Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów. Czasami nie chce wcale zapalić.


kuba-gubin

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak:

Kilka dni temu rano odpaliłem samochód normalnie, bez problemów. Przejechałem około 15 km zgasiłem i po 10 minutach już nie odpalił. Rozrusznik normalnie kręcił, a silnik nawet nie chciał załapać. Kręciłem z 10 - 15 razy i coraz dłużej trzymałem rozrusznik i nic. Samochód zaholowaliśmy do znajomego. Wieczorem podłączyłem kompa i żadnych błędów nie było. Zakręciłem rozrusznikiem i po pierwszym czy drugim dłuższym kręceniu odpalił - później już palił normalnie.

Druga przygoda - jak wcześniej odpalam rano normalnie, przejechałem 60 km. Wracam po 1,5 godziny i odpalił z trudnością po 2 czy 3 długim kręceniu.

Przyznam się, że paliwo kupuję od kierowców ciężarówek :/

Filtr paliwa wymieniam dość często.

Statyczne normalnie:

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74968.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74969.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74970.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74971.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74972.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74973.html

Grupy: 022 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74974.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74975.html

Statyczne BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74976.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74977.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74978.html

Dynamiczne:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74979.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74980.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74981.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74982.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74983.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74984.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74985.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź. Mogę prosić numer części i ewentualnie co jeszcze wymienić podczas wymiany tych uszczelniaczy? A czy z LOGów można odczytać w jakim stanie są pompowtryski?

Czy te uszczelniacze mogą być przyczyną tego że nie chce czasami odpalać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% nie da się określić z logów stanu pompek. Ale można podejrzewać że paliwo które lejesz nie jest najlepszej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Nie zaszkodzi a i pomóc powinno. Znasz faktyczny przebieg auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miarę dobrego mechanika, hm zależy co przez to rozumieć. Ja wybrałbym bardzo dobrego mechanika i dla niego będzie to w miarę prosty zabieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim wymienisz te uszczelniacze uzuplenij logi...o statyczną 023... nie wiem skad Wam sie wzieło ze jest cos nie tak z ukladem PD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następnym razem rób log grupy 23 (zamiast 22) - tam są tzw BiPy które też coś powiedzą o wtryskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupa 023 statycznie:

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_75092.html

Dzisiaj po przejechaniu 15 km znów odpalił z trudem po trzecim długim kręceniu rozrusznikiem. Jak już odpali to jedzie bez problemów - normalnie. Chyba że ubyło jemu mocy, a ja tego nie odczuwam - nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym na Twoim miejscu zmierzyl cisnienie paliwa... w ukladzie niskiego i wysokiego cisnienia...

PD pracuja bardzo dobrze i IMO - wymiana uszczelniaczy na pompkach nic nie zmieni.

Albo moze faktycznie jakas słaba ropa byla w tej dostawie ale to musialaby byc z wodą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym na Twoim miejscu zmierzyl cisnienie paliwa... w ukladzie niskiego i wysokiego cisnienia...

PD pracuja bardzo dobrze i IMO - wymiana uszczelniaczy na pompkach nic nie zmieni.

Albo moze faktycznie jakas słaba ropa byla w tej dostawie ale to musialaby byc z wodą.

Powiedz mi jeszcze tylko jak zmierzyć ciśnienie paliwa?

A jeżeli w ropie był denaturat (wlany na zimę żeby z ropy się nie wytrąciła parafina - czy jakoś tak).

Koleś coś mi o tym mówił, ale nie wiem czy wlał jak pożyczałem jemu samochód zimą jak były dużeee mrozy - nadal mam jeszcze pół zbiornika wlany jeszcze zimą.

Denaturat może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...