darcio123 Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 siema wszystkim:))) jaki koszt takiej przerobki????? silnik z a6 c5 podejdzie??? czy lepiej z s4??? jakie czesci potrzebne??? czy skrzynia z abc zostaje ??? czekam na konkrety:eusathink:
szymus_k Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Witam, Jeden grzyb czy silnik z c5 czy b5 - to samo. Skrzynia chyba by pasował chociaż może byc za krótka, potrzebny jeszcze sterownik silnika z wiązką. W sumie jak na moje trochę za mocny silnik jak na napęd na przód- nie wiem czy wogóle w serii takie wychodziły, ale chyba tylko quattro więc chyba będzie również rzeźbienie w sterowniku silnika, następne pytanie: manual czy automat, czy podejdzie pas przedni z chłodnicami. Ogólnie wszystko jest do zrobienia, kwestia czasu i kasy:)
darcio123 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 hehe manual oczywiscie:naughty: raczej duzo pracy ale efekt gwarantowany:dancing:
Lele Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 tez mi sie taki marzy:thumbup1: jakbys modzil to pisz. ale ja chyba bym wolal wymienic na S-ke. Jednak co fabryka, to fabryka, a jej sie ponoc nie poprawia:kox:
moskal Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 przede wszystkim to sprzedaj swoje FWD i kup jakiekolwiek Q bo bez tego to lipa ze swapem
cymek28 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Na przednim napędzie robi się max do 250KM.A później to już są kłopoty z trakcją i za***iste koszta.Musisz mieć Q.
Norbi Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Pytanie z cyklu, ''ciekawe co napiszą, a ja i tak nic z tym nic nie zrobię''
darcio123 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 Pytanie z cyklu, ''ciekawe co napiszą, a ja i tak nic z tym nic nie zrobię'' oj kolego sie zdziwisz i to bardzo!!!
Góral.tz Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Pytanie z cyklu, ''ciekawe co napiszą, a ja i tak nic z tym nic nie zrobię'' hehe no co ty z drugiej strony tyle koni w ośce nich chłopak działa hehehe
Norbi Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Pytanie z cyklu, ''ciekawe co napiszą, a ja i tak nic z tym nic nie zrobię'' hehe no co ty z drugiej strony tyle koni w ośce nich chłopak działa hehehe Jasne,nie mam nic przeciwko , nich reza.
darcio123 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 wlasnie nie chce Q lubie czasami przysmazyc !! w a6 byly 230 konne na przednia os tylko.....co wy na to?? zreszta szukam pomocy na tym forum !!!!
moskal Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 jak wy sobie wyobrazacie włozenie 2.7TT w bude pod FWD ???
darcio123 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 jak wy sobie wyobrazacie włozenie 2.7TT w bude pod FWD ??? a buda jakas mniejsza jest???ale ja nie chce wkladac Q
moskal Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 jak wy sobie wyobrazacie włozenie 2.7TT w bude pod FWD ??? a buda jakas mniejsza jest???ale ja nie chce wkladac Q chyba nie odepniesz samego tyłu
darcio123 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 wlasnie o takiego malego potworka mi chodzi:shock3: zeby smazyl oponki i nie zamulal na drugim biegu:banan: to da sie zrobic taki swap??
darcio123 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 ok dzieki!!widze poradzic musze sobie sam!!narty:thumbdown:
MASATO Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 wszystko pasuje, tylko musisz dorwać kompletny silnik z osprzętem, no i nie wiem jak wygląda sprawa ze sterownikiem, w s4 na pewno nie ma możliwości zmiany kodowania na FWD, za to A6 C5 wychodziło z 2.7Biturbo w ośce. Najlepiej niech się wypowie ktoś bardziej obeznany w temacie niż ja.
vdm Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 A6 C5 wychodziło z 2.7Biturbo w ośce tego to nie wiedziałem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się