Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie, nieustępujące po wyczyszczeniu nastawnika


daw2

Rekomendowane odpowiedzi

kolego znalazłem coś na tej stronie ino ciekawe czy są opisane te piny http://www.a4club.pl/index.php?topic=25036.0

---------- Post added at 12:03 ---------- Previous post was at 12:03 ----------

powiedz kolego jak odetne ten kabel to licznik chodz??

Tak chodzi i nic się nie dzieje złego nie ma to wpływu na pracę silnika, jeżeli ktoś potrzebuje schematu to pisać na prw

---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:10 ----------

ok juz czaje . A Ty masz 1Z z 95r. ?

dokładnie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz kolego tutaj wkleic ten schemat (jesli mozesz) zeby wszyscy mieli do tego dostep. I mozesz napisac w ktorej kostce przy liczniku odciales ten kabel i jakiego koloru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz kolego tutaj wkleic ten schemat (jesli mozesz) zeby wszyscy mieli do tego dostep. I mozesz napisac w ktorej kostce przy liczniku odciales ten kabel i jakiego koloru

kolego czytaj dokładnie,nie wiem czy ty czytasz te posty w całości post 17.Jeżeli chodzi o schemat to mam tego wiele i naprawdę nie będę siedział godzinami aby go odnaleść,jak ktaś chcę to mogę przesłać całość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4248688f9b16a396.jpg

Rozpiska pinów przy ECU. Słabo widać, 43, to trzeci od prawej w środkowym rzędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

U mnie również występował problem z szarpaniem, czyszczenie nastawnika nic nie dało... starałem się wykryć w którym momencie się nasila szarpanie i wydaje mi się, że działo się to zawsze gdy miałem poniżej 1/4 paliwa w baku ( przy niskim poziomie paliwa pojawiało się powietrze w układzie)... i w ramach testu tankowałem zawsze gdy wskazówka dochodziła do połowy :decayed: i wtedy nie szarpał... ostatnio w ogóle szarpał jak szalony i znów okazało się, że pojawiło się powietrze w paliwie mimo pełnego zbiornika... wymieniłem wężyki od filtra paliwa do pompy i przedmuchałem dopływ i powrót i puki co problemy ustały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam odciołem kabel (biało-niebieski) w wtyce żółtej ja mam licznik ( UK-NSI) i szarpanie przestało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam borykałem się z takim samym problemem jak szarpania w granicach 1500-2100 tyś obrotów oto mój post: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?179042-B5-AFN-A4-1-9-tdi-110km-Walka-z-telepaniem-Pomocy&p=2126531#post2126531 . teraz wywnioskowałem ze te drgania występują u mnie jak coś się przełącza w silniku i słychać taki dźwięk (odgłos odkurzacza) http://w217.wrzuta.pl/film/7bAsq5LXtQc/100_5342. dzieje się tak jak auto stoi długo na wolnych obrotach teraz gdy gaszę auto chwile po zatrzymaniu około 30-50 sek i nie przełącza się to coś telepania nie występują. to tylko moja taka sugestia ja to sprawdziłem u mnie tak się to dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po przeprowadzeniu testu, z wypięciem wtyczki od impulsatora również odciąłem przewód biało niebieski, ale zrobiłem to od strony ECU. Szarpanie ustało, a męczyłem się z nim od kupna samochodu. Myślałem, że po wymianie nastawnika się poprawi, było gorzej, a teraz malina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również straciłem na to szarpanie sporo czasu, u mnie przyczyną był podgrzewacz na pokrywie filtra paliwa. Wymiana rozwiązała problem w 100%.

Problem w B4 1Z.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ja wczoraj też odpiąłem wtyczkę od skrzyni biegów i szarpanie ustało. Teraz muszę tylko zlokalizować ten kabel i go przeciąć. Auto mam z 96r silnik 1Z czy to będzie ten sam kolor przewodu co u kolegów czyli biało- niebieski? Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakaś opcja jest gdy jednak po teście z impulsatorem okaże się, że dalej jest szarpanie? Co wtedy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakaś opcja jest gdy jednak po teście z impulsatorem okaże się, że dalej jest szarpanie? Co wtedy ?

Nastawnik czyszczony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakaś opcja jest gdy jednak po teście z impulsatorem okaże się, że dalej jest szarpanie? Co wtedy ?

Nastawnik czyszczony?

Czyszczony, dzisiaj odpiąłem impulsator, te drgania ustały na 4 i 5 biegu. Wyjąłem licznik, odpiąłem żółtą wtyczkę a tam 2 biało niebieskie kable...

Który miałem ciąć?