audiomaniak Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 a podobnie odpalal? Powiem Ci, że mój ostatkami tchu odpalał i bardzo kopcił do tego
vauxhall95 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 a uszczelniacze elringa dales?
audiomaniak Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 a uszczelniacze elringa dales? tego nie wiem mechanik montował
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam Ponownie.Otoz mechanik ktory mial wymienic glowice wsadzil znow stara,bo nie mozna bylo dojsc z pompkami-wszystkie korekcje powyzej 2mg(silnik chodzil na 3 gary)prawdopodobnie wyrobione gniazda.Co dziwne,stal w garazu 2 dni,bez filtra paliwa,wszystkie weze rozpiete,dzisiaj wsadzilem nowy filtr i zawor termiczny zacisnalem opaski(nic nie zalewalem w filtrze istna susza jak i w przewodach),odpalil z pol obrotu zero krecenia,pochodzil z pol minuty nie rowno ale to wiadomo.Wystawilem go o 12 przed dom po 4 godzinach sprobowalem odpalic i nagralem film .Jedyne co sie zmienilo po operacjach z glowicami to to ze jak ma powyzej 50stopni kreci dluzej przy odpalaniu(wczesniej od dotkniecia) oraz dostaje sie ropa do oleju.Jak sie odkreci korek az czuc jak paruje.Na miarce duzo ponad stan.Nikt nie wie i nie ma koncepcji.Co za zlom z tego 2.0 A najlepsze jest to ze juz slychac lancuch gosc wpakowal 12tyś i dalej zle.Poza ropa w oleju i paleniem wszystko cacy. nie ma prawa byc ON w oleju. albo zle osadzenie PD w glowicy, uszkodzone uszczelniacze, albo uszkodzona tandem pompa. niech mechanik powie, krok po kroku jak montowal PD i jak zakladal oringi na PD
vauxhall95 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Czesc.Wymieniali to 3 dobrzy mechanicy.Ktorzy maja pojecie.Razem 5 razy byly wymieniane uszczelniacze
audiomaniak Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Czesc.Wymieniali to 3 dobrzy mechanicy.Ktorzy maja pojecie.Razem 5 razy byly wymieniane uszczelniacze Dałeś nowe śruby do PD?
vauxhall95 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Wszystko bylo nowe 5 kompletow srub i uszczelniaczy i robilo to 3 roznych podkreslam najlepszych mechanikow w okolicy-nie kazio z plaskim srubokretem.I nie bardzo widze sens na nowo wyjmowac to i robic.O takich rzeczach jak idealnie rozrzad na 0.0 ustawiony nie pisze bo to wiadome. Przed chwila sprawdzilem pare rzeczy ostatni raz wczoraj o 16 palony.Dzis to samo.A jak postoi ze tak powiem z rozpietymi wezami i podepne je jak chce odpalic pali od strzala. Wyjalem filtr-filtr pelny,po zdjeciu przewodow wystrzela powietrze.Wsadzilem z powrotem weze zakrecilem z 3sekundy zsunalem waz znow wystrzela powietrze. Czyli wyglada na to ze to nie paliwo sie cofa,bo jest w filtrze.Cholera. Brak pomyslow.Sprawdzilem pompe,zsunalem waz i zakrecilem z 4 sekundy prawie pelny sloik. mimo to podmieniona pompa w baku to samo. Jedyne co to dodam ze auto ma webasto niewiem czy sprawne ale chyba nie.Moze tutaj cos pies pogrzebany. Korekcje bardzo ladne Jedyne co to dawka 8mg na rozgrzanym jedyny parametr ktory sie rozni od innych. Aha zawsze jak pale to po zakreceniu na chwile jakby zalapie i kreci dalej.
sebastian_marat Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Panowie ja mam podobny problem w BKD, na zimnym silniku pali na dotyk, a jak się rozgrzeje trzeba kręcić ze 3-4s. Po ostygnięciu do ok 70stopni znów pali na dotyk. Podpowiecie coś?
