Klejk Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 yhy.. dobra dzieki bede jemu glowe meczyl
krogi Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Panowie, chce sie tylko upewnic przewod 9 - pierwszy od lewej z pierwszego zdjecia przewod 10 - drugi od lewej z pierwszego zdjecia przewod 8 - pierwszy od lewej z drugiego zdjecia przewod 7 - drugi od lewej z drugiego zdjecia
karolas123321 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 W ARG gdzie jest przepustnica bez linki to zadziała? Wogole jak ustawia sie ten tempomat jak sie nie ma fisa?
Banan Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Zadziala ale fis do niczego niepotrzebny Krogi tu masz w zdjeciach piny opisane www.audi-sport.net/vb/a4-s4-forum-b5-chassis/125261-a4-b5-cruise-control-retrofit-instructions-pictures.html
krogi Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Dzieki wszystkim za porady, udalo sie zamontowac dzisiaj tempomat, dziala jak nalezy ;-) Taka mala uwaga dla przyszlych montujacych, do odkrecenia poduchy potrzeba cienkiego torxa (najlepiej w formie srubokreta lub kluczy takich jak imbusowe), zestaw ktory posiadalem z wymiennymi nasadkami nie pasowal poniewaz byl za gruby i nie chcial wejsc w otwor w ktorym znajduja sie sruby. Zaznaczcie sobie tez pozycje kierownicy przed demontazem, aby przy montazu wlozyc w te same rowki na wieloklinie.
szyneczka Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Witam wszystkich podpowie mi ktoś z kolegów jak podłączyć tempomat w audi a4 b5 po lifcie 1999 rok 1.9 tdi na zwykłej pompie a nie na pompowtryskach oznaczenie silnika AVG pozdrawiam
Labiel Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Pedał gazu na linkę czy z potencjometrem bo nie wiem jak to w TDi wygląda?
Banan Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 We wszystkich tdi w A4 B5 jest gaz na potencjometr - jeśli masz polifcie to powinno to wyglądać tak samo jak w Ajm
szyneczka Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 A możesz kolego podesłać mi jakąś instrukcje do ajm?
szyneczka Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Czytałem na jakimś forum ze do tej białej kostki podpinamy tempomat jeżeli silnik jest na pompowytryskach tylko nie wiem czy to prawda dlatego pytam kogoś mądrzejszego od siebie
Banan Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 No ale polifcie ta biała kostka powinna być w każdym - jest nawet w A6C5
szyneczka Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Tak patrzyłem i jest u mnie ta biała kostka dziękuje za szybka odpowiedz
Labiel Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Poniżej wrzucam schemat podłączenia manetki -> ECU w A4 B5 2000 rok, APU. Kolory sprawdzone podług schematów z elsy. Generalnie wszystko tak jak opisane było wcześniej, ale kolory kabli nie zawsze się zgadzały. ---------- Post dopisany at 13:25 ---------- Poprzedni post napisany at 13:24 ---------- Robiłem na szybko w exelu żeby było mi łatwo to odczytać kiedy zabiorę się za podłączanie. Od dołu manetka, jej piny, kolory kabli, dalej gdzie to idzie do białej kostki, pod jaki pin, i danej jaki kabel idzie dalej do wtyczki przy ECU. ---------- Post dopisany at 14:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:25 ---------- PS: Ulepszona wersja razem z czujnikiem hamulca + sprzęgła. Zasilanie czujników + zasilanie manetki zamierzam połączyć razem sorko płynie tam taki sam prąd. Nie wiem nawet czy one gdzieś się razem nawet nie łączą - nie chciało mi się już tak głęboko szukać w schematach. Zasilanie powinno być niby z pomarańczowej kostki, ale ja zamierzam pociągnąć gdzieś ze skrzynki bezpieczników aby było łatwiej.
Sebastian1983 Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 sluchajcie pomoze ktos w odszukaniu elemtentow tempomatu ? z tego tematu: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/tempomat-aucie-zlokalizowac-potrzeba-335318/
Labiel Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Przeczytaj ten temat bo zadajesz podstawowe pytania. Wszystko masz w pierwszym poście.
maslosky Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Kuba masz rację. W benzynie to zupełnie inna bajka jednym słowem nieopłacalna zabawa. A jeśli chodzi o benzynę z automatyczną skrzynią ? Mam B5 z rocznika 2000 z automatem (4biegi do przodu ), silnik ARG i zastanawiałem się nad montażem tempomatu. Poradzicie coś Panowie ? Warto w ogóle się w to wikłać ?
Banan Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Skrzynia nie ma znaczenia musi być przepustnica bez linki
maslosky Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Skrzynia nie ma znaczenia musi być przepustnica bez linki da radę to sprawdzić bazując na informacjach o aucie czy tylko pod machą fizycznie ? bo jeśli fizycznie to prosiłbym informację gdzie szukać linki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się