michuthebest Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 http://vaglog.rtnet.pl/kredkiclan_72454.html proba dynamiczna na 4 biegu od 1500obr/min do 3200obr/min wiecej nie dalem rady:/ jechalem sam xD Co jest ze pali mi 9,5 w trasie?[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 15:53_________________________________________________http://vaglog.rtnet.pl/kredkiclan_72456.html http://vaglog.rtnet.pl/kredkiclan_72457.html http://vaglog.rtnet.pl/kredkiclan_72458.html http://vaglog.rtnet.pl/kredkiclan_72459.html wiecej logow z grupy dynamicznej i statycznej[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 16:10_________________________________________________no body help:<
przemik Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Logi wykonane na odwal się i bardzo niestarannie. Wcale sie nie dziwie ze sie chlopaki nie garną do pomocy. A problem widac jak na dłoni.
spanky Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 przemik napisał(a): Logi wykonane na odwal się i bardzo niestarannie. Wcale sie nie dziwie ze sie chlopaki nie garną do pomocy. A problem widac jak na dłoni. ze tez nie zamknales tematu za takie logi ... "mientki" sie stajesz ...
lukjar7 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 vauxhall95 napisał(a): moze by dziury poszukal mozliwe ale z tego co ja sie spotykalem to przeplywki w 1z bez dziury potrafia pokazywac takie wartosci ale fakt, lepiej najpierw dziury poszukac:)
michuthebest Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 A wiec panowie przepraszam za tego logi dopiero co zaczynam.... ale przepraszam.. a wiec panowie co to jest ten bypass? ?? co do n75 to tak kiedys mialem notlaufa przy 3 tys okazalo sie ze sprezynka w srodku jeden zwoj pekl i zawieszal po wywaleniu tego jednego zwoja normalnie ciagnol po wyzej 3 tys.... a dziura ?? gdzie ta dziura jesli chodzi o przeowdy paliwowe wszystko suche:/ dzisiaj pod autem patrzalem na odpalonym silniku i na wylaczonym... i sucho jesli chodzi o nastawnik i pompe paliwowa to wytarlem cala i tez w miare sucha....[br]Dopisany: 15 Luty 2012, 17:40_________________________________________________n75 dobrze jest pdolaczony nie ma tego bupassa do zaworka wchodza 3 wezyki czarny czerowny niebieski nie sa zadne dwa wezyki ze soba zlaczone.
lukjar7 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 chodzi o dziure od turbosprezarki az po kolektor dolotowy, szukac zapocen olejem
michuthebest Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 hmm zapocenia olejem to jest w wezu idacym od filtra do turba potem spod kolektora ssacego jest masa oleju:/ dzisiaj sie wzielem za wymotnowanie turba i kolektora trzbe przeczysicic i zalozyc uszelki bo olej leci... to tylko turbo jest zle??? i to moze powodowac duze spalanie? i w tych rurach plastikowych co ida do IC tez olej;/
przemik Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Wykonaj logi zgodnie ze sztuką i tak jak przystalo na to forum... a na pewno uzyskasz pomoc.
michuthebest Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 dobra to dajcie mi czxasu najpier wymienie ta uszczelke od kolektora i wtedy zrobie logi a dokladnie ktore robic i co oznacza BS001 ?????
przemik Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Potrzebujemy Statyczne - 000,001,003,004,007,013 Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011 Logujemy kazdą grupe oddzielnie. Zapraszam ponownie do nowego wątku z poprawnie wykonanymi logami.
Rekomendowane odpowiedzi