vauxhall95 Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 A mam pytanie gniazda pompek wyrabialy sie w nich?Wymienie vacuum jeszcze raz.Kupie nowe sruby i uszczelniacze i po swojemu to zrobie.Bo nie ma ****.a we wsi.Cos musi byc.Zleje i wymienie olej.I zobacze.Chyba ze jeszcze jakies sugestie macie
vauxhall95 Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 zamowilem juz uszczelniacze pod pomki i sruby.A auto sie wystraszylo i pali od dotkniecia. w Sobote o 19 chcialem przestawic pilowalem go na 4 razy odjechalem 5metrow do tylu.Zgasilem(chodzil moze 15sekund).Dzis rano(6.00) podchodze odpalil od dotkniecia.Pozniej chcialem odpalic o 15 tez od dotkniecia.Co jest grane.Hehe.Wymienie olej i zobacze.Jak bedzie z dostawaniem sie ropy
Musashi Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 byc moze ze zle byly osadzone PD i po jakims czasie sie ulozyly w gniazdach. ---------- Post added at 00:34 ---------- Previous post was at 00:27 ---------- A mam pytanie gniazda pompek wyrabialy sie w nich?Wymienie vacuum jeszcze raz.Kupie nowe sruby i uszczelniacze i po swojemu to zrobie. w glowicach 16V gniazda PD sa mniej narazone na zuzycie, ze wzgledu na dwupunktowe mocowanie. jezeli sa prawidlowo osadzone nie powinno nic sie dziac.
rafikk01 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 moze tacy mechanicy wymienił pan tak oczywiście a nawet nie wie co ale kase trzeba za wymianę zapłacić ja sam zmieniałem silnik BLB na BKD i nie miałem takich problemów
Musashi Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 samo sie naprawilo, czy po którejś wymianie?
vauxhall95 Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 samo.Wymienilem filtr i zawor termiczny w piatek nic nie dalo.W sobote o 19 chcialem przestawic odpalil za 4 razym po mekach.Odjechalem kawalek i zgasilem moze chodzil z 10sekund.Wczoraj o 6 podchodze od dotkniecia,i go zgasilem i nie byl odpalany.Pozniej o 16 znow od dotkniecia i o 22 tez.Niewiem sam.Zobacze zaraz jak to bedzie wyglada
borczan Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Do Gdańska masz rzut beretem, tam na 100% ogarną temat.
Musashi Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 samo.Wymienilem filtr i zawor termiczny w piatek nic nie dalo.W sobote o 19 chcialem przestawic odpalil za 4 razym po mekach.Odjechalem kawalek i zgasilem moze chodzil z 10sekund.Wczoraj o 6 podchodze od dotkniecia,i go zgasilem i nie byl odpalany.Pozniej o 16 znow od dotkniecia i o 22 tez.Niewiem sam.Zobacze zaraz jak to bedzie wyglada obserwuj. u mnie po wymianie wtryskow. trzeba bylo wielokrotnie po pare sek krecic rozrusznikiem, zanim nastapilo odpowietrzenie listwy zasilajacej, sadze ze to wlasnie ona jest odpowiedzialna za problemy z rozruchem. jezeli pompa spietrzajaca jest sprawna, tandem pompa otrzymuje paliwonatychamiast po przkreceniu kluczyka i to ona musi spowodowac ze z dwusciennej listwy zostanie usuniete powietrze. Jeżeli tandem pompa jest sprawna pozostaje osadzenie wtryskow. zakladam ze glowica nie jest pęknięta. Nie mam aktualnie koncepcji, co innego moze powodowac jej zapowietrzanie, ale wydaje sie najprostszym powodem uciekanie paliwa poprzez uszczelniacze wtryskow.
vauxhall95 Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 Odpalil bez problemu moze byc ze sie cos odpowietrzylo,bo grzebalem nagminnie.Teraz pozostaje sprawa ropy i mechanizmu pompy ktory halasuje.Dam znac pozniej
rafikk01 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 a co do pompy to moj kolega mial taki problem ze wyjął ja z baku a tam syf taki ze szmata bak płukali a pompe uratował na jakies 3 miechy teraz ona pompuje ale nie daje takiego cisnienia jeki powinno byc i kreci krec kreci i zalapie jak zimny chyba przytarl pompe przez ten syf w baku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się