Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kurcze mialem sprawdic jak to u mnie jest wpiete w 1z ale jek zdjolem pokrywe kompa to za duzo nie zobaczylem i raczej nie pomoge

2951c57974466b10m.jpg

hmm... czyli nie masz wpiete zgodnie ze schematem ktory wszyscy podaja. Moze to jest ta alternatywa, bo wedlug tamego schematu mi nie dziala. Mam juz odysc tego tematu i powoli odpuszczam, ile mozna razy wszystko odkrecac i sprawdzac . Kierownice i caly osprzet rozkrecam juz w 15 minut , ale ... i tak nic z tego nie mam.

to ja narazie nawet nie podchodze poki wy nie dojdziecie w 1z jak to zrobic
Opublikowano

wszyscy piszecie o tempomacie w b5

czy mozna tez dolozyc do B7??

jezeli tak poprosze o nr czesci ktore trzeba kupic

da się

musisz kupić manetkę, moduł pewnie też będziesz musiał wymienić.

przykładowa aukcja http://cgi.ebay.de/Audi-A4-S4-RS4-8E-B6-B7-GRA-Tempomat-Nachruestset-NEU_W0QQitemZ220288746287QQcmdZViewItem?hash=item220288746287&_trkparms=72%3A1229|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

Opublikowano

wszyscy piszecie o tempomacie w b5

pewnie dlatego ze watek ma nazwe B5 AJM montaz tempomatu......

bintom wpiety temp.. mam w wiazke ktora idzie do kompa ale sam widzisz jak to wyglada... wszystko poizolowane ze za cholere nie idzie nic zobaczyc... :confused4:

Opublikowano

rozetnij izolacje i zobacz kolory przewodów do jakich masz podłączone :cool1: a potem sobie zaizolujesz jeszcze raz, i zobacz od razu jak masz podpięte przewody przy samej juz manetce, chodzi mi o kolory przewodów i numery pinów

czego nie robi sie dla kolegow z forum :a4fan: :a4fan:

Opublikowano
:disgust: przy kompie moge tak zrobic a mam takie pytanie czy idzie zobaczyc jak jest podpieta manetka bez sciagania kierownicy?
Opublikowano

Przy manetce sie nie musisz meczyc, bo trzeba duzo roboty, zeby sie tam dostac ( a wszyscy pisza, ten sam uklad i pod tym wzgledem nie ma watpliwosci ) . Wystarczylo by jakbys tylko zajrzal pod ta izolacje i bylo by O.K. Byl bym bardzo wdzieczny. :hi:

Opublikowano

dzis zobacze wieczorkiem wrzuce fotki

[br]Dopisany: 04 Październik 2008, 10:38_________________________________________________A4 B5 1.9 TDI 95r 1Z

83a6af2ee575abfbm.jpg

7fdd95b9e9d92d49m.jpg

46407751cb9f6c04m.jpg

5631bdc7616570f5m.jpg

[br]Dopisany: 04 Październik 2008, 18:34_________________________________________________

czyzby roznica polegala na tym ze nie czerwono bialy (ahu) tylko czarny w (1z)

jest mozliwosc zajrzec do manetki bez zdejmowania kierownicy?

Opublikowano

jest mozliwosc zajrzec do manetki bez zdejmowania kierownicy?

nie ma

Opublikowano

co to za modul?

od czego zalezy czy musze go zmienic czy nie ?

Jeżeli masz kierownicę multifunkcyjną to wystarczy manetka i wiązka jeśli nie to należy wymienić moduł a to przekałda sie na koszty jakieś x2

Poszukaj wątku PrePL chyba jest opisana cała operacja u nas

Opublikowano

Poszukaj wątku PrePL chyba jest opisana cała operacja u nas

wysłałem mu to na PW 3października także temat przeczytał :wink4:

Opublikowano

Dzieki dropsone :notworthy: , tylko teraz jak to zwykle bywa rodza sie kolejne pytania. Pierwsze to dlaczego masz tyle kabli?

