Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Q7, BTR 4.2TDI 326PS, S-line, Panorama, Pneumatyka, itd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
regularnie stosuję STP do czyszczenia wtrysków, który również podnosi temperaturę spalin co z koleii wspomaga przepalanie DPF'a

kiedys, jeszcze przy A4 sie nad tym zastanawialem, ale jakos sie nie odwazylem :kwasny:

od jakiego przebiegu go uzywasz?

Od kiedy kupiłem tą A4 z przebiegiem 80kkm.

W starej B6 na PD też stosowałem systematycznie co około 4-5 tysięcy km, ojcu zalewam systematycznie do AVF i też wychodzi na zdrowie dla wtrysków a ma nalatane 460kkm.

Tylko zanim wlejesz pierwszy raz wymień filtr paliwa, bo inaczej cały syf z filtra pójdzie na wtryski i będzie efekt odwrotny od zamierzonego :wink:

Opublikowano
Od kiedy kupiłem tą A4 z przebiegiem 80kkm.

W starej B6 na PD też stosowałem systematycznie co około 4-5 tysięcy km, ojcu zalewam systematycznie do AVF i też wychodzi na zdrowie dla wtrysków a ma nalatane 460kkm.

Tylko zanim wlejesz pierwszy raz wymień filtr paliwa, bo inaczej cały syf z filtra pójdzie na wtryski i będzie efekt odwrotny od zamierzonego :wink:

kurcze to niezle.... ja jednak mam stracha :kwasny:

Opublikowano
wnioskuję, że te 4.2tdi są mało podatne na mody przy seryjnych gratach.

Doczytaj dokładnie. Problemem nie jest silnik tylko skrzynia. Silnik można kręcić dużo mocniej ale co z tego jak mi ro***bie skrzynie przy pierwszym ogniu. Nowsze skrzynie znoszą większy moment dlatego poliftowe Q7 i A8 mają wyniki po 900Nm i 400Ps.

---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 17:11 ----------

Ja mam 200.000 km przebiegu i dpf jak nowy, z tym, że latam głównie po trasie i regularnie stosuję STP do czyszczenia wtrysków, który również podnosi temperaturę spalin co z koleii wspomaga przepalanie DPF'a.

OK, można i tak. Ja uważam jednak DPF za chory wymysł i jeden z wielu zamachów ekoterrorystów na motoryzację. Więcej z tego problemów niż korzyści.

Od dawna planowałem wywalenie a problemy z czujnikiem przyśpieszyły tylko tą decyzję.

W przyszłym roku mam nadzieję, że przejdę na A7 3.0TDI. Pierwsza rzecz jaką zrobię po zakupie to wywalenie DPFów i program u Witka :thumbup1:

Opublikowano
W przyszłym roku mam nadzieję, że przejdę na A7 3.0TDI

:polew:

why? czyzby nie tylko dla mnie Q7 bylo zbyt duze? :grin:

Opublikowano
why? czyzby nie tylko dla mnie Q7 bylo zbyt duze? :grin:

Jakoś szybko się nudzę autami :decayed:

Opublikowano

A7 najładniejsze auto z gamy OOOO. Q7 się chowa.

Co do chromu to chyba tylko folia reszta to koszta a przy sprzedaży szybko wróci się do ori.

Opublikowano
A7 najładniejsze auto z gamy OOOO. Q7 się chowa.

przód się zgodzę ale tył i linia boczna to jest porażka dla mnie - jak już kiedyś nadmieniałem skoda rapid :facepalm:

Opublikowano

eee tam , niestety A7 jeszcze nie dla mnie , bagaznik ma na kije golfowe a nie bagaz :wink:

Opublikowano

Nie ma czego się bać, ale nie namawiam oczywiście na siłę :wink: tylko pamiętać trzeba o filtrze paliwa zanim się naleje. Ja na f.paliwa nie oszczędzam, wymieniam co 15kkm razem z resztą filtrów i oleju. Dodatkowe 120-140zł za filtr Knechta to żaden pieniądz co 3-4 miesiące, a głowa spokojniejsza przy kosztach wtrysków i naprawy CR.

