Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Audi A4 1.8 T 150 KM - Bład 1262 , Zawór N75 kilka pytań .


M4R3K

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie !

Przez ostatni czas w mojej audi pojawił się lekki problem , chodzi o samą dynamikę pojazdu. Z miejsca rozpędza się wolno , ustepuje to na 2 , 3 biegu powyżej 2000 obrotow. Zdarza się rownież , że podczas jazdy przy puszczeniu gazu , obroty momentalnie spadają i czuć wtedy takie szarpnięcie. Mam znajomego który posiada program diagnostyczny - Polski VAG , po podpieciu auta pod komputer wyskakuje błąd 1262 . Błąd powtarza się nawet po skasowaniu .

Z wykazu kodów usterek dowiedziałem się ze ten błąd oznacza : " Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75 " . Dowiedziałem sie rownież , że zawor n75 to zawor regulujący emisje spalin. Mam jednak kilka pytań :

1 Gdzie znajduję się ten zawór w silniku 1.8 t 150 km , chodzi mi o lokalizacje . Prosiłbym o zamieszczenie zdjęcia , lub opis w którym miejscu miałbym go szukać ?

2 Czy wymiana zaworu może pomoc w usunięciu problemu jaki opisałem ?

3 Jaki typ zaworu należy zastosować przy moim silniku ( AEB ) ?

Pozdrawiam i z góry dziękuje za Pomoc i cierpliwość . Szukałem podobnego tematu na forum ale nie mogę znaleść nic sensownego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 Gdzie znajduję się ten zawór w silniku 1.8 t 150 km , chodzi mi o lokalizacje . Prosiłbym o zamieszczenie zdjęcia , lub opis w którym miejscu miałbym go szukać ?

http://postimage.org/image/129m72d2c/

3 Jaki typ zaworu należy zastosować przy moim silniku ( AEB ) ?

Pod takim nr pytaj w ASO 06A 906 283 E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za zdjęcia i numer zaworu . Teraz poszukam i sprawdzę przewody oraz sam zawór . Aha a ten od TT będzie na 100 % pasował , jeżeli ma być trwalszy , to cena nie gra roli . Tylko czy wszystko będzie chodziło tak jak potrzeba ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za zdjęcia i numer zaworu . Teraz poszukam i sprawdzę przewody oraz sam zawór . Aha a ten od TT będzie na 100 % pasował , jeżeli ma być trwalszy , to cena nie gra roli . Tylko czy wszystko będzie chodziło tak jak potrzeba ?

Kup taki zawór jaki jest przypisany do Twojego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastosować też mozesz od audi tt 1.8t 210KM, podobno trwalszy

pomyliłeś N75 z zaworem DV który faktycznie pasuje od TT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam numer błędu, Vag podaje przerwę lub zwarcie do masy. Dzisiaj przy okazji sprawdziłem to i okazało się że przewód jest wyrwany, wtyczka trzymała się na nim na osłonie gumowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wymyślaj nowych zaworów. Wtyczka na tym zdjęciu idzie do N75. To nie jest żadna regulacja ciśnienia tylko elektrozawór puszczający ciśnienie pomiedzy muszlą turbo a dolotem turbiny lub gruszką WG w zależności od położenia elektrozaworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...