Rosemeyer Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 za robociznę związaną z jego wymianą krzyknęli mi w ASO ponad 1500PLN fak... to az tak sie ceny zmienily? Ja za wymiene dwoch zaplacilem chyba 1,2tys jakies 1,5roku temu :-/ a tak w ogole to bardzo teraz kopcisz czy nie widac roznicy?
dziadek Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Kumpel ma BMW i opowiadał mi historię o nowych normach emisji spalin w DE i jakichś klapkach domykających doloty żeby zmniejszyć jeszcze bardziej spalanie na jałowym biegu. Tylko, że te klapki lubią się urywać i rozpieprzać silnik. Masakra! hehe ja w pierwszym miesiącu posiadania BMW wywaliłem te klapki z kolektora i sen od razu stał się przyjemniejszy ale z DPF-em tak do końca nie wiem czy bym się zdecydował bo suchutka, bez grama sadzy rura wydechowa w dieslu jest bezcenna jednak
malik Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 za robociznę związaną z jego wymianą krzyknęli mi w ASO ponad 1500PLN fak... to az tak sie ceny zmienily? Ja za wymiene dwoch zaplacilem chyba 1,2tys jakies 1,5roku temu :-/ a tak w ogole to bardzo teraz kopcisz czy nie widac roznicy? Nic nie widać. Polecam! Z miejsca masz 15ps więcej i mniejsze spalanie
Rosemeyer Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 hmm.... rozwaze to przy ew awarii czujnika - jesli bedzie juz poza gwarancja. a zawias masz caly czas skorygowany w dol czy wrociles do seryjnych ustawien?
NYNA Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Ja też tylko czekam aż to ekologiczne g...o zacznie u mnie szwankować to wkońcu będzie mobilizacja żeby to wyciąć i zrobić program:decayed:
malik Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 hmm.... rozwaze to przy ew awarii czujnika - jesli bedzie juz poza gwarancja.a zawias masz caly czas skorygowany w dol czy wrociles do seryjnych ustawien? Caly czas 2cm w dół. za***iście wygląda i trzyma się w zakrętach ale na dynamic plomby wypadają na wybojach. Jak wożę rodzinę to daję na comfort i jest git
Rosemeyer Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 no na dynamic'u to i u mnie na seryjnym setupie jest twardawo i czuć wszystko co jest na asfalcie. ale na comforcie za to płynie się za***iście - jakbym 18tki miał niestety jesien-zima juz sie zbliza
stifii Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Caly czas 2cm w dół. za***iście wygląda i trzyma się w zakrętach ale na dynamic plomby wypadają na wybojach. Jak wożę rodzinę to daję na comfort i jest git Wszystko pieknie z małym, ale.. Niestety amory szybciej padają, bo jak się domyślam obniżony jest poprzez "oszukane" pomiary
malik Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 Caly czas 2cm w dół. za***iście wygląda i trzyma się w zakrętach ale na dynamic plomby wypadają na wybojach. Jak wożę rodzinę to daję na comfort i jest git Wszystko pieknie z małym, ale.. Niestety amory szybciej padają, bo jak się domyślam obniżony jest poprzez "oszukane" pomiary Tak, poprzez oszukane pomiary w VAG. W Q7 jest zdecydowanie większa tolerancja pneumatyki niż w A6 czy A8. Tutaj problemy pojawiają się dopiero jak się zjedzie o 40-50mm. 20mm jest zupełnie bezpieczne.
stifii Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Tak, poprzez oszukane pomiary w VAG. W Q7 jest zdecydowanie większa tolerancja pneumatyki niż w A6 czy A8. Tutaj problemy pojawiają się dopiero jak się zjedzie o 40-50mm. 20mm jest zupełnie bezpieczne. A jaki jest zakres regulacji w Q7?
malik Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 Skrajne ustawienia dają 130mm różnicy z tego co pamiętam.