Zanim w czerwcu 2010 pojechałem na program do Witka, przez 20kkm zalewałem 3-4 razy STP. Jak Witek sprawdził korekcje to się pytał, czy wtryski są nowe :decayed:

Opublikowano
eee tam , niestety A7 jeszcze nie dla mnie , bagaznik ma na kije golfowe a nie bagaz :wink:

535 litrów - dużo kijów zmieścisz.

Opublikowano

wczoraj jak byłem umyć A5 to akurat było też A7.. bagażnik może nie jest aż taki mały, ale jest strasznie płytki. :kwasny: aczkolwiek auto jest mega :kox: i sam chętnie bym po A5 przesiadł się na coś takiego lub A6 C7

Opublikowano
A7 najładniejsze auto z gamy OOOO. Q7 się chowa.

linia boczna to jest porażka dla mnie

piękna jest - żeby jeszcze tylko takie autko było w zasięgu normalnego śmiertelnika.A7 jest mega :decayed::decayed: taka Twoja A5 na dobrym koksie
Opublikowano
A7 najładniejsze auto z gamy OOOO. Q7 się chowa.

linia boczna to jest porażka dla mnie

piękna jest - żeby jeszcze tylko takie autko było w zasięgu normalnego śmiertelnika.A7 jest mega :decayed::decayed: taka Twoja A5 na dobrym koksie

no właśnie mi się nie podoba ale to moja opinia - koniec OT :wink:

Opublikowano

mój przyjaciel odebrał A7 S-line 3.0 TDIQ prosto z salonu w kolorze Daytona Gray na RS4kach 20'', generalnie orgazm :) ale nie wiem jak Audi zrobiło, że TDI bulgocze jak dobre V8 w benie (osobiście stwierdzę, że RS4 B7 jest cichszy na wydechu) kilka razy słyszałem jak jedzie i dźwięk ma mega wyczesany, szczególnie jak na klekota

Opublikowano
mój przyjaciel odebrał A7 S-line 3.0 TDIQ prosto z salonu w kolorze Daytona Gray na RS4kach 20'', generalnie orgazm :) ale nie wiem jak Audi zrobiło, że TDI bulgocze jak dobre V8 w benie (osobiście stwierdzę, że RS4 B7 jest cichszy na wydechu) kilka razy słyszałem jak jedzie i dźwięk ma mega wyczesany, szczególnie jak na klekota

Głośniki w środku imitują dźwięk v8 - to samo jest w BMW 550d - ale na zewnątrz też pewnie fajnie brzmi - nie przeczę :wink:

Opublikowano
mój przyjaciel odebrał A7 S-line 3.0 TDIQ prosto z salonu w kolorze Daytona Gray na RS4kach 20'', generalnie orgazm :) ale nie wiem jak Audi zrobiło, że TDI bulgocze jak dobre V8 w benie (osobiście stwierdzę, że RS4 B7 jest cichszy na wydechu) kilka razy słyszałem jak jedzie i dźwięk ma mega wyczesany, szczególnie jak na klekota

Może kolega zamawiał ze sportowym wydechem. Jest taka opcja za ok 4,5kzł.

Ale nawet seryjny wydech w 3.0 biturbo daje radę dźwiękowo.

Opublikowano
Ale nawet seryjny wydech w 3.0 biturbo daje radę dźwiękowo.

To nie wydech ;) Tak jak napisał juz wczesniej dziadek to "muzyka" :-/

Opublikowano

Głośniki w środku imitują dźwięk v8

:facepalm::shock3:

Opublikowano

przy koncowych tlumikach sa umieszczone specjalne "actuators", ktore generuja dzwiek a'la V8. sorki za OT

Opublikowano

Głośniki w środku imitują dźwięk v8

:facepalm::shock3:

no w dzisiejszych czasach nawet własny samochód cię oszukuje :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...