bobikos Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Kolego, sprawdź VAGiem w instruments, wiem że w którymś polu w MB pokazuje rezystancję z czujnika i przelicza to mniej więcej na ilość litrów paliwa. Może to coś powie na temat poprawności pomiaru przez czujnik poziomu paliwa, chociaż jak się patrzy na filmik to rzeczywiście wygląda na uszkodzony licznik.
matyss___ Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 zalej do pełna ...u mnie kiedys mialem taki przepadek: zaswiecila sie rezerwa, zrobilem jeszcze z 50km..zalałem auto do pełna i : pokazywala wskazówka ze w baku jest pełno a rezerwa dalej sie świeciła ale to przez jakies 10 min i zgasła a w tym czasie zapalałem auto i gasilem .... teraz jest juz ok...moim zdaniem tankowanie po 50zł jest totalna bzdura....skoro do pracy ma 25 km to co 4 dni na stacje trzeba jechac...wiecej czasu traci stojac na cpnie niz jadac ..niech leje chociaz za 150-200 zl za jednym razem ..
Musashi Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 .moim zdaniem tankowanie po 50zł jest totalna bzdura....skoro do pracy ma 25 km to co 4 dni na stacje trzeba jechac...wiecej czasu traci stojac na cpnie niz jadac ..niech leje chociaz za 150-200 zl za jednym razem .. bzdura jest pisanie bzdur... [br]Dopisany: 14 Luty 2012, 12:38_________________________________________________ Dziś byłem u mechanika nie wykazało żadnych błędów w drodze powrotnej do domu stojąc na światłach ofc po wcześniejszym tankowaniu miałem zasięg 350km zmiana na zielone a tam już pisze 310... wskaźnik paliwa też spadł tak jak kolega pisał podczas hamowania pokazuje zero na 6 biegu 3.3 na luzie 8.7 3 bieg i 14l/100 +++ nie wiem jak tankować teraz bo ostatecznie to nie wiem czy on tyle na prawdę pali czy to wina czujników lub czegoś a sam samochód pali normalnie i paliwo jest byle go nie zapowietrzyć. no ale to nie o takiego mechanika chodzio, ktory podlaczy tester i sprawdzi bledy. tylko sprawdzi wskazanie poziomu paliwa VAGiem, i zaobserwuje to co sie dzieje ze wskaznikiem opisane przez ciebie, widac rowniez VAG-iem.
Befree4free Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 .moim zdaniem tankowanie po 50zł jest totalna bzdura....skoro do pracy ma 25 km to co 4 dni na stacje trzeba jechac...wiecej czasu traci stojac na cpnie niz jadac ..niech leje chociaz za 150-200 zl za jednym razem .. bzdura jest pisanie bzdur... [br]Dopisany: 14 Luty 2012, 12:38_________________________________________________ Dziś byłem u mechanika nie wykazało żadnych błędów w drodze powrotnej do domu stojąc na światłach ofc po wcześniejszym tankowaniu miałem zasięg 350km zmiana na zielone a tam już pisze 310... wskaźnik paliwa też spadł tak jak kolega pisał podczas hamowania pokazuje zero na 6 biegu 3.3 na luzie 8.7 3 bieg i 14l/100 +++ nie wiem jak tankować teraz bo ostatecznie to nie wiem czy on tyle na prawdę pali czy to wina czujników lub czegoś a sam samochód pali normalnie i paliwo jest byle go nie zapowietrzyć. no ale to nie o takiego mechanika chodzio, ktory podlaczy tester i sprawdzi bledy. tylko sprawdzi wskazanie poziomu paliwa VAGiem, i zaobserwuje to co sie dzieje ze wskaznikiem opisane przez ciebie, widac rowniez VAG-iem. Dziś żona pojechała do pracy :/ i dopóki nie załatwi sobie dnia wolnego, to nici z badania... Tak jak pisałem wcześniej skocze do jeszcze jednego pana a jak nie wypali to aso pozostaje wtedy dowiem się co i jak ofc napiszę w tym wątku jak tylko wszystko wyjaśnię. Co do tankowania tak jak pisał kolega matyss___ bo w sumie to czemu miała by nie tankować za np 150/200 pln ale stacja jest pod nosem poważnie nigdy nie przywiązywaliśmy wielkiej wagi do tego... pozdrawiam
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 masz uwalony pływak przy pompie paliwa pod kanapa. koszt ok 70zł. Już to przerabiałem. objawy identyczne tylko w vw passacie. wymieniłem pływak i do konca było dobrze. tez wskaźnik pokazywał co chciał. nie musisz tankować do pełna:) niestety materiał z którego są wykonane pływaki nie wytrzymuje jazdy po naszych dziurawych drogach pozdrawiam.[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 23:26_________________________________________________roboty na 30min:)
Musashi Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Dziś żona pojechała do pracy :/ i dopóki nie załatwi sobie dnia wolnego, to nici z badania... Tak jak pisałem wcześniej skocze do jeszcze jednego pana a jak nie wypali to aso pozostaje wtedy dowiem się co i jak ofc napiszę w tym wątku jak tylko wszystko wyjaśnię. Co do tankowania tak jak pisał kolega matyss___ bo w sumie to czemu miała by nie tankować za np 150/200 pln ale stacja jest pod nosem poważnie nigdy nie przywiązywaliśmy wielkiej wagi do tego... pozdrawiam a ASO to "napewno" pomoze
Lukaszxxx Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Panowie podepne sie Jak vagiem zmienic wskazywanie sredniego spalania?? zatankowalem do odbicia zrobilem 200 km i srednio wyszło mi 6,5 litra a fis pokazał 7,4 litra zatankowalem do odbicia zrobilem 100 km i srednio wyszlo mi 5,6 litra a fis pokazal 6,6 litra wiec po dwóch podejsciach ewidentnie fis zawyża mi o litre na 100 km. gdzies widzialem na forum ale kurcze nie moge znalesc..
