tomek i karina Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 (edytowane) szesc mam problem,podczas jazdy przy przyspieszaniu zapola sie kontrolka swiec(nie zawsze) samochod traci moc,zgasze i wlacze silnik jest dobrze mechanik powiedzial ze trzeba wyczyscic turbine,ale moim zdaniem gdyby turbina byla zanieczyszczona dzialoby sie tak za kazdym razem.co moze byc przyczyna pozdrawiam Edytowane 27 Lutego 2012 przez domjenick
PIXI Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 A może tak użyć jest o tym na forum :gwizdanie:
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 po pierwsze diagnoza i logi, VAG-iem. Jezeli mechanik tego nie wie, szukaj innego.
klattaa Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam kolego po pierwsze znajdź dobrego mechanika i zrób diagnostykę i logi, ale według mnie kończą się wspaniałe pompki Siemensa Miałem to samo kilka razy teraz odpalasz jak straci moc ale pewnego nastepnego razu możesz już nie odpalić wogóle i zoonk.
michier Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Niekoniecznie od razu pompki,Dpf moze byc zasyfiały i dlatego wywala ci awaryjny.Bez vaga raczej sie nie obejdzie
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 a moze zanieczyszczony EGR, a moze przeplywomierz, a moze ... itd. VAG- gdybanie nie ma sensu
MANIEK27 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Ja też miałem podobny problem ,ale po podłączeniu VAGiem wyskakiwał błąd przeładowania turbiny ,prawdopodobnie siada zawór sterujący turbiną , ale podobnie samochód się zachowuje jak padają pompki
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 czy kolega ma wymieniac wszysto po kolei, co sie innym popsulo, dajac identyczny objaw?
Śmierć z nieba Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 witaj kolego,miałem podobnie, jeśli pojawia się kontrolka, a po zgaszeniu i zapaleniu możesz jechać to raczej zawór sterujący- ja tak miałem tylko u mnie wpadał w tryb regularnie co 1000 km( vag pokazywał przeładowanie turbiny), w aso toruń wymienili mi to na miejscu - cała operacja trwała z 10 min, mechanik powiedział że to po prostu jest wadliwe i cały czas zbiera jakieś błędy aż w końcu wpada w tryb awaryjny
Śmierć z nieba Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 witaj kolego,miałem podobnie, jeśli pojawia się kontrolka, a po zgaszeniu i zapaleniu możesz jechać to raczej zawór sterujący- ja tak miałem tylko u mnie wpadał w tryb regularnie co 1000 km( vag pokazywał przeładowanie turbiny), w aso toruń wymienili mi to na miejscu - cała operacja trwała z 10 min, mechanik powiedział że to po prostu jest wadliwe i cały czas zbiera jakieś błędy aż w końcu wpada w tryb awaryjny
Śmierć z nieba Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 witaj kolego,miałem podobnie, jeśli pojawia się kontrolka, a po zgaszeniu i zapaleniu możesz jechać to raczej zawór sterujący- ja tak miałem tylko u mnie wpadał w tryb regularnie co 1000 km( vag pokazywał przeładowanie turbiny), w aso toruń wymienili mi to na miejscu - cała operacja trwała z 10 min, mechanik powiedział że to po prostu jest wadliwe i cały czas zbiera jakieś błędy aż w końcu wpada w tryb awaryjny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się