Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Skąd bierze się podciśnienie w gruszce przy turbinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy może ktoś mi napisać skąd bierze się podciśnienie i na jakiej zasadzie zasysana jest gruszka. W turbinie z upustem wiem o co chodzi.

Drugie moje pytanie odnośnie zaworu EGR, czy tak samo jest zawór zamykany pod podciśnieniem czyli zasysany. Z góry dziękuje

Opublikowano

Czy może ktoś mi napisać skąd bierze się podciśnienie i na jakiej zasadzie zasysana jest gruszka. W turbinie z upustem wiem o co chodzi.

Drugie moje pytanie odnośnie zaworu EGR, czy tak samo jest zawór zamykany pod podciśnieniem czyli zasysany. Z góry dziękuje

robisz z siebie czy z nas idiotów?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=244811.0
Opublikowano

Czy może ktoś mi napisać skąd bierze się podciśnienie i na jakiej zasadzie zasysana jest gruszka. W turbinie z upustem wiem o co chodzi.

Drugie moje pytanie odnośnie zaworu EGR, czy tak samo jest zawór zamykany pod podciśnieniem czyli zasysany. Z góry dziękuje

robisz z siebie czy z nas idiotów?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=244811.0

Czy to jest pytanie retoryczne ? :rolleyes:

Bo się zastanawiam nad odpowiedzią .. :gwizdanie:

Opublikowano

Czy może ktoś mi napisać skąd bierze się podciśnienie i na jakiej zasadzie zasysana jest gruszka. W turbinie z upustem wiem o co chodzi.

Drugie moje pytanie odnośnie zaworu EGR, czy tak samo jest zawór zamykany pod podciśnieniem czyli zasysany. Z góry dziękuje

robisz z siebie czy z nas idiotów?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=244811.0

Czy to jest pytanie retoryczne ? :rolleyes:

Bo się zastanawiam nad odpowiedzią .. :gwizdanie:

:decayed:
Opublikowano

Czy może ktoś mi napisać skąd bierze się podciśnienie i na jakiej zasadzie zasysana jest gruszka. W turbinie z upustem wiem o co chodzi.

Drugie moje pytanie odnośnie zaworu EGR, czy tak samo jest zawór zamykany pod podciśnieniem czyli zasysany. Z góry dziękuje

robisz z siebie czy z nas idiotów?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=244811.0

Czy to jest pytanie retoryczne ? :rolleyes:

Bo się zastanawiam nad odpowiedzią .. :gwizdanie:

nie wywierajcie takiej presji na czlowieka, to przeciez trudne pytanie... :cool1:

Opublikowano

W turbinie z upustem wiem jak to działa, powietrze jest brane z kolektora potem przez zawór N 75 jest wpuszczane pod ciśnieniem do gruszki.

Niestety ale po tym co napisałeś to nawet nie wiesz jak działa sterowanie zaworu upustowego w zwykłym turbo gdyż ciśnienie potrzebne do uchylenia (otwarcia) zaworu upustowego jest brane z muszli części sprężającej turbosprężarki i kierowane do N75 a w nim (w zależności od rzeczywistego ciśnienia doładowania) jest w mniejszym lub większym stopniu podawane na gruchę siłownika ciśnieniowego sterującego zaworem upustowym (w zależności od zapotrzebowania jest ono bardziej lub mniej zbijane w połączeniu z ciśnieniem atmosferycznym).

Co do sterowania kierownic spalin w turbo VNT to poczytaj o tym w SSP 190 (ten jest w języku niemieckim ale ktoś na Chomiku będzie miał z pewnością w języku polskim) - zawór EGR jest sterowany identycznie :

http://www.vwclub.bg/~dragocl/pdf/SSP/ssp190_d.pdf

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...