Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zwariowany PRĘDKOŚCIOMIERZ-pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

Nie wiem czy w odpowiednim dziale to zamieszczam, ale przeczytałem chyba 70 stron forum i nie znalazłem takiego problemu...

Niestety 12 tys km po zakupie pojawiła się pierwsza usterka :kwasny::disgust::angry:

Już wyjaśniam o co chodzi...

Prędkościomierz - do prędkości ok90-95km/h wszystko jest ok, ale w chwili kiedy przekraczam setkę to wskazówka opada...

I tak : do 80km/h, potem rośnie do 90km/h i opada do 50km/h, a nawet 10km/h...później rośnie do 100km/h i znowu opada...

Kiedy puszczam gaz i prędkość maleje wskazówka powraca na 90km/h i podczas dalszego zwalniania opada już normalnie...

Problem pojawił się po użyciu tempomatu, jednak ten działa bez zarzutu - tzn utrzymuje prędkość.

Dziś nie mam technicznej możliwości, ale jutro zamieszczę filmik- mam na telefonie.

Ktoś może wie w czym rzecz?

[mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]

Opublikowano

spróbuj odłączyć tempomat i zobacz czy dalej tak będzie

Opublikowano

dokładałeś tempomat tak?

Opublikowano

Nie, nie kolego.

Tempomat był seryjny - nic nie było dokładane ani kombinowane.

Zauważyłem to podczas jazdy drogą ekspresową - ustawiłem sobie 110km/h i po jakiś 5km zaczął się taniec wskazówki.

Wyłączyłem tempomat - sytuacja dalej taka sama- skakanie wskazówki. Zatrzymałem się, zgasiłem silnik, ruszyłem - i problem nie zniknął :(

Także nie wiem - licznik padł?

Jakiś czujnik?[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 16:24_________________________________________________Koledzy poniżej obiecany filmik z problemem :/ :/ :/

Pomoże ktoś?

VAG dopiero w piątek, niby to nie przeszkadza, ale problem jest :(

Opublikowano

Jak już będziesz miał VAG'a a ten nie wykryje błędu możesz na próbę odpalić pokazywanie prędkości na radiu(chorus, concert) (zamiast rdsu pokazuje chwilową prędkość) jeśli tam będzie dobrze to raczej licznik do naprawy/wymiany

powodzenia

Opublikowano

też bym obstawiał licznik.

Opublikowano

Kolego sprawdź czy nie poluzowała się wtyczka od czujnika prędkości w skrzyni biegów. Miałem dokładnie to samo co na Twoim filmiku. Wyciągnięcie i włożenie wtyczki u mnie pomogło. Problem zniknął.

Opublikowano

O kurde, ale jak to zrobić kolego??? :shocked:

Jest jakieś dojście? Czy potrzebuję podnośnik itp? Jakieś szczegóły? :confused4:

Sorry, że pytam, ale niestety z takich rzeczy to jestem zupełnym laikiem, a ewentualnych napraw uczę się tutaj na forum od Was...

O leczeniu mogę Wam dużo powiedzieć, ale o naprawie samochodu prawie nic :(

Opublikowano

Nie potrzebujesz podnośnika ani kanału. Po prawej stronie skrzyni biegów gdzie wychodzi półoś napędowa do prawego koła, powyżej powinieneś zlokalizować wtyczkę z dwoma kabelkami.

Opublikowano

patrząc po chwilowym spalaniu to wygląda jakby sygnał z czujnika był zły, widać jak spalanie rośnie gdy wskazówka opada do ok 50 km/h. Sprawdź ten czujnik w skrzyni.

Opublikowano

Hmm - wzrost spalania spowodowany był tym, że akurat wyprzedzałem inny samochód- wcisnąłem do oporu pedał gazu - niestety 1.6 tego wymaga :) Próbowałem tam wczoraj spojrzeć, ale w sumie nic nie widziałem :/ - chyba jednak zdejmę to koło - jest dosyć duże 205/55/16+ciemność (mimo latarki) nie pozwalała za dużo zobaczyć. Ten czujnik będzie w jakiejś obudowie? Bo znalazłem tam taką jakby blaszkę, która coś osłania ale już mimo dosyć późnej pory nie chciałem tam nic ,,rozbrajać'' - jutro podłączę VAGa i zobaczymy co jest na rzeczy

Opublikowano

Nie ściągaj koła tylko stań obok niego pochyl się nad silnikiem i powinieneś zobaczyć półoś wchodzącą do skrzyni biegów. Po lewej stronie od półosi będziesz miał ten czujnik. Innego tam nie ma. Nie jest niczym zabudowany. Powinieneś go zobaczyć

Opublikowano

99 % impulsator czyli czujnik w skrzyni przeczyść styki i będzie ok miałem tak po przekroczeniu 100

Opublikowano

Koledzy i mam problem- nie potrafię zlokalizować tego czujnika prędkości (impulsatora). Po prawej stronie silnika(patrząc od przodu) nic nie widać- wychodzi duża rura mega gorąca (kolektor?) i nic oprócz niej nie widać, po lewej natomiast też wszystko zasłania zbiorniczek na płyn chłodniczy... jakaś podpowiedź? Bo niektórzy twierdzą, że ten czujnik jest po lewej stronie a jeszcze inni, że po prawej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...