Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Podczas jazdy zapala sie kontrilka swiec


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

szesc mam problem,podczas jazdy przy przyspieszaniu zapola sie kontrolka swiec(nie zawsze) samochod traci moc,zgasze i wlacze silnik jest dobrze mechanik powiedzial ze trzeba wyczyscic turbine,ale moim zdaniem gdyby turbina byla zanieczyszczona dzialoby sie tak za kazdym razem.co moze byc przyczyna pozdrawiam

Edytowane przez domjenick
Opublikowano

A może tak użyć :szukaj: jest o tym na forum :gwizdanie:

Opublikowano

po pierwsze diagnoza i logi, VAG-iem. Jezeli mechanik tego nie wie, szukaj innego. :cool1:

Opublikowano

Witam kolego po pierwsze znajdź dobrego mechanika i zrób diagnostykę i logi, ale według mnie kończą się wspaniałe pompki Siemensa Miałem to samo kilka razy teraz odpalasz jak straci moc ale pewnego nastepnego razu możesz już nie odpalić wogóle i zoonk.

Opublikowano

Niekoniecznie od razu pompki,Dpf moze byc zasyfiały i dlatego wywala ci awaryjny.Bez vaga raczej sie nie obejdzie

Opublikowano

a moze zanieczyszczony EGR, a moze przeplywomierz, a moze ... itd. VAG- gdybanie nie ma sensu

Opublikowano

Ja też miałem podobny problem ,ale po podłączeniu VAGiem wyskakiwał błąd przeładowania turbiny ,prawdopodobnie siada zawór sterujący turbiną , ale podobnie samochód się zachowuje jak padają pompki :(

Opublikowano

czy kolega ma wymieniac wszysto po kolei, co sie innym popsulo, dajac identyczny objaw? :cool1:

Opublikowano

witaj kolego,miałem podobnie, jeśli pojawia się kontrolka, a po zgaszeniu i zapaleniu możesz jechać to raczej zawór sterujący- ja tak miałem tylko u mnie wpadał w tryb regularnie co 1000 km( vag pokazywał przeładowanie turbiny), w aso toruń wymienili mi to na miejscu - cała operacja trwała z 10 min, mechanik powiedział że to po prostu jest wadliwe i cały czas zbiera jakieś błędy aż w końcu wpada w tryb awaryjny

Opublikowano

witaj kolego,miałem podobnie, jeśli pojawia się kontrolka, a po zgaszeniu i zapaleniu możesz jechać to raczej zawór sterujący- ja tak miałem tylko u mnie wpadał w tryb regularnie co 1000 km( vag pokazywał przeładowanie turbiny), w aso toruń wymienili mi to na miejscu - cała operacja trwała z 10 min, mechanik powiedział że to po prostu jest wadliwe i cały czas zbiera jakieś błędy aż w końcu wpada w tryb awaryjny

Opublikowano

witaj kolego,miałem podobnie, jeśli pojawia się kontrolka, a po zgaszeniu i zapaleniu możesz jechać to raczej zawór sterujący- ja tak miałem tylko u mnie wpadał w tryb regularnie co 1000 km( vag pokazywał przeładowanie turbiny), w aso toruń wymienili mi to na miejscu - cała operacja trwała z 10 min, mechanik powiedział że to po prostu jest wadliwe i cały czas zbiera jakieś błędy aż w końcu wpada w tryb awaryjny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...