Musashi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 zbyt duza ilosc oleju w misce olejowej, to nadcisnienie w komorze, ktore powoduje pogorszenie smarowania turbiny. skutkiem czego sie uszkadza.
marda16 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 pamietajcie, ze zajrzenie do PD to wymiana wszystkich uszczelnien. srub mocujacych zarowno PD jak i osie dzwiegienek.trudnosc to prawidlowa regulacja. raz ustawienia PD w gniazdach, a dwa polozenia srub regulacyjnych PD w dzwigienkach sterujacych. dlatego wymagane jest aby wykonujacy wiedzial co robi i dlaczego. gdzie kupić najlepiej te wszystkie uszczelnienia,śruby mocujące i co wchodzi w cały komplet tego wszystkiego?
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 śruby ASO. Sruba mocujaca zespol dźwigienek N 105 811 01 5 szt 4,49/szt. Sruba regulacyjna WHT 000 530 4 szt 12,93/szt. Sruba mocujaca PD WHT 003 179 8 szt. 8,20/szt. oringi np. Intercars Zestaw uszczelniaczy erling- 51 PLN/szt w twoim przypadku wystarcza sruby mocujace PD i oringi.
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 obejrz dobrze dno gniazd PD. jezeli jest wyrobione stozek PD nie bedzie prawidlowo przylegac i beda przecieki.
marson Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 pamietajcie, ze zajrzenie do PD to wymiana wszystkich uszczelnien. srub mocujacych zarowno PD jak i osie dzwiegienek.trudnosc to prawidlowa regulacja. raz ustawienia PD w gniazdach, a dwa polozenia srub regulacyjnych PD w dzwigienkach sterujacych. dlatego wymagane jest aby wykonujacy wiedzial co robi i dlaczego. Czy mógł byś napisać coś więcej o regulacji i całej tej robocie? Potrzebuję tej wiedzy by mechanik w rozmowie ze mną poczuł, że wiem o czym rozmawiamy, jestem po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków a przed wizytą czy wszystko jest ok po robocie (mam wrażenie że więcej pali, czy to możliwe?)
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 w przypadku silnikow BLB, BRE PD trzeba wcisnac na miejsce dzwignia, nie mlotkiem. sruby dokrecac, po docisnieciu PD do glowicy, do styku lbow z korpusem PD. pozniej 3 Nm, kazda, po czym najpierw dokrecasz 90o kazda, nastepnie 1800 kazda. po zamontowaniu osi z dzwigienkami, ustawiasz krzywke walka zeby dzwigienka PD poszla max w dol, dokrecasz srube regulacyjna do wyczuwalnego oporu, nastepnie cofasz 1800 i zabezpieczasz nakretka. i tak pokolei dl akazdego PD.
marson Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Ok dzięki za odpowiedz myślałem, że może są jakieś większe czary. Czy jest możliwość aby po tej operacji auto więcej paliło?
czarny Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 polecam wywalenie dpf w 100 procentach u mnie co chwile bylo za duzo oleju, az w koncu sie go pozbylem lacznie z wałkami i oto efekt wchodzi do silnika 5 litrów oleju i jest stan i tak juz 8 tys przejechane i ani grama mniej ani grama wiecej, a wtedy 3,7 wchodzilo i wciagu 12 tys potrafilem sciagnac do butelki od 300-500 ml ' masakra
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Dzięki Musashi zly zestaw ci podalem, to do BLB, BRE. a ty masz BPW? ---------- Post added at 20:18 ---------- Previous post was at 20:17 ---------- Ok dzięki za odpowiedz myślałem, że może są jakieś większe czary. Czy jest możliwość aby po tej operacji auto więcej paliło? uwaga, pomylilem watki. to procedura BLB, BRE. o jaki silnik pytasz. teraz nie widac w profilach i mozna sie zakrecic.
marson Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 zle ustawienie sruby regulacyjnej. śruba regulacyjna? jaka śruba i gdzie ona jest? ---------- Post added at 20:54 ---------- Previous post was at 20:52 ---------- śruba regulacyjna? jaka śruba i gdzie ona jest? oki ---------- Post added at 20:56 ---------- Previous post was at 20:54 ---------- śruba regulacyjna? jaka śruba i gdzie ona jest?---------- Post added at 20:54 ---------- Previous post was at 20:52 ---------- oki ja mam BRB
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=161 sruby regulacyjne dokreca si edo wyczuwalnego oporu a nastepnie dla BPW i BRB cofa sie o 225 o . kontrnakretke dokreca sie momentem 30Nm
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 zgadza się mam BPW.. 1. sruby mocujace PD 038 103 385 A 4 szt. 2. zestaw uszczelniajacy elring 434.650 4 szt lub 1. zestaw elring 900.650 ( wraz ze srubami) 4szt.
marda16 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Ok,te śruby mocujące PD chyba też kupię bo to niewielkie koszta mimo że w rozmowie z mechanikiem mówił on tylko o kupnie uszczelnień PD ...
marson Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Widzę, że jesteś zorietowany, powiedzc ile powinien palić 1,9 BRB 116 kucy ---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:26 ---------- Ok,te śruby mocujące PD chyba też kupię bo to niewielkie koszta mimo że w rozmowie z mechanikiem mówił on tylko o kupnie uszczelnień PD ... Nie chyba tylko musisz kupić!!!!!
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 w rozmowie z mechanikiem mówił on tylko o kupnie uszczelnień PD ... jezeli mechanik nie wspominal o srubach i ich nie wymienia tzn ze to mechanik idiota. sruby ulegaja odksztalceniu po dokreceniu. ---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:33 ---------- tutaj sa skutki uzywania wielokrotnie srub mocujacych PD. http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?226853-B5-AJM-Olej-paliwo-w-komorze-spalania-Ropa-w-oleju-AJM koledze zerwalo wlasnie ta srube, teraz pasmo problemow.
marda16 Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 Uszczelniacze PD wraz z olejem i filtrami wymienione,czas pokaże co będzie na razie ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się