Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Olej w silniku ponad max.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zbyt duza ilosc oleju w misce olejowej, to nadcisnienie w komorze, ktore powoduje pogorszenie smarowania turbiny. skutkiem czego sie uszkadza.

Opublikowano
pamietajcie, ze zajrzenie do PD to wymiana wszystkich uszczelnien. srub mocujacych zarowno PD jak i osie dzwiegienek.

trudnosc to prawidlowa regulacja. raz ustawienia PD w gniazdach, a dwa polozenia srub regulacyjnych PD w dzwigienkach sterujacych.

dlatego wymagane jest aby wykonujacy wiedzial co robi i dlaczego.

gdzie kupić najlepiej te wszystkie uszczelnienia,śruby mocujące i co wchodzi w cały komplet tego wszystkiego?

Opublikowano

śruby ASO.

Sruba mocujaca zespol dźwigienek N 105 811 01 5 szt 4,49/szt.

Sruba regulacyjna WHT 000 530 4 szt 12,93/szt.

Sruba mocujaca PD WHT 003 179 8 szt. 8,20/szt.

oringi np. Intercars

Zestaw uszczelniaczy erling- 51 PLN/szt

w twoim przypadku wystarcza sruby mocujace PD i oringi.

Opublikowano

Dzięki Musashi :hi:

Opublikowano

obejrz dobrze dno gniazd PD. jezeli jest wyrobione stozek PD nie bedzie prawidlowo przylegac i beda przecieki.

Opublikowano
pamietajcie, ze zajrzenie do PD to wymiana wszystkich uszczelnien. srub mocujacych zarowno PD jak i osie dzwiegienek.

trudnosc to prawidlowa regulacja. raz ustawienia PD w gniazdach, a dwa polozenia srub regulacyjnych PD w dzwigienkach sterujacych.

dlatego wymagane jest aby wykonujacy wiedzial co robi i dlaczego.

Czy mógł byś napisać coś więcej o regulacji i całej tej robocie? Potrzebuję tej wiedzy by mechanik w rozmowie ze mną poczuł, że wiem o czym rozmawiamy, jestem po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków a przed wizytą czy wszystko jest ok po robocie (mam wrażenie że więcej pali, czy to możliwe?)

Opublikowano

w przypadku silnikow BLB, BRE

PD trzeba wcisnac na miejsce dzwignia, nie mlotkiem. sruby dokrecac, po docisnieciu PD do glowicy, do styku lbow z korpusem PD. pozniej 3 Nm, kazda, po czym najpierw dokrecasz 90o kazda, nastepnie 1800 kazda.

po zamontowaniu osi z dzwigienkami, ustawiasz krzywke walka zeby dzwigienka PD poszla max w dol, dokrecasz srube regulacyjna do wyczuwalnego oporu, nastepnie cofasz 1800 i zabezpieczasz nakretka. i tak pokolei dl akazdego PD.

Opublikowano

Ok dzięki za odpowiedz myślałem, że może są jakieś większe czary. Czy jest możliwość aby po tej operacji auto więcej paliło?

Opublikowano

zle ustawienie sruby regulacyjnej.

Opublikowano

polecam wywalenie dpf w 100 procentach u mnie co chwile bylo za duzo oleju, az w koncu sie go pozbylem lacznie z wałkami i oto efekt wchodzi do silnika 5 litrów oleju i jest stan i tak juz 8 tys przejechane i ani grama mniej ani grama wiecej, a wtedy 3,7 wchodzilo i wciagu 12 tys potrafilem sciagnac do butelki od 300-500 ml '

masakra

Opublikowano
Dzięki Musashi :hi:

zly zestaw ci podalem, to do BLB, BRE. a ty masz BPW?

---------- Post added at 20:18 ---------- Previous post was at 20:17 ----------

Ok dzięki za odpowiedz myślałem, że może są jakieś większe czary. Czy jest możliwość aby po tej operacji auto więcej paliło?

uwaga, pomylilem watki. to procedura BLB, BRE. o jaki silnik pytasz. teraz nie widac w profilach i mozna sie zakrecic.

Opublikowano
zle ustawienie sruby regulacyjnej.

śruba regulacyjna? jaka śruba i gdzie ona jest?

---------- Post added at 20:54 ---------- Previous post was at 20:52 ----------

śruba regulacyjna? jaka śruba i gdzie ona jest?

oki

---------- Post added at 20:56 ---------- Previous post was at 20:54 ----------

śruba regulacyjna? jaka śruba i gdzie ona jest?

---------- Post added at 20:54 ---------- Previous post was at 20:52 ----------

oki

ja mam BRB

Opublikowano

zgadza się mam BPW..

Opublikowano

Musashi dzięki za linka szacun!!!!

Opublikowano
zgadza się mam BPW..

1. sruby mocujace PD 038 103 385 A 4 szt.

2. zestaw uszczelniajacy elring 434.650 4 szt

lub

1. zestaw elring 900.650 ( wraz ze srubami) 4szt.

Opublikowano

Ok,te śruby mocujące PD chyba też kupię bo to niewielkie koszta mimo że w rozmowie z mechanikiem mówił on tylko o kupnie uszczelnień PD ...

Opublikowano

Widzę, że jesteś zorietowany, powiedzc ile powinien palić 1,9 BRB 116 kucy

---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:26 ----------

Ok,te śruby mocujące PD chyba też kupię bo to niewielkie koszta mimo że w rozmowie z mechanikiem mówił on tylko o kupnie uszczelnień PD ...

Nie chyba tylko musisz kupić!!!!!

Opublikowano
w rozmowie z mechanikiem mówił on tylko o kupnie uszczelnień PD ...

jezeli mechanik nie wspominal o srubach i ich nie wymienia tzn ze to mechanik idiota.

sruby ulegaja odksztalceniu po dokreceniu.

---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:33 ----------

tutaj sa skutki uzywania wielokrotnie srub mocujacych PD. http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?226853-B5-AJM-Olej-paliwo-w-komorze-spalania-Ropa-w-oleju-AJM

koledze zerwalo wlasnie ta srube, teraz pasmo problemow.

Opublikowano

Uszczelniacze PD wraz z olejem i filtrami wymienione,czas pokaże co będzie na razie ok :sad:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...