Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Problem z Fisem, ogromne spalanie na postoju pomocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego, sprawdź VAGiem w instruments, wiem że w którymś polu w MB pokazuje rezystancję z czujnika i przelicza to mniej więcej na ilość litrów paliwa. Może to coś powie na temat poprawności pomiaru przez czujnik poziomu paliwa, chociaż jak się patrzy na filmik to rzeczywiście wygląda na uszkodzony licznik.

Opublikowano

zalej do pełna :good: ...u mnie kiedys mialem taki przepadek:

zaswiecila sie rezerwa, zrobilem jeszcze z 50km..zalałem auto do pełna i : pokazywala wskazówka ze w baku jest pełno a rezerwa dalej sie świeciła :kox:

ale to przez jakies 10 min i zgasła a w tym czasie zapalałem auto i gasilem ....

teraz jest juz ok...moim zdaniem tankowanie po 50zł jest totalna bzdura....skoro do pracy ma 25 km to co 4 dni na stacje trzeba jechac...wiecej czasu traci stojac na cpnie niz jadac ..niech leje chociaz za 150-200 zl za jednym razem ..

Opublikowano

.moim zdaniem tankowanie po 50zł jest totalna bzdura....skoro do pracy ma 25 km to co 4 dni na stacje trzeba jechac...wiecej czasu traci stojac na cpnie niz jadac ..niech leje chociaz za 150-200 zl za jednym razem ..

bzdura jest pisanie bzdur... :cool1:[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 12:38_________________________________________________

Dziś byłem u mechanika nie wykazało żadnych błędów w drodze powrotnej do domu stojąc na światłach ofc po wcześniejszym tankowaniu miałem zasięg 350km zmiana na zielone a tam już pisze 310... wskaźnik paliwa też spadł tak jak kolega pisał podczas hamowania pokazuje zero na 6 biegu 3.3 na luzie 8.7 3 bieg i 14l/100 +++ nie wiem jak tankować teraz bo ostatecznie to nie wiem czy on tyle na prawdę pali czy to wina czujników lub czegoś a sam samochód pali normalnie i paliwo jest byle go nie zapowietrzyć.

no ale to nie o takiego mechanika chodzio, ktory podlaczy tester i sprawdzi bledy.

tylko sprawdzi wskazanie poziomu paliwa VAGiem, i zaobserwuje to co sie dzieje ze wskaznikiem opisane przez ciebie, widac rowniez VAG-iem.

Opublikowano

.moim zdaniem tankowanie po 50zł jest totalna bzdura....skoro do pracy ma 25 km to co 4 dni na stacje trzeba jechac...wiecej czasu traci stojac na cpnie niz jadac ..niech leje chociaz za 150-200 zl za jednym razem ..

bzdura jest pisanie bzdur... :cool1:[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 12:38_________________________________________________

Dziś byłem u mechanika nie wykazało żadnych błędów w drodze powrotnej do domu stojąc na światłach ofc po wcześniejszym tankowaniu miałem zasięg 350km zmiana na zielone a tam już pisze 310... wskaźnik paliwa też spadł tak jak kolega pisał podczas hamowania pokazuje zero na 6 biegu 3.3 na luzie 8.7 3 bieg i 14l/100 +++ nie wiem jak tankować teraz bo ostatecznie to nie wiem czy on tyle na prawdę pali czy to wina czujników lub czegoś a sam samochód pali normalnie i paliwo jest byle go nie zapowietrzyć.

no ale to nie o takiego mechanika chodzio, ktory podlaczy tester i sprawdzi bledy.

tylko sprawdzi wskazanie poziomu paliwa VAGiem, i zaobserwuje to co sie dzieje ze wskaznikiem opisane przez ciebie, widac rowniez VAG-iem.

Dziś żona pojechała do pracy :/ i dopóki nie załatwi sobie dnia wolnego, to nici z badania... Tak jak pisałem wcześniej skocze do jeszcze jednego pana a jak nie wypali to aso pozostaje wtedy dowiem się co i jak ofc napiszę w tym wątku jak tylko wszystko wyjaśnię.

Co do tankowania tak jak pisał kolega matyss___ bo w sumie to czemu miała by nie tankować za np 150/200 pln ale stacja jest pod nosem poważnie nigdy nie przywiązywaliśmy wielkiej wagi do tego... pozdrawiam

Opublikowano

masz uwalony pływak przy pompie paliwa pod kanapa. koszt ok 70zł.

