cwiara13 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Czy może ktoś mi napisać skąd bierze się podciśnienie i na jakiej zasadzie zasysana jest gruszka. W turbinie z upustem wiem o co chodzi. Drugie moje pytanie odnośnie zaworu EGR, czy tak samo jest zawór zamykany pod podciśnieniem czyli zasysany. Z góry dziękuje
Wihajster Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Czy może ktoś mi napisać skąd bierze się podciśnienie i na jakiej zasadzie zasysana jest gruszka. W turbinie z upustem wiem o co chodzi. Drugie moje pytanie odnośnie zaworu EGR, czy tak samo jest zawór zamykany pod podciśnieniem czyli zasysany. Z góry dziękuje robisz z siebie czy z nas idiotów?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=244811.0
Nosfer Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Czy może ktoś mi napisać skąd bierze się podciśnienie i na jakiej zasadzie zasysana jest gruszka. W turbinie z upustem wiem o co chodzi. Drugie moje pytanie odnośnie zaworu EGR, czy tak samo jest zawór zamykany pod podciśnieniem czyli zasysany. Z góry dziękuje robisz z siebie czy z nas idiotów?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=244811.0 Czy to jest pytanie retoryczne ? Bo się zastanawiam nad odpowiedzią .. :gwizdanie:
Wihajster Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Czy może ktoś mi napisać skąd bierze się podciśnienie i na jakiej zasadzie zasysana jest gruszka. W turbinie z upustem wiem o co chodzi. Drugie moje pytanie odnośnie zaworu EGR, czy tak samo jest zawór zamykany pod podciśnieniem czyli zasysany. Z góry dziękuje robisz z siebie czy z nas idiotów?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=244811.0 Czy to jest pytanie retoryczne ? Bo się zastanawiam nad odpowiedzią .. :gwizdanie:
Musashi Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Czy może ktoś mi napisać skąd bierze się podciśnienie i na jakiej zasadzie zasysana jest gruszka. W turbinie z upustem wiem o co chodzi. Drugie moje pytanie odnośnie zaworu EGR, czy tak samo jest zawór zamykany pod podciśnieniem czyli zasysany. Z góry dziękuje robisz z siebie czy z nas idiotów?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=244811.0 Czy to jest pytanie retoryczne ? Bo się zastanawiam nad odpowiedzią .. :gwizdanie: nie wywierajcie takiej presji na czlowieka, to przeciez trudne pytanie...
Sztomel Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 W turbinie z upustem wiem jak to działa, powietrze jest brane z kolektora potem przez zawór N 75 jest wpuszczane pod ciśnieniem do gruszki. Niestety ale po tym co napisałeś to nawet nie wiesz jak działa sterowanie zaworu upustowego w zwykłym turbo gdyż ciśnienie potrzebne do uchylenia (otwarcia) zaworu upustowego jest brane z muszli części sprężającej turbosprężarki i kierowane do N75 a w nim (w zależności od rzeczywistego ciśnienia doładowania) jest w mniejszym lub większym stopniu podawane na gruchę siłownika ciśnieniowego sterującego zaworem upustowym (w zależności od zapotrzebowania jest ono bardziej lub mniej zbijane w połączeniu z ciśnieniem atmosferycznym). Co do sterowania kierownic spalin w turbo VNT to poczytaj o tym w SSP 190 (ten jest w języku niemieckim ale ktoś na Chomiku będzie miał z pewnością w języku polskim) - zawór EGR jest sterowany identycznie : http://www.vwclub.bg/~dragocl/pdf/SSP/ssp190_d.pdf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się