Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Jazda na resztkach gazu


stomi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak jest w Waszych sprzetach jak się już gaz kończy, bo u mnie wraz z ubytkiem resztek gazu przestaje wchodzic na obroty itd, tak że gaz do przełączenia na benzyne moge wykorzystać tylko w trasie, bo w mieście to sie tak jeździc nie da. Tak myśle że może gazownik powinien mi zmienić ustawienia tak żeby można było bezproblemowo jeździć do końca na butli? Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce wchodzić na obroty, bo ciśnienie gazu jest zbyt małe. Porządna, dobrze skonfigurowana instalacja powinna w takiej sytuacji przerzucić autko na zasilanie benzyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sekwencji jest tak że się ustawia że spadek poniżej określonego ciśnienia na określony czas powoduje przełączenie na benzynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wszystko juz wiem, bede musiał skoczyć do gazownika żeby mi to poustawiał. Dzieki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak że jeśli zaczyna delikatnie mulić to przełącza się na beznynkę i mniej więcej w zbiorniku zostaje gazu 0.5l, ale ogólnie staram się nie wyjeżdzać do końca, slyszalem że nie jest to dobre dla instalki, nie wiem czemu ale zalecają tankować jak pozostaje około 10% w zbiorniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie gdy gaz sie kończy (sekwencja) to bezposrednio przezuca sie na benzyne.nigdy , gdy konczył mi sie gaz nie odczułem spadku mocy auta. jedz do "instalatora" i niech ci podreguluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam sekwencje brc sequent 24... spadku mocy auta tez nie odczuwam na koncowkach, bo przełaczem na pb lub dotankowuje lpg :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest tak ze delikatnie czuje spadek mocy nale zaraz przelacza sie na pb i jest oki.

zauwazyliscie cos takiego ze w gornej czesci obrotow samoczynnie przelacza na pb nie zaleznie od ilosci gazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nie przełacza na wysokich obratoch, masz taką samą instalacje? Wiem że niektórzy mają tak ustawione że na wysokich obr automatycznie przełącza by nie nieszczyć silnika przez lpg. U mnie za to nie niszczy silnika :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwazyliscie cos takiego ze w gornej czesci obrotow samoczynnie przelacza na pb nie zaleznie od ilosci gazu?

Niedawno zalozylem instalacje gazowa. Wystepuje u mnie ten sam objaw. W moim przypadku jest to za slaby reduktor(akurat nie mieli do turbo), wiec u Ciebie prawdopodobnie jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nie przełacza na wysokich obratoch, masz taką samą instalacje? Wiem że niektórzy mają tak ustawione że na wysokich obr automatycznie przełącza by nie nieszczyć silnika przez lpg. U mnie za to nie niszczy silnika :>

przelacza CI na wysokich obrotach zeby nie niszczyc silnika? a w jaki sposob niszczyc? wg mnie masz zle ustawiona instalacje, powinien na gazie ciagnac do konca, bez zadnego przelaczania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przelacza na wysokich obrotach bo sa slabej jakosci wtryskiwacze lub za slaby reduktor.

Gazownicy mydla oczy ze tak ma byc aby nie niszczyc silnika lub inna bzdura tego typu, wiec uzytkownik sie cieszy ze nie niszczy silnika, a gazownik sie cieszy ze zaoszczedzil na kosztach montazu a tym samym wiecej zarobil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nie przełacza na wysokich obratoch, masz taką samą instalacje? Wiem że niektórzy mają tak ustawione że na wysokich obr automatycznie przełącza by nie nieszczyć silnika przez lpg. U mnie za to nie niszczy silnika :>

przelacza CI na wysokich obrotach zeby nie niszczyc silnika? a w jaki sposob niszczyc? wg mnie masz zle ustawiona instalacje, powinien na gazie ciagnac do konca, bez zadnego przelaczania.

Z tym to u mnie jest wszystko ok nie, chyba chciałeś kogoś innego zacytować :cool1: a co do jazdy na końcówce gazu to jak koledzy mówili już nie ma ciśnienia sie zadławi i zaraz przełacza na pb- co jest wg mnie niebezpieczne. byłem z tym u gazowników i powiedzieli że w brc tego się nie da zmienić w stagu dałoby rade ale nie w brc. Czyli pozostaje tylko zawsze przy tankowaniu zerować licznik i liczyć kilometry do końca :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie program do sterowania wtryskami w gazie ma ustawione dwa progi przełączania gazu pierwszy jest 2000 obrotów oraz drugi 6000 obrotów. Można go wyłączyć tylko, że większość instalatorów nie grzebie tak daleko w programie wgrywa przygotowane mody dla konkretnego samochodu i tyle :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwazyliscie cos takiego ze w gornej czesci obrotow samoczynnie przelacza na pb nie zaleznie od ilosci gazu?

Niedawno zalozylem instalacje gazowa. Wystepuje u mnie ten sam objaw. W moim przypadku jest to za slaby reduktor(akurat nie mieli do turbo), wiec u Ciebie prawdopodobnie jest to samo.

ja mam reduktor do 300km i tez się przelącza na benzynę przy 6.5tys prawie zawsze. przy pełnym zbiorniku gazu. także tak chyba ma być...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W BRC-Sequent24 jeśli jest poprawnie skonfigurowana nie ma czegoś takiego jak spadek mocy pod końcem butli. Takie coś miało miejsce w instalacji II generacji, ale nie przy systemie sequent. Na listwie wtryskowej jest czujnik ciśnienia gazu i jeśli ciśnienie lpg będzie zbyt niskie aby zasilić dane zapotrzebowanie w jednostce czasu komputer przełączy automatycznie na PB. U mnie dzieje się to prawie niewyczuwalnie. Podobnie jest podczas przełanczania po nagrzaniu silnika. Można ustawić temp. przy której następuje przełanczanie jak i to czy przełanczanie powinno nastąpić przy wchodzeniu silnika na obroty, czy przy spadku obrotów. Naturalnie lepiej ustawić przełanczanie na spadek obrotów bo jest to zdrowsze dla silnika. Silnik nie cierpi na wskutek chwilowej przerwy w podawaniu mieszanki na którymś z cylindrów przy obciążeniu go, bo jak wiadomo komputer lpg radzi sobie z tym dobrze, ale nie idealnie. Butle można wyjeździć na tyle na ile jest to możliwe, aby nie było non stop przełanczania lpg-PB-lpg-PB... . Nie ma raczej negatywnych skutków opróżniania butli do dna na tyle ile jest to możliwe.

Silnik powinien ciągnąć cały zakres obrotów używając LPG i nie przełanczając na PB. Jeśli przełancza przy np. 5k Rpm to instalacja jest źle skonfigurowana. U mnie nawet przy 1/4 butli mogę ciągnąć aż do odcięcia na LPG i nie ma czegoś takiego jak przełanczanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...