mastapi Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Takie zapytanie na szybko : mam zamiar zamontowac kiere z rs5 przedlift do mojej b6 , czy wystarczy jak zakoduje sama kiere czy tez musze jeszcze cos kodowac w rns-e? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) Panowie, takie pytanie. Jak mam radio Concert 2 z B7 i zamontuję MF z B6, to wszystko będzie działało? Mam moduł N z B6. Nikt nie pomoże? Edytowane 9 Października 2014 przez nitroo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toma085 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Witam czy znalazł by się ktoś z okolic Łodzi co by pomógł w kodowaniu kiery MF i tempomatu, bo nie posiadam vag a mam już kierę z A8 D3 brakuje tylko modułu i taśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) Mam pytanie o montaż kierownicy podgrzewanej. Audi A4 B7. Moduł Q. Taśma 8E0 953 541 E. Czy wystarczy kupić kierownicę podgrzewaną i będzie ona działać? Edytowane 12 Października 2014 przez koleś1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Mam pytanie o montaż kierownicy podgrzewanej. Audi A4 B7. Moduł Q. Taśma 8E0 953 541 E. Czy wystarczy kupić kierownicę podgrzewaną i będzie ona działać? a szukałes cos na FORUM pierwszy lepszy temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/241706-podgrzewana-multifunkcyjna-kierownica-tasma-airbag-okablowanie-modul/?p=3469701#entry3469701 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 a szukałes cos na FORUM Dziękuję i z góry przepraszam ale to forum ciągle stanowi dla mnie zagadkę. Jest zupełnie inne do pozostałych, na których jestem. Ciągle się uczę. Poza tym staram się czytać tematy ale przeważnie zasypiam około 8-mej strony Na czole już mam ENTER od walenia w klawiaturę Co do podgrzewania to odpuściłem temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sentinell Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 To jeszcze ja mam pytanie, wczoraj przelozylem kierownice od B7 do B6 , ale kostka od napiecia poduszki nie pasuje, mowa o kostce ktora sie wpina w tasme. Czy trzeba dokupic kostke 4e0 972 133? to ta kostka? piny sie przeklada w to samo miejsce? czy w jakies inne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 To jeszcze ja mam pytanie, wczoraj przelozylem kierownice od B7 do B6 , ale kostka od napiecia poduszki nie pasuje, mowa o kostce ktora sie wpina w tasme. Czy trzeba dokupic kostke 4e0 972 133? to ta kostka? piny sie przeklada w to samo miejsce? czy w jakies inne? Dobrze sobie odpowiedziałeś na pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 I jeśli jeździłeś bez poduszki to błąd trzeba skaswać VAG-iem. Sam nie zniknie po podłączeniu poduszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 chłopaki jestem w trakcie zmiany kiery na tą z b7 multi, ale jeszcze przed demontazem starej tasmy zauwazyłem, że ta która mi przyszła jest inaczej ustawiona tj, chyba przekrecona, i nie wiem jak ustawić ją aby po zamontowaniu jej w moduł i wszystkiego do kupy, aby wszystko działało i nic nie zepsuło się :/ zdjęcie i zapytanie pod tym linkiem: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/108485-b6-division/?p=4187821 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Musisz tasme ustawic w polowie. Nie pamietam ale chyba 4 obroty w lewo cztery w prawo. Delikatnie krec tasma do oporu i licz obroty w druga strone. Odkrec na polowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Hm... Slyszalem od cwiary, ze obrocic do oporu a potem zrobic tylko 2,5 obrotu tasma i bedzie ok. Tak zrobilem, pokrecilem kiera max w jedna i druga strone i kiera swieci rolki dzialaja wiec info dobre bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sentinell Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Nie nie, ja robilem to przed wczoraj, tasma ma 8 obrotow, musisz zrobic na 4 bo jak zrobisz 2,5 moze ci delikatnie zabraknac chhyba i wtedy przy nie farcie wymiana tasmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 2,5 obrotu 2,5 w lewo i prawo od środkowej pozycji to mają VW i Skody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisssx Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 najwiecej problemów z kiera b7 multi zajmuję dorobienie kostki do tasmy ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastapi Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Jak mozes to opisz jak to zrobiles. Ja mam inny temat: zalozylem kiere z rs5 , I nie moge przyciskiem mode zmieniac funkcji pomiedzy radiem , navi itd. Tak ma byc czy winne jest bledne kodowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 nie moge przyciskiem mode zmieniac funkcji pomiedzy radiem , navi itd. Tak ma byc czy winne jest bledne kodowanie? Pytałem o to kiedyś i dostałem odpowiedź: "Przycisk mode zawsze służy tylko do otwarcia książki telefonicznej." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Jak mozes to opisz jak to zrobiles. Ja mam inny temat: zalozylem kiere z rs5 , I nie moge przyciskiem mode zmieniac funkcji pomiedzy radiem , navi itd. Tak ma byc czy winne jest bledne kodowanie?Bo ten przycisk nie służy do tego, tylko do otwierania książki z kontaktami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil93p Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Witam serdecznie, przymierzam się do wymiany kierownicy w swojej A4, lecz przed zakupem chciałbym się upewnić, czy na pewno wszystko da się wymienić bez przeszkód.Aktualnie posiadam kierownice 4 ramienną, bez multi:Natomiast chciałbym wrzucić 3 ramienną z multi:Czy taka operacja będzie możliwa, chodzi mi szczególnie o to czy będzie pasowała i czy da się zaprogramować multifunkcje Pozdrawiam i przepraszam jeśli takie pytanie padło już wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Nie co Ty nie było takiego pytania. Tylko 60 stron tematu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się