polkos06 Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 witam od pewnego czasu mam problemy z autem silnik 1z zdaza sie to nie czesto lecz jest uciazliwe kiedy jade w trasie i silnik na wyzszym biegu ma niskie obroty (nie zbyt niskie) silnik dostaje czkawki, nie moze sie wkrecic wyzej a z wydechu wydobywa sie chmura czrno niebieskiego dymu kiedy zredukuje na nizszy bieg i wkrece na obroty objawy ustepują i moge jechac dalej dodam ze posiadam nieszczelnosc w układzie chłodzenia, ale to raczej nie w tym problem prosze o pomoc
polkos06 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 vag nic nie wykrywa poza czujnikiem temperatury płynu chłodniczego
german81 Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 zrób logi z bloku 000 w BS i log dynamiczy i BS z bloku 4
badyl666 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Może EGR się przywiesza. Zaślep go i zobacz czy jest poprawa.
Musashi Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 skoro dym niebieski i traci moc, spodzewam sie problemow z wtryskami lub pompa wtryskowa.
polkos06 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 dzisiaj miałem tą przygode dwa razy i po przytrzymaniu go troche zaduszonego dym wydostawał sie w duzych ilosciach ale kolor był szary prosze o jakas podpowiedz jak wykonac poszczegolne logi bo dzisiaj sie do tego zabieram
mar_92 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 podłącze się pod temat,czy może być przyczyna kopcenia intercooler prawdo podobnie jest małe pęknięcie
Grzesiekkbc Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 dzisiaj miałem tą przygode dwa razy i po przytrzymaniu go troche zaduszonego dym wydostawał sie w duzych ilosciach ale kolor był szaryprosze o jakas podpowiedz jak wykonac poszczegolne logi bo dzisiaj sie do tego zabieram Piszesz że ci "trochę zaduszonego" czy to oznacza że zaczął dziwnie pracować? ciężej było mu wejść na obroty? Jeśli tak to podpiera ci zawory a to oznacza że pompa olejowa robi za wysokie ciśnienie stąd ten dym szary. Walczę z tym. Jestem po wymianie pompy na nową MEYLE i dalej podpiera ale to wina pompy bo w środku ma jakieś paprocie które nawet zatkały mi kanał olejowy od wakum pompy. Czekam na inną nową i zakładam.
polkos06 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 bardziej chodziło mi o przytrzymałem go trochę, zaduszonego nie wchodzi wogóle na obroty, dopiero jak zdredukuje to złapie obroty i jedzie dalej
rafikk01 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 mi sie wydaje ze moze masz juz zdechła pompe oleju jak dziej sie takie cos na zimnym silniku czeste sa tego skutki i hydraulika sie zawiesza lecz nie jestem pewien ale miałem kiedys takie takie cos w AFN i jak jechałem i na nie rozgrzanym silniku dostał gazy na maxa to sie przydusił puścił chmurę jakis odgłos poszedł ze szklanek i zaraz bylo oki
polkos06 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Opublikowano 16 Marca 2012 witam ponownie po kilku jazdach stwierdziłem ze silnik nie ma zadyszki nigdy na zadnym biegu, ciagnie równo do konca. Problem pojawia sie gdy odpuszcze gaz bez sprzegła, kiedy uzyje sprzegła jest oki moge puscic i jechac dalej lecz gdy odpuszcze sam gaz silnik juz nie wkreci sie na obroty tak jakbysie cos blokowało zalewało ?? dodatkowo dzisiaj po powrocie z jazdy zgasiłem silnik i kiedy za pol godz chciałem jechac silnik odpalił lecz nie mogł wogole wkrecic sie na obroty do tego poteznie dymił jazda była nie mozliwa właczałem i wyłączałem silnik kilka razy i dalej to samo. zostawiłem go na godzinke i po ponownej próbie odpalał i działał jak w zegarku jak to mozliwe ?? cuda sie dzieją z tym samochodem prosze o pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się