Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3/R8/S6/TT/A4 B7/B8 w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja tez mam pytanko w b6 mam radio z b7 wiec zeby uzyskac pelna funkcjonalnosc to do zmiany jeszcze modul kierownicy na taki od b7 (czy na moim module z koncowka N ruszy)? Pytanie tez co z poduszka w tasmie wiazka od airbagu normalnie pasuje czy jeden naboj wypiac i zostawic tylko ten z numerkiem 1 czy oba zostawic podpiete?

Edytowane przez Dawid P.
Opublikowano

Ja mam moduł z B6, radio z B7 i wszystko działa. Aha i kierownicę mam z B6 multi.

Opublikowano

No wlasnie ja mam kiere b7 radio b7 modul tez chyba bede musial kupic cos tak czuje tylko co zrobic z airbagiem nie znalazlem zadnych info na ten temat albo poprostu przeoczylem takie info.

Opublikowano (edytowane)

jeśli kierownica MF z B7 to moduł też musi być z B7

wtyczkę Airbaga też musisz wymienić....

wiele razy było pisane,

czytajcie proszę UWAŻNIE od początku ten wątek....

Edytowane przez GreGoriO
Opublikowano

Musialem nie doczytac waznych informacji bo pojawil sie w polowie niesamowity OT. i co dziesiaty post jest jakas wazna informacja.

Ale juz nie mnie to oceniac przeanalizuje temat po raz kolejny :)

Opublikowano

Witam, w dniu dzisiajszym dotarla do mnie kierownica od b8 ktora planuje zamontować do b6.

Pytanie brzmi następująco. 

Co muszę zrobic zeby podłączyc poduszkę? Dodam ze do starej kiery poducha była podłączana przez jedną wtyczkę na środku poduszki a w tej z b8 są 2 sloty ( rozumiem ze jest to poduszka 2 ladunkowa ) jest jakas możliwośc przerowbic stara kostke tak aby podlaczyc te poduszke?

Opublikowano

Jak byś poszukał na forum to nie zadawał byś pytań na które są już dawno odpowiedzi

Opublikowano

Panowie nie ma się co irytować. Informacje o wymianie zainstalowaniu przejściówki do Airbaga oraz o podrzeźbieniu koski do taśmy pojawiają się dopiero po ok 20 stronach tematu zapełnionych generalnie postami o niczym. Sam mam za sobą dwukrotną próbę założenia kiery od b8 bo naiwnie myślałem że montaż jest plug&play a przeczytałem dokładnie tylko opis zakładania. Stąd prośba do moderatora o dodanie informacji o kostkach na pierwszej stronie. Pozdro

Opublikowano (edytowane)

Witam, ja mam pytanie dotyczące samego przyrzeczenia kierownicy - prosto. Wiadomo, że jak sie odkręca poduche to trzeba kręcić kierownicą co za tym idzie kołami. Później jest problem, żeby prosto ustawić kierownicę, mimo, że zakładamy prosto. Ja się bawiłem z tym dużo czasu. Niby była prosto, koła też proste a w trakcie jazdy na dłuższym odcinku okazuje się, że min jest w prawo albo w lewo. Macie może jakieś sprawdzone sposoby, żeby założyć tak aby bylo ok ? Próbowałem tu znaleźć ale nie udało się. 

Edytowane przez tomekxp2
Opublikowano
1 minutę temu, tomekxp2 napisał:

Witam, ja mam pytanie dotyczące samego przyrzeczenia kierownicy - prosto. Wiadomo, że jak sie odkręca poduche to trzeba kręcić kierownicą co za tym idzie kołami. Później jest problem, żeby prosto ustawić kierownicę, mimo, że zakładamy prosto. Ja się bawiłem z tym dużo czasu. Niby była prosto, koła też proste a w trakcie jazdy na dłuższym odcinku okazuje się, że min jest w prawo albo w lewo. Macie może jakieś sprawdzone sposoby, żeby założyć prosto kierownicę wraz z kolami ? Próbowałem tu znaleźć ale nie udało się. 

