Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki termostat 1.9 TDI AWX AVF


sebul

Rekomendowane odpowiedzi

witam, pozwole sie podlaczyc pod temat bo szkoda robic nowy, musze wymienic termostat i tak wyszukuje na allegro i znalazlem niby ori za 43zl dziwi mnie to bo kazdy gada ze okolo 100zl kosztuje, tutaj macie link, http://allegro.pl/termostat-audi-seat-skoda-vw-benz-dies-oryginal-i4676247213.html jest to jakas podpucha czy serio ori ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie chyba Wahler pada, bo rano -3 a tu pod sama robote podjeżdżam czyli 33km robie i nie wskakuje na 90 stopni tylko jest lekko przed ;/ A jak wracam i jest na plusie to jest jest ladnie 90 stopni ;/ Zobacze jeszcze przez najblizsze dni jak bedzie, jak bedzie tak dalej albo gorzej to sie wkur^$%ie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Aso skody termostat awx 044 121 113 108zł a w sklepie od VW Passat z tym samym numerem BTO czyli BEHR 40zł.

ee2cb8a2e38c9e8402db69e7511a6238.jpg

Ale to tylko numer, wielu jest producentów którzy stosują numery OE, (tylko stosują numery OE) i nie ma to nic wspólnego z oryginałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Panowie,

u mnie problem wygląda następująco, po kilku km jazdy po mieście temperatura jest 90, ale np. jak jade na autostradzie to wskaźnik zaczyna świrować tzn. temperatura spada na ok 70, czy to może być wina termostatu i trzeba myśleć nad wymianą? spotkaliście się z tym? aha pacjent to b6 1.8 t bfb 163km.

z góry dzięki za wskazówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie czujnik, jak jedziesz w mieście to dogrzewa, a jak jedziesz w trasie to trzyma niższą temperaturę, miałem tak w b5. Po wymianie termostatu problem ustał... :)

Jak szybko nagrzewa wam się silnik? U mnie w taki dzień jak dzisiaj 5* z rana po jakichś 10 km dopiero jest 90 stopni. Wydaje mi się, że coś jest nie tak bo w B5 ADR nagrzewał mi się po 3-4km.

Edytowane przez KuteK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Zdechł mi prawdopodobnie termostat bo zagrzewa mi sie max do 70C. Zamierzam go wymienić na nowy i mam pytanie czy przy okazji wymienić czujnik i płyn? Czy to zbędny wydatek? Dodam że jak to nie duża kasa to wole to zrobić wszystko za jednym razem bo żeby auto wstawić do warsztatu musze wziąć wolne w robocie a urlopu juz mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz w awx ogrzewanie na 20 i więcej to się nie nagrzewa do 90.

Zmieniłem z nudów termostat i dalej 70. 90 mam bez ogrzewania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe jeździć z włączonym econ , wałkowane co roku. W trybie econ nie działa elektryczna grzałka nagrzewnicy i dogrzewa się wiekami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba źle mnie zrozumiałeś...nie chodzi o to że jeżdżę na econ tylko mam całkiem wyłączone ogrzewanie i tak nagrzewa sie do max 70

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba źle mnie zrozumiałeś...nie chodzi o to że jeżdżę na econ tylko mam całkiem wyłączone ogrzewanie i tak nagrzewa sie do max 70

nie dziwne skoro termostat nie otwiera się i nie puszcza na duży obieg. wymień na oryginalny i będzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam go wymienić na nowy i mam pytanie czy przy okazji wymienić czujnik i płyn? Czy to zbędny wydatek?

Pytanie było kolego o czujnik i płyn...termostat napisałem że będę wymieniał na nowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam go wymienić na nowy i mam pytanie czy przy okazji wymienić czujnik i płyn? Czy to zbędny wydatek?

Pytanie było kolego o czujnik i płyn...termostat napisałem że będę wymieniał na nowy

jeśli nie wiesz kiedy płyn był zmieniany albo ma zmieniany był więcej jak 3 lata temu, to ja bym zmienił..

czujnik temp. możesz zdiagnozować vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi panowie jak to wyglada w AVF ? przeczytałem wszystko od poczatku ale w watku

Jaki termostat 1.9 TDI AWX AVF

wszyscy opisuja jak wymienic w 1,8 T albo innych silnikach

moje pytanie jest takie
1. czy trzeba sciagac / luzowac alternator
2. czy da sie wymienic termostat na przysłowiowym krawęzniku / ulicy pod blokiem ?
3. ile powinno to zając czasu

wymieniłem czujnik temperatury na zielony SWAG bo stary pokazywał mi temperatury dziwne wg Vaga i nie grzało mi świec żarowych i temperatura nie dochodziła nigdy do 90 .
niestety po wymianie czujnika, temperatura dalej nie dochodzi do 90 a kontrolka od świec zapala sie na sekundę i gaśnie tak jak było to wcześniej .
dodam ze nie mam problemu z odpalaniem auta . zawsze odpala ale jak w zeszlum roku było -15 to musiałem dłużej kręcić .

4. ile u was czasu pali sie kontrolka grzania świec przy temperaturze w granicach 0 stopni ?

5 . wymieniając czujnik temperatury założyłem ta zawleczkę która go trzyma od góry bo od dołu tak jak to było w oryginale - nie dałem rady ( reka mi sie nie łamie miedzy łokciem a nadgarstkiem :D ) czy to nie przeszkadza ?


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...