Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

yhy.. dobra dzieki bede jemu glowe meczyl ;)

Opublikowano

Panowie, chce sie tylko upewnic

przewod 9 - pierwszy od lewej z pierwszego zdjecia

przewod 10 - drugi od lewej z pierwszego zdjecia

przewod 8 - pierwszy od lewej z drugiego zdjecia

przewod 7 - drugi od lewej z drugiego zdjecia

gxocdtoh8fis.jpg

fqssckyj5350.jpg

Opublikowano

W ARG gdzie jest przepustnica bez linki to zadziała? Wogole jak ustawia sie ten tempomat jak sie nie ma fisa?

Opublikowano

Dzieki wszystkim za porady, udalo sie zamontowac dzisiaj tempomat, dziala jak nalezy ;-)

Taka mala uwaga dla przyszlych montujacych, do odkrecenia poduchy potrzeba cienkiego torxa (najlepiej w formie srubokreta lub kluczy takich jak imbusowe), zestaw ktory posiadalem z wymiennymi nasadkami nie pasowal poniewaz byl za gruby i nie chcial wejsc w otwor w ktorym znajduja sie sruby. Zaznaczcie sobie tez pozycje kierownicy przed demontazem, aby przy montazu wlozyc w te same rowki na wieloklinie.

Opublikowano

Witam wszystkich podpowie mi ktoś z kolegów jak podłączyć tempomat w audi a4 b5 po lifcie 1999 rok 1.9 tdi na zwykłej pompie a nie na pompowtryskach oznaczenie silnika AVG pozdrawiam

Opublikowano

Pedał gazu na linkę czy z potencjometrem bo nie wiem jak to w TDi wygląda?

Opublikowano

We wszystkich tdi w A4 B5 jest gaz na potencjometr - jeśli masz polifcie to powinno to wyglądać tak samo jak w Ajm

Opublikowano

A co jest na pierwszej stronie podpięte?

Opublikowano

Czytałem na jakimś forum ze do tej białej kostki podpinamy tempomat jeżeli silnik jest na pompowytryskach tylko nie wiem czy to prawda dlatego pytam kogoś mądrzejszego od siebie ;)

Opublikowano

No ale polifcie ta biała kostka powinna być w każdym - jest nawet w A6C5

Opublikowano

Poniżej wrzucam schemat podłączenia manetki -> ECU w A4 B5 2000 rok, APU. Kolory sprawdzone podług schematów z elsy. Generalnie wszystko tak jak opisane było wcześniej, ale kolory kabli nie zawsze się zgadzały.

temp.jpg

---------- Post dopisany at 13:25 ---------- Poprzedni post napisany at 13:24 ----------

Robiłem na szybko w exelu żeby było mi łatwo to odczytać kiedy zabiorę się za podłączanie. Od dołu manetka, jej piny, kolory kabli, dalej gdzie to idzie do białej kostki, pod jaki pin, i danej jaki kabel idzie dalej do wtyczki przy ECU.

---------- Post dopisany at 14:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:25 ----------

PS: Ulepszona wersja razem z czujnikiem hamulca + sprzęgła. Zasilanie czujników + zasilanie manetki zamierzam połączyć razem sorko płynie tam taki sam prąd. Nie wiem nawet czy one gdzieś się razem nawet nie łączą - nie chciało mi się już tak głęboko szukać w schematach. Zasilanie powinno być niby z pomarańczowej kostki, ale ja zamierzam pociągnąć gdzieś ze skrzynki bezpieczników aby było łatwiej.

temp_pe_ne.jpg

Opublikowano

Przeczytaj ten temat bo zadajesz podstawowe pytania. Wszystko masz w pierwszym poście.

Opublikowano
Kuba masz rację. W benzynie to zupełnie inna bajka jednym słowem nieopłacalna zabawa.

A jeśli chodzi o benzynę z automatyczną skrzynią ? Mam B5 z rocznika 2000 z automatem (4biegi do przodu ), silnik ARG i zastanawiałem się nad montażem tempomatu. Poradzicie coś Panowie ? Warto w ogóle się w to wikłać ?

Opublikowano

Skrzynia nie ma znaczenia musi być przepustnica bez linki

Opublikowano
Skrzynia nie ma znaczenia musi być przepustnica bez linki

da radę to sprawdzić bazując na informacjach o aucie czy tylko pod machą fizycznie ? bo jeśli fizycznie to prosiłbym informację gdzie szukać linki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...