pawel1380 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Malik po co wywalać DPF skoro tak jak napisał Rosemeyer siadł Ci pewnie czujnik.Co zdarza się dość często...Nie diagnozowałeś tego? Diagnozowałem to dokładnie i równie dokładnie przenalizowałem sprawę na forach. Przeczytaj jeszcze raz co Paweł napisał. Czujniczek to prawie żaden koszt. Ale za robociznę związaną z jego wymianą krzyknęli mi w ASO ponad 1500PLN. Bo niestety tak nieszczęsliwie jest zamontowany. Tak samo sprawa wygląda w A8 4.2TDI. Miałem już dosyć powracającego błędu pomimo resetów. Silnik wchodzi wtedy w tryb awaryjny i auto nie jedzie. A poza tym zadaj sobie fundamentalne pytanie. Na ch*j mi DPFy? Sama koncepcja to są jakieś chore, mokre sny ekologów! A poza tym przy moim przebiegu już dawno przestały pewnie działać Kumpel ma BMW i opowiadał mi historię o nowych normach emisji spalin w DE i jakichś klapkach domykających doloty żeby zmniejszyć jeszcze bardziej spalanie na jałowym biegu. Tylko, że te klapki lubią się urywać i rozpieprzać silnik. Masakra! Coraz więcej tego gówna nam w autach instalują zabijając motoryzację. Wolałbym chyba zapłacić 1000 z hakiem za wymiane i mieć działający DPF.Miałbyś spokój. Są wyznawcy wycinania,są wyznawcy że jak coś ma być i sprzyja to środowisku to niech i będzie. Z punktu widzenia prawnego Twoje auto nie powinno przejść teraz przeglądu Choć oczywiście nikt tego nie udowodni samym pomiarem spalin(i tak będzie w normie,jak normę ustalano to DPF-ów nie było) Rozumiem że byś to wycharatał jak filtr nie nadawał by się do niczego bo wtedy i koszty zgoła inne..ale sam czujnik..to bym zostawił. A problem z klapkami w kolektorach u BMW to powszechnie znana sprawa
Schmolke Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Przy okazji - czy obyło się bez wstawiania emulatora DPFów?
malik Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 Malik po co wywalać DPF skoro tak jak napisał Rosemeyer siadł Ci pewnie czujnik.Co zdarza się dość często...Wolałbym chyba zapłacić 1000 z hakiem za wymiane i mieć działający DPF.Miałbyś spokój. Tzn. jaki spokój? To teraz mam właśnie spokój jak nie mam tego badziewia w aucie wogóle Przy moim przebiegu DPFy już raczej i tak nie działały.W Polsce na szczęście Euro5 jeszcze nie obowiązuje.
boberek Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 No to musze podejechac i sie zapytać bo nie chce mi sie tego sammeu robić A czy DPFy wywalał i robił spawacz ?? (Paweł) czy chłopaki od Witka I to ze trzeba wyłaczyć obsługe DFPa w kompie to wiem
A3 Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Malik robiłeś już softa ? czytałem wcześniej że chciałeś ale tyle stron ma ten temat że nie jestem na czasie pytam bo ciekawy jestem ile wyjdzie na ile wydajne są seryjne IC itp
mystic.pl Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Ja mam 200.000 km przebiegu i dpf jak nowy, z tym, że latam głównie po trasie i regularnie stosuję STP do czyszczenia wtrysków, który również podnosi temperaturę spalin co z koleii wspomaga przepalanie DPF'a. Jak robiłem wydech to dodatkowo przerobiłem dpf'a aby się go nie pozbywać, zminimalizować straty na filtrze i zwiększyć przepływ spalin. Po prostu odciąłem stare flansze z wąskimi przepustami i wstawiłem 2,75" rurki z nierdzewki z nowymi większymi flanszami na wejściu i wyjściu dpfa. Latam już tak prawie 100kkm i nic się nie dzieje. Swoją drogą (nie odbierz tego, że się czepiam bo nie taki mam zamiar, na prawdę) to wnioskuję, że te 4.2tdi są mało podatne na mody przy seryjnych gratach. Bo skoro już po samym wywaleniu filtra przybyło 15ps tak jak piszesz, to reszta przyrostu w programie to tylko kosmetyka tego co fabryka dała. Ciekawy jestem jak by to wyglądało gdyby jednak pokusić się o lepsze coolery i wydajniejszy wydech piszę czysto teoretycznie bo wiem, że nie planujesz dalszych modów PS. btw. czy sprawdzałeś może korekcje wtrysków ? zakładam, że tak .. jakie wartości vag pokazywał ?
pawel1380 Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Malik po co wywalać DPF skoro tak jak napisał Rosemeyer siadł Ci pewnie czujnik.Co zdarza się dość często...Wolałbym chyba zapłacić 1000 z hakiem za wymiane i mieć działający DPF.Miałbyś spokój. Tzn. jaki spokój? To teraz mam właśnie spokój jak nie mam tego badziewia w aucie wogóle Przy moim przebiegu DPFy już raczej i tak nie działały.W Polsce na szczęście Euro5 jeszcze nie obowiązuje. Miałbys spokój z kontrolką DPF Teraz masz w pewien sposób "okastrowany" samochód,ale jak powtarzam różne są podejścia do sprawy. Temat rzeka więc nie ma sensu tego roztrząsać w Twoim wątku.
Rosemeyer Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 regularnie stosuję STP do czyszczenia wtrysków, który również podnosi temperaturę spalin co z koleii wspomaga przepalanie DPF'a kiedys, jeszcze przy A4 sie nad tym zastanawialem, ale jakos sie nie odwazylem od jakiego przebiegu go uzywasz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się