Malinek110 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Witam mam pytanie czy mogę przełożyć całą gruszkę wraz ze sztanga do innego turba są to turbinki takie same garreta te standardowe co w AFN.Muszę coś zrobic bo gruszka jest wgnieciona i chyba się do niczego nie nadaje:(
ghost2255 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Odłącz wężyk od zaworu sterującego i spróbuj wciągnąć ustami gruszkę. Jak zadziała, to jest dobra. Jak założysz inną gruszkę, to trzeba ją ustawić. Pewnie jak tylko założysz, to też będzie chodzić, ale należałoby ją dokładnie ustawić. JAk masz VAGA, to dasz sobie radę.
Malinek110 Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Dzieki ghost wiesz co bo ona jest na rogu lekko zgnieciona sztanga chodzi tylko nie jestem pewny czy poprawnie.Są chyba jakies pompki podcisnieniowe do sprawdzania.Aha no ale żeby dostroić turbo (sztange) czy jest dospęp w miare zeby przestawiać tą sztange? ---------- Post added at 20:18 ---------- Previous post was at 20:09 ---------- Aha chyba mi sie coś przypomniało bo to jest zgniecione na górnym rogu gruszki i jak ruszałem sztangą recznie to nie dochodziło do samej góry.Turbo mam wyjęte bo to jest zapasowe i było widać dokładnie ze nie dochodzi do samej góry
Musashi Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 przelozyc mozna, ale pozostaje kwestia regulacji ciegna silownika.
rafikk01 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 jak ma taka sama gruche to niech sobie zmierzy ule gwintu wystaje tu i tu i niech sobie to zaznaczy i zamieni gruszkę i ustawi tyle samo co było na starej i po spawie albo jak masz wyciagniete turbo to wes wężyk i zaciągnij powietrze i chwile potrzymaj i zobacz czy ci z czasem sztanga sie nie cofa bo czasami schodzi z niej ciśnienie ze starości koroduje albo zobacz czy tyle samo ci w tej i w tej turbinie pracuje ---------- Post added at 00:53 ---------- Previous post was at 00:51 ---------- a i jak masz wyjęta turbine to weź kierownice sobie wyczyść od razu
Pretor Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Jak jest gruszka z takiej samej turbiny to nic nie trzeba regulować. Dla pewności przyłóż obie gruszki równo do siebie (mocowaniami do turbo tak żeby otworki były na tej samej wysokości) i zobacz czy otwór na dźwigienkę zmiennej geometrii jest tak samo. Z ustawieniem jak by co też nie ma problemu, miałem już okazję to robić w jednym aucie które przyjechało do mnie na czyszczenie turbo.
karbonek Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Dobra jest strzykawka 100ml do sprawdzania sztangi.
Malinek110 Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 Dzieki za podpowiedzi.Turbo właśnie kończe czyścić dziś nie dam rady niestety szkoła:(W sumie dobrze mowicie zaznaczyć na gwincie i zmienic sztange albo spróbuje też przełozyc od tej turbiny co mam w aucie.Zrobie to z pompką podciśnienia powinno być ok:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się