michuthebest Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 http://vaglog.rtnet.pl/kredkiclan_72454.html proba dynamiczna na 4 biegu od 1500obr/min do 3200obr/min wiecej nie dalem rady:/ jechalem sam xD Co jest ze pali mi 9,5 w trasie?[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 15:53_________________________________________________http://vaglog.rtnet.pl/kredkiclan_72456.html http://vaglog.rtnet.pl/kredkiclan_72457.html http://vaglog.rtnet.pl/kredkiclan_72458.html http://vaglog.rtnet.pl/kredkiclan_72459.html wiecej logow z grupy dynamicznej i statycznej[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 16:10_________________________________________________no body help:<
przemik Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Logi wykonane na odwal się i bardzo niestarannie. Wcale sie nie dziwie ze sie chlopaki nie garną do pomocy. A problem widac jak na dłoni.
spanky Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Logi wykonane na odwal się i bardzo niestarannie. Wcale sie nie dziwie ze sie chlopaki nie garną do pomocy. A problem widac jak na dłoni. ze tez nie zamknales tematu za takie logi ... "mientki" sie stajesz ...
lukjar7 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 moze by dziury poszukal mozliwe ale z tego co ja sie spotykalem to przeplywki w 1z bez dziury potrafia pokazywac takie wartosci ale fakt, lepiej najpierw dziury poszukac:)
michuthebest Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 A wiec panowie przepraszam za tego logi dopiero co zaczynam.... ale przepraszam.. a wiec panowie co to jest ten bypass? ?? co do n75 to tak kiedys mialem notlaufa przy 3 tys okazalo sie ze sprezynka w srodku jeden zwoj pekl i zawieszal po wywaleniu tego jednego zwoja normalnie ciagnol po wyzej 3 tys.... a dziura ?? gdzie ta dziura jesli chodzi o przeowdy paliwowe wszystko suche:/ dzisiaj pod autem patrzalem na odpalonym silniku i na wylaczonym... i sucho jesli chodzi o nastawnik i pompe paliwowa to wytarlem cala i tez w miare sucha....[br]Dopisany: 15 Luty 2012, 17:40_________________________________________________n75 dobrze jest pdolaczony nie ma tego bupassa do zaworka wchodza 3 wezyki czarny czerowny niebieski nie sa zadne dwa wezyki ze soba zlaczone.
lukjar7 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 chodzi o dziure od turbosprezarki az po kolektor dolotowy, szukac zapocen olejem
michuthebest Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 hmm zapocenia olejem to jest w wezu idacym od filtra do turba potem spod kolektora ssacego jest masa oleju:/ dzisiaj sie wzielem za wymotnowanie turba i kolektora trzbe przeczysicic i zalozyc uszelki bo olej leci... to tylko turbo jest zle??? i to moze powodowac duze spalanie? i w tych rurach plastikowych co ida do IC tez olej;/
przemik Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Wykonaj logi zgodnie ze sztuką i tak jak przystalo na to forum... a na pewno uzyskasz pomoc.
michuthebest Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 dobra to dajcie mi czxasu najpier wymienie ta uszczelke od kolektora i wtedy zrobie logi a dokladnie ktore robic i co oznacza BS001 ?????
przemik Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Potrzebujemy Statyczne - 000,001,003,004,007,013 Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011 Logujemy kazdą grupe oddzielnie. Zapraszam ponownie do nowego wątku z poprawnie wykonanymi logami.
Rekomendowane odpowiedzi