Już to przerabiałem. objawy identyczne tylko w vw passacie. wymieniłem pływak i do konca było dobrze. tez wskaźnik pokazywał co chciał. nie musisz tankować do pełna:)

niestety materiał z którego są wykonane pływaki nie wytrzymuje jazdy po naszych dziurawych drogach

pozdrawiam.[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 23:26_________________________________________________roboty na 30min:)

Opublikowano

Dziś żona pojechała do pracy :/ i dopóki nie załatwi sobie dnia wolnego, to nici z badania... Tak jak pisałem wcześniej skocze do jeszcze jednego pana a jak nie wypali to aso pozostaje wtedy dowiem się co i jak ofc napiszę w tym wątku jak tylko wszystko wyjaśnię.

Co do tankowania tak jak pisał kolega matyss___ bo w sumie to czemu miała by nie tankować za np 150/200 pln ale stacja jest pod nosem poważnie nigdy nie przywiązywaliśmy wielkiej wagi do tego... pozdrawiam

a ASO to "napewno" pomoze :decayed:

Opublikowano

Panowie podepne sie :) Jak vagiem zmienic wskazywanie sredniego spalania??

zatankowalem do odbicia zrobilem 200 km i srednio wyszło mi 6,5 litra a fis pokazał 7,4 litra

zatankowalem do odbicia zrobilem 100 km i srednio wyszlo mi 5,6 litra a fis pokazal 6,6 litra

wiec po dwóch podejsciach ewidentnie fis zawyża mi o litre na 100 km. gdzies widzialem na forum ale kurcze nie moge znalesc..

Opublikowano

Zatankowałem do pełna na stacji jak miałem 3/4 baku, zrobiłem 200km i na tej samej stacji, tym samym dystrybutorze zatankowałem znów do pełna tzn az odbił, fis pokazał 7,4 a weszło dokladnie 13 litrów.Wiec ewidentnie spalił 6,5l/100km. I raczej to jest bardziej miarodajne niz to co mowisz ze mam jezdzic az by mi zgasł..

Opublikowano

kolego na to kiedy Ci odbije nie masz wpływu. zalezy jaka temp ile osob w srodku itp. jak głeboko wsadzisz pistolet.....

rezerwa tez może wyskoczyc nie zawsze idealnie tak samo.[br]Dopisany: 21 Luty 2012, 22:10_________________________________________________a jak Ci zgaśnie to masz pewnosc ze masz pusto w baku. ale to hardcorowa metoda.

tak btw. co to za róznica czy pali Ci 6.5 czy 7 litrów?

Opublikowano

tzn jak ile osób w srodku?? pistolet no normalnie po same granaty :tongue4: no do konca :>

temperatura czego?? otoczenia?? mineło max 3 godzinki wiec mogla sie zmienic o 1 stopien..

zeby obalic twoja teorie sprawdze inaczej... wleje pod sam korek i zrobie te 200 km i znow wleje pod sam korek.

Opublikowano

No to co wg ciebie jest wymierne? :disgust:

Opublikowano

dzieki... jazda do suchego baku to jakos mnie nie kreci na pompkach..

Opublikowano

Ale pierniczysz głupoty... i nie bardzo pomagasz w tym co pytałem... :kwasny:

nic sie z twoich wypowiedzi sensownego raczej nie dowiem

Opublikowano

Przecież Ci wyraźnie napisałem ze takie sprawdzanie nie bedzie dokładnie czyli nie zweryfikujesz w ten sposób wskaźnika fisu.

szkoda pieniedzy na paliwo. jedyny sposób dokładnego sprawdzenia faktycznego spalania i sprawdzenia wskaźników fisu to wypalenie dokładnie całej zawartości baku.

Opublikowano

Najlepiej to jeździj do zapalenia rezerwy, ja tak robiłem, tylko musisz kilka razy i wyliczyc średnią o ile źle pokazuje. Musi byc powtarzalny błąd bo inaczej to nic to nie da. Jak juz wyliczysz to vag do ręki i tak:

1. podłączyć VAG'a

2. wybrać 17 (licznik - instruments)

3. wybrać 10 (adaptacja)

4. zmienić wartość według :

Consumption Correction

,Standard: 100 %

,Range: 85...115 %

Domyślnie wartość 100 i można ją zmieniać co 5 - 85,90,95,100,105, 110,115 (każda zmiana o 5 to zmiana na wskazaniu o mniej więcej 0,4-0,5L)

Zmienić i znowu kilka testów dla sprawdzenia.

Opublikowano

Siema, postanowiłem zakończyć wątek wskaźnik pokazuje nadal to co chce byłem na badaniu vagiem, które to zostało przeprowadzone przy okazji. Zwiększone spalanie było jakoś spowodowane padającą turbiną, do tego doszedł koszt wymiany intercolera rozszczelnienie na jednym z mocowań całkowity koszt naprawy to 2200 zl wnioski...

Małżonka częściej powinna depać na prostych a ja muszę częściej jeździć, teraz spalanie oscyluje w granicach 6.9l /100 km pozdrawiam i wielkie dzięki za odpowiedzi i pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...