dieselaudifan Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Witam jeszcze raz. Mianowicie mam pytanie raz moc jest, raz jej nie ma w zakresie prędkości 90-120km/h ( silnik AWX ) węże w 100 sprawne, turbina też. Czy zawór N75 zawiesza się. dodam, że przy zmianie biegów np gdy nie ma mocy to słyszę od strony schowka tki dzwięk szurania. Gdy moc jest to przy zmianie biegów cisza tak jak winno być. Mój N75 ma tylko 2 wyjścia. Gdy jadę i jest brak mocy , zatrzymuję się , gaszę silnik i po 5 min jadę dalej i jest wszystko OK. Czy dobrze diagnozuję???
Biszczan Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Powodów braku mocy i występującego trybu awaryjnego może być o wiele więcej. Jeżeli chcesz wiedzieć co jest nie tak w Twoim aucie zajrzyj do działu diagnostyka. Tam opisane jest jak zrobić krok po kroku odpowiednie logi do silnika PD. Gdy je zrobisz wrzucaj na forum.
dieselaudifan Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Dzięki bardzo za odpowiedzi, już po kłopocie, wymieniłem zaworek, auto normalnie jeździ, nie ma już szurania przy zmianie biegów i wkręca się na obroty w całym zakresie.
Lukasz_mk2 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 pewnie ten o którym pisał wcześniej czyli N75
Biszczan Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Najlepiej niech wypowie się autor wątku co wymienił
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się