Dawid P. Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 (edytowane) Ja tez mam pytanko w b6 mam radio z b7 wiec zeby uzyskac pelna funkcjonalnosc to do zmiany jeszcze modul kierownicy na taki od b7 (czy na moim module z koncowka N ruszy)? Pytanie tez co z poduszka w tasmie wiazka od airbagu normalnie pasuje czy jeden naboj wypiac i zostawic tylko ten z numerkiem 1 czy oba zostawic podpiete? Edytowane 3 Grudnia 2016 przez Dawid P.
nitroo Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Ja mam moduł z B6, radio z B7 i wszystko działa. Aha i kierownicę mam z B6 multi.
Dawid P. Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 No wlasnie ja mam kiere b7 radio b7 modul tez chyba bede musial kupic cos tak czuje tylko co zrobic z airbagiem nie znalazlem zadnych info na ten temat albo poprostu przeoczylem takie info.
GreGoriO Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 (edytowane) jeśli kierownica MF z B7 to moduł też musi być z B7 wtyczkę Airbaga też musisz wymienić.... wiele razy było pisane, czytajcie proszę UWAŻNIE od początku ten wątek.... Edytowane 3 Grudnia 2016 przez GreGoriO
Dawid P. Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Musialem nie doczytac waznych informacji bo pojawil sie w polowie niesamowity OT. i co dziesiaty post jest jakas wazna informacja. Ale juz nie mnie to oceniac przeanalizuje temat po raz kolejny
Janosik A4 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Witam, w dniu dzisiajszym dotarla do mnie kierownica od b8 ktora planuje zamontować do b6. Pytanie brzmi następująco. Co muszę zrobic zeby podłączyc poduszkę? Dodam ze do starej kiery poducha była podłączana przez jedną wtyczkę na środku poduszki a w tej z b8 są 2 sloty ( rozumiem ze jest to poduszka 2 ladunkowa ) jest jakas możliwośc przerowbic stara kostke tak aby podlaczyc te poduszke?
Robero321 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Jak byś poszukał na forum to nie zadawał byś pytań na które są już dawno odpowiedzi
Rederyk78 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Panowie nie ma się co irytować. Informacje o wymianie zainstalowaniu przejściówki do Airbaga oraz o podrzeźbieniu koski do taśmy pojawiają się dopiero po ok 20 stronach tematu zapełnionych generalnie postami o niczym. Sam mam za sobą dwukrotną próbę założenia kiery od b8 bo naiwnie myślałem że montaż jest plug&play a przeczytałem dokładnie tylko opis zakładania. Stąd prośba do moderatora o dodanie informacji o kostkach na pierwszej stronie. Pozdro
tomekxp2 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) Witam, ja mam pytanie dotyczące samego przyrzeczenia kierownicy - prosto. Wiadomo, że jak sie odkręca poduche to trzeba kręcić kierownicą co za tym idzie kołami. Później jest problem, żeby prosto ustawić kierownicę, mimo, że zakładamy prosto. Ja się bawiłem z tym dużo czasu. Niby była prosto, koła też proste a w trakcie jazdy na dłuższym odcinku okazuje się, że min jest w prawo albo w lewo. Macie może jakieś sprawdzone sposoby, żeby założyć tak aby bylo ok ? Próbowałem tu znaleźć ale nie udało się. Edytowane 9 Marca 2017 przez tomekxp2
H4mm3R Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 1 minutę temu, tomekxp2 napisał: Witam, ja mam pytanie dotyczące samego przyrzeczenia kierownicy - prosto. Wiadomo, że jak sie odkręca poduche to trzeba kręcić kierownicą co za tym idzie kołami. Później jest problem, żeby prosto ustawić kierownicę, mimo, że zakładamy prosto. Ja się bawiłem z tym dużo czasu. Niby była prosto, koła też proste a w trakcie jazdy na dłuższym odcinku okazuje się, że min jest w prawo albo w lewo. Macie może jakieś sprawdzone sposoby, żeby założyć prosto kierownicę wraz z kolami ? Próbowałem tu znaleźć ale nie udało się. Ustaw geometrię i zbieżność kół.
tomekxp2 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Myślałem o tym, ale gdzieś na forum wyczytałem, że przy samej zmianie kierownicy nie trzeba. Wystarczy prosto założyć. Łatwo powiedzieć Jak będzie trzeba się pojedzie na wystawienie.
GreGoriO Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Na kierownicy masz wieloklin. Mazakiem zaznaczasz pierwsze położenie po wymianie. Zarówno na wieloklinie jak i kierownicy. Jeśli musisz skorygować to przekładasz o jeden ząbek w stronę, którą potrzebujesz. Ot i cała filozofia. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tomekxp2 Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Ok, rozumiem, a jeśli po zrobieniu takiego zabiegu jak opisujesz, tj. przełożyć o jeden ząbek w prawo - jeśli kierownica byla wcześniej przesunięta lekko w lewo i wtedy nie jest prosto tylko na odwrót lekko w prawo, wtedy to co może być powodem ? Źle taśma założona? Zle vagowanie ? Jak dobrze pamiętam po podłączeniu vag miały być zera, to mialo znaczyć, że jest kiera prosto czy taśmą - jeśli dobrze pamiętam.
GreGoriO Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Jeśli przekładka nie pomoże to trzeba zrobić zbieżność. Chociaż nie sądzę by nic to nie dało, bo wieloklin ma naprawdę drobne ząbki. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
dawid.bary Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Witam, czy piny do złącza 4E0972133 podejdą z A4 B6? Czy trzeba wymieniać bądź lutować? Mogę prosić o symbol pasujących pinów?
ganjaq Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 (edytowane) Cześć, mam kiere z b8, moduł Q, zwijak A i pierwsza sprawa nie pasowały kostki poduszki, duża kostka żółta do zwijaka i mała żółta za zwijakiem. Czy to normalne? Bo w manualu nic nie wspominano. Dalej po zakodowaniu na 02042 wali błędami o braku komunikacji. Vin przyuczyłem. Błędy to 01426, 01304. Bezpiecznik 13 ok, poduszkę mam na jeden nabój i od niej wiązkę Edytowane 25 Kwietnia 2017 przez ganjaq
ganjaq Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 (edytowane) Jakby od Was moje życie zależało już bym dawno nie żył. Poduszkę z wiązka miałem z a3 dlatego po pierwsze przerobienie kostek (zabieg polegał na ścięciu ich trochę nożykiem, dalej zamiana pinów miejscami według tego opisu (kable w kostce kolorowe, nie czarne, mimo że w samym opisie kolory i tak były inne jak w kostce, miejsca przecięcia pinów zgodne): - brązowy z pinu 7 do 1 - żółty z pinu 8 do 2 - czerwony z pinu 10 do 8 Dalej w przypadku braku komunikacja z radiem sprawdzamy czy leci do radia can, ja nie miałem dlatego podebrałem z licznika, kostka niebieska, piny 19 i 20 wstawiamy jeśli nie ma i ciągniemy do radia, piny 19 licznika: CAN-L przy radiu i 20 pin licznika : CAN-H przy radiu) Na zdjęciu widać mam radio Concert II, działają obie rolki na kierownicy I tak powinna wyglądać odpowiedz, gdyby odpowiedzi czy podpowiedzi były pisane częściej jak durne odpowiedzi gdzieś już to było, czytać uważnie, temat nie miałby 52 stron Edytowane 30 Kwietnia 2017 przez ganjaq 1
ganjaq Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Czy kierownica od nowej audi TT bez przycisku mode zadziała z modułu od b7? Edytowane 4 Czerwca 2017 przez ganjaq
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się