IDUAL Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 to moze i ja sie podepnę - jeśli do kolegi soprano nie podejdzie to może u mnie ? moja jest po lifcie (chyba pierwszym) Kolego zielaq jeżeli masz rok auta 2000 to masz po drógim lifie i pasuje do ciebie ta manetka koledze wyżej jeżeli na autko 1998 to nie pasuje bo na po I lifcie.
danielom Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Nie gadaj bzdur , 98 ma juz poliftowa manetke z kostka na kierunki. Bedzie pasować do obu.
oprych Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 a wytłumaczysz mi jak odróżnić manetkę z 2000 od powiedzmy 1998 r może jakiś magiczny numer musi być tak żeby pasowała a np taka ? http://allegro.pl/przelacznik-zespolony-audi-a4-a8-z-tempomat-i1843192301.html [br]Dopisany: 29 Wrzesień 2011, 09:28_________________________________________________już się potraciłem będzie czy nie będzie
zielaq Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Ok dzięki za info przynajmniej już wiem że mam auto po drugim lifcie a byłem przekonany ze to był 1 wajcha w drodze
IDUAL Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Właśnie sprawdzam po EKTA i faktycznie mają taki sam numer 4DO 953 513 P zapytaj gościa z allegro o numer bedzie z tyłu manetki jak taki sam to bierz ma jeszcze sterowanie fisem nieważne że od sedana (bo to od A8) da sie przerobić do avanta bo jest przystosowana seryjnie i może kiedyś założysz sobie FIS. albo sprzedasz spokojnie za jakieś 40 zł. Chociaż SPANKY ma już z wiązką wiec sie opłaca za 100
oprych Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Pytanie mam a jak manetka posiada taki numer 4DO 953 513 P to znaczy ze jest OK mam rozumieć a jak posiada taki 4DO 953 513 M też będzie pasować ??
zielaq Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 no i pod niedługiej walce dołączam do posiadaczy tempomatu Dzięki za tutorial jak to zrobić
oprych Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 panowie ponaglam pytanie czy numer z koncowka M zamiast P bedzie pasować ???
IDUAL Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Według ETKA zarówno końcówka P jak i M powinna pasowac do twojego samochodu.
oprych Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 mam jeszcze pytanko czy ktoś montował już taka manetkę z końcówką M ???
lapek85 Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 mam jeszcze pytanko czy ktoś montował już taka manetkę z końcówką M ??? z tego co pamietam to kumplowi wkłądalismy z literką M, ale ja tam w porównaniu do innych nie widzialem różnicy, może jestem ślepy i sie mysle, jak coś to niech ktoś mnie poprawi
rcciapek Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 No i ja się przymierzam do zamontowania tego cudeńka tylko ta się zastanawiam i chciałem się upewnić czy faktycznie tylko manetka, wiązka i narzędzia są potrzebna do wykonania tej czynności? Przesiadłem się z Mondeo MK3 i tak żeby tego leniuszka zamontować to było więcej zachodu. Dziękuję za odp
danielom Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 manetka, kostka do niej z wiazką i troche checi i zrobisz potem vagiem aktywowac i przetestowac.
rcciapek Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 hmm...tak więc coraz bardziej podoba mnie się awdi chęci są tylko jeszcze vag brak o wynikach już skończonej pracy nie omieszkam się podzielić
krzyniek Opublikowano 14 Października 2011 Autor Opublikowano 14 Października 2011 hmm...tak więc coraz bardziej podoba mnie się awdi chęci są tylko jeszcze vag brak o wynikach już skończonej pracy nie omieszkam się podzielić vag... skąd jesteś dokładnie ? na spota się podjeżdża i się aktywuje
markus85 Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 Panowie pytanko, nie działa mi tempomat, czy może być to spowodowane brakiem czujnika sprzęgła? manetka na pewno sprawna, spr. na vagu i zmieniają się wartości po przyciśnięciu. Spróbuje jeszcze kodowanie, tempomat ori w aucie.
marwyk Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 Oczywiście że czujnik sprzęgła potrzebny
markus85 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 A jak to wygląda w przypadku automatu? bo jestem po zmianie skrzyni z automatu na manual i od tamtej pory brak tempomatu.
marwyk Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 A przełożyłeś kompletny pedał sprzęgła z czujnikiem? A miałeś go do czego podpiąć?
markus85 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Rzecz w tym że nie mam czujnika w pedale sprzęgła, wiem że trzeba go doECU podpiąć ale nie wiem do którego gniazda, może coś podpowiesz? sam czujnik posiadam ale nie wkręcony. Jeden pin idzie do ECU zaś drugi to +12 który pobieram od czujnika hamulca? Jakoś się reguluje ten czujnik jak w przypadku czujnika hamulca? Z góry dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się