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Nie jestes w stanie sprawdzic dokładnie ile Ci pali taka metodą. to ze zatankowałes do pełna to jedno a do którego momentu jezdziłes? az zgaśnie z braku paliwa? bo to jedyna miarodajna metoda poza wskaźnikami fis. pozdrawiam
Lukaszxxx Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zatankowałem do pełna na stacji jak miałem 3/4 baku, zrobiłem 200km i na tej samej stacji, tym samym dystrybutorze zatankowałem znów do pełna tzn az odbił, fis pokazał 7,4 a weszło dokladnie 13 litrów.Wiec ewidentnie spalił 6,5l/100km. I raczej to jest bardziej miarodajne niz to co mowisz ze mam jezdzic az by mi zgasł..
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 kolego na to kiedy Ci odbije nie masz wpływu. zalezy jaka temp ile osob w srodku itp. jak głeboko wsadzisz pistolet..... rezerwa tez może wyskoczyc nie zawsze idealnie tak samo.[br]Dopisany: 21 Luty 2012, 22:10_________________________________________________a jak Ci zgaśnie to masz pewnosc ze masz pusto w baku. ale to hardcorowa metoda. tak btw. co to za róznica czy pali Ci 6.5 czy 7 litrów?
Lukaszxxx Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 tzn jak ile osób w srodku?? pistolet no normalnie po same granaty no do konca :> temperatura czego?? otoczenia?? mineło max 3 godzinki wiec mogla sie zmienic o 1 stopien.. zeby obalic twoja teorie sprawdze inaczej... wleje pod sam korek i zrobie te 200 km i znow wleje pod sam korek.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 ehh pisze jeszcze raz tankowanie po sam korek nie jest wymierne....
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 wyjeżdżenie do suchego baku zatankowanie 10litrów i jazda do suchego baku jezeli chcecie wiedziec co do 0.5 litra spalanie to jedyna metoda.
Lukaszxxx Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 dzieki... jazda do suchego baku to jakos mnie nie kreci na pompkach..
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 a dobijanie do pełnego baku co 20 min kreci zwłaszcza kierownika stacji na przy której sie kręcisz.
Lukaszxxx Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Ale pierniczysz głupoty... i nie bardzo pomagasz w tym co pytałem... nic sie z twoich wypowiedzi sensownego raczej nie dowiem
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Przecież Ci wyraźnie napisałem ze takie sprawdzanie nie bedzie dokładnie czyli nie zweryfikujesz w ten sposób wskaźnika fisu. szkoda pieniedzy na paliwo. jedyny sposób dokładnego sprawdzenia faktycznego spalania i sprawdzenia wskaźników fisu to wypalenie dokładnie całej zawartości baku.
YOGI3000 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Najlepiej to jeździj do zapalenia rezerwy, ja tak robiłem, tylko musisz kilka razy i wyliczyc średnią o ile źle pokazuje. Musi byc powtarzalny błąd bo inaczej to nic to nie da. Jak juz wyliczysz to vag do ręki i tak: 1. podłączyć VAG'a 2. wybrać 17 (licznik - instruments) 3. wybrać 10 (adaptacja) 4. zmienić wartość według : Consumption Correction ,Standard: 100 % ,Range: 85...115 % Domyślnie wartość 100 i można ją zmieniać co 5 - 85,90,95,100,105, 110,115 (każda zmiana o 5 to zmiana na wskazaniu o mniej więcej 0,4-0,5L) Zmienić i znowu kilka testów dla sprawdzenia.
Befree4free Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 Siema, postanowiłem zakończyć wątek wskaźnik pokazuje nadal to co chce byłem na badaniu vagiem, które to zostało przeprowadzone przy okazji. Zwiększone spalanie było jakoś spowodowane padającą turbiną, do tego doszedł koszt wymiany intercolera rozszczelnienie na jednym z mocowań całkowity koszt naprawy to 2200 zl wnioski... Małżonka częściej powinna depać na prostych a ja muszę częściej jeździć, teraz spalanie oscyluje w granicach 6.9l /100 km pozdrawiam i wielkie dzięki za odpowiedzi i pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się