe zawieszenie z przodu. Czy nie warto tego zrobić? Na razie wiadomo że MS wytrzymują 30 tys km. Testy trwają.

Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie, u mnie od wczoraj kompletna zawiecha Master Sporta. Za wymianę z geometrią zapłaciłem 300zł. Widok jest imponujący z przodu [od dołu hehe]. I co się okazało w starych wahaczach: 4 były Lemfoerder'a, 2 TRW a 1 był jakiś TRUCKTEC Germany i 1 NK/NZ Germany. Te dwa ostatnie to jakieś nieziemskie podróby bo widać było że nowe a już wyrobione. Wniosek: Niemcy też oszczędzają na częściach.Generalnie warto było wymienić cały komplet, ponieważ jazda teraz będzie bezpieczniejsza. No i kto by pomyślał, że człowiek ma taki pchli targ pod silnikiem :decayed:

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i moderatorów :cool:

Opublikowano

ja tak samo jak yuby1988 jeżdze na regenerowanych wahaczach i jestem bardzo zadowolony nie mam z nimi najmniejszego problemu wytrzymają o wiele dużej niż wszystkie inne trzeba tylko mieć dobrą firme która to zrobi ja taką znam i napewno nie kupił bym innych wahaczy tylko od nich :tongue4: ale to taka moja dygresja :wink4:

Opublikowano

Oczywiście ,każdy może wybrać swoja opcję. Ale panowie, te nóweczki są śliczne :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...