Zdjecie :

1-3 kable

2-1 kabel

3-1 kabel

4-3 kable

drugie pytanie to z ktorego pinu idzie kazdy kabel :wallbash:[br]Dopisany: 05 Październik 2008, 23:45_________________________________________________Ok troche zalapalem , ale nie do konca ( :> jestem po weselu i dzisiejszych poprawinach i dlatego idzie mi to slabiej :> ) . Kolory kabli z fotek 2,3,4 nakladaja sie z tymi

1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żóltej (przewód czerwono-biały)

2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce zółtej (przewód niebieski)

3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty)

4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty)

5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej (przewód czerwono siwy)

tylko nie rozumiem o co biega w tym pierwszym zdjeciu :mysli: . Faktycznie pozostaji mi chyba jutro sprobowac podlaczyc kabel z pinu nr.1 do kabla czarnego.

Opublikowano

pierwsze zdiecie nic nie znaczy opisalem poprostu w jakiej pozycji mialem kompa do liczenia pinow a kabelkow mam wpiete 5 czyli tyle ile powinno byc bo jeden jest zmostkowany chyba?(tak powinno przynajmiej byc) a przy kierownicy nie jestem w stanie sprawdzic bo nie mam klucza do kierownicy :kwasny:

Opublikowano

Wiec bylo tak. Postanowilem ze zamienie tylko ten przewod z pinu pierwszego na czarny kabel z ECU. No i nic to nie zmienilo. No to patrze gdzie jest czarny kabel przy tych kostach co polaczona byla reszta kabli. Znalazlem, podlaczylem do niego , no i oczywiscie zero zmian. Pomyslalem sobie dosyc tego... ale jednak meczylo mnie to polaczenie od dropsone. I tak na szybko byle jak polaczylem, zeby sie przekonac na 100% ze tez nie bedzie dzialac , A TU NIESPODZIANKA :dance: ( autko jedzie :> ) . Jutro musze wszystko polaczyc na stale i konkretnie zaizolowac. Mam nadzieje ze wszystko bedzie juz dobrze.

DZIEKI Wam wszystkim za pomoc,a w szczegolnosci oczywiscie :good: DROPSONE :notworthy:

Wniosek z tego taki, ze polaczenie w AFN-ie moze byc wykonane tylko i wylacznie przy ECU, a nie kostkach co sa obok.

Opublikowano

Wiec jest tak. Tempomat dziala, bo autko "samo" jedzie, ale nie mozna nim przyspieszac. Przycisk FIX zmniejsza predkosc i po puszczeniu jego autko nadal jedzie. Jadac i chcac przyspieszyc poprzez przesuniecie suwaka w lewo do konca, tempomat najpierw mi rozlacza "utrzymanie predkosci" a przy dluzszym trzymaniu suwaka. Autko przyspiesza, ale po puszczeniu jego zachowuje sie tak jakby tempomat byl wylaczony. No i nie idzie tak zrobic , aby autko zapamietalo poprzednia predkosc i pozniej do niej wrocilo.

Ja sie i tak ciesze, ze dziala i nie mam zamiaru juz z tym nic robic, ( no chyba ze bede wiedzial na 100% jaki jest tego powod to wtedy zadzialam ).

Nie napisalem tego wczoraj ( bylo juz tak samo ) , ale myslalem ze to mogla byc moja wina, dzisiaj jest juz wszystko polaczone i po lutowane, ale blad nie ustapil. Najwazniejsze , ze chociaz sam jedzie :> , a tyle gazu dam sobie sam.[br]Dopisany: 07 Październik 2008, 21:49_________________________________________________i jeszcze cos, na VAG-u wskazania sa ok. i nie ma bledow. Jedno tylko mi sie wydaje podejrzane, ze jak sie przesuwa suwak w prawo z wskazania 000011 najpierw na pol sekundy ( moze nawet mniej ) wskakuje 000000, a po tem wlasciwe 001011

Ale jak wspomnialem, najwazniejsze , ze jedzie :dance:

Opublikowano

no to masz powód dlaczego ci rozłącza tempomat, moze trzeba przeczyścić styki pod tym suwakiem, jezeli da rade oczywiscie

Opublikowano

to jest chyba nie rozbieralne, wole nie grzebac bo popsuje. :no:

Mozesz mi napisac konkretnie ktury pin do kturego podlaczyles ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...