Ustaw geometrię i zbieżność kół.

Opublikowano

Myślałem o tym, ale gdzieś na forum wyczytałem, że przy samej zmianie kierownicy nie trzeba. Wystarczy prosto założyć. Łatwo powiedzieć :)

Jak będzie trzeba się pojedzie na wystawienie. 

Opublikowano

Na kierownicy masz wieloklin.
Mazakiem zaznaczasz pierwsze położenie po wymianie. Zarówno na wieloklinie jak i kierownicy.
Jeśli musisz skorygować to przekładasz o jeden ząbek w stronę, którą potrzebujesz.
Ot i cała filozofia.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ok, rozumiem,  a jeśli po zrobieniu takiego zabiegu jak opisujesz, tj. przełożyć o jeden ząbek w prawo - jeśli kierownica byla wcześniej przesunięta lekko w lewo i wtedy nie jest prosto tylko na odwrót lekko w prawo, wtedy to co może być powodem ? Źle taśma założona? Zle vagowanie ? Jak dobrze pamiętam po podłączeniu vag miały być zera, to mialo znaczyć, że jest kiera prosto czy taśmą - jeśli dobrze pamiętam. 

Opublikowano

Jeśli przekładka nie pomoże to trzeba zrobić zbieżność.
Chociaż nie sądzę by nic to nie dało, bo wieloklin ma naprawdę drobne ząbki.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ok, sprawdzę i dam znać. 

Opublikowano

Witam, czy piny do złącza 4E0972133 podejdą z A4 B6? Czy trzeba wymieniać bądź lutować? Mogę prosić o symbol pasujących pinów?

Opublikowano (edytowane)

Cześć, mam kiere z b8, moduł Q, zwijak A i pierwsza sprawa nie pasowały kostki poduszki, duża kostka żółta do zwijaka i mała żółta za zwijakiem. Czy to normalne? Bo w manualu nic nie wspominano. Dalej po zakodowaniu na 02042 wali błędami o braku komunikacji. Vin przyuczyłem. Błędy to  01426, 01304.  Bezpiecznik 13 ok, poduszkę mam na jeden nabój i od niej wiązkę 

 

IMG_20170417_171627-459x816.jpg

Edytowane przez ganjaq
Opublikowano (edytowane)

Jakby od Was moje życie zależało już bym dawno nie żył.

Poduszkę z wiązka miałem z a3 dlatego po pierwsze przerobienie kostek (zabieg polegał na ścięciu ich trochę nożykiem, dalej zamiana pinów miejscami według tego opisu (kable w kostce kolorowe, nie czarne, mimo że w samym opisie kolory i tak były inne jak w kostce, miejsca przecięcia pinów zgodne):

- brązowy z pinu 7 do 1

- żółty z pinu 8 do 2

- czerwony z pinu 10 do 8

Dalej w przypadku braku komunikacja z radiem sprawdzamy czy leci do radia can, ja nie miałem dlatego podebrałem z licznika, kostka niebieska, piny 19 i 20 wstawiamy jeśli nie ma i ciągniemy do radia, piny 19 licznika: CAN-L przy radiu i 20 pin licznika : CAN-H przy radiu)

Na zdjęciu widać mam radio Concert II, działają obie rolki na kierownicy

I tak powinna wyglądać odpowiedz, gdyby odpowiedzi czy podpowiedzi były pisane częściej jak durne odpowiedzi gdzieś już to było, czytać uważnie, temat nie miałby 52 stron

Edytowane przez ganjaq
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Czy kierownica od nowej audi TT bez przycisku mode zadziała z modułu od b7?

 

 

18449371_1334688116616460_6405410726311550500_o.jpg

Edytowane przez ganjaq
Opublikowano

Niestety nie działają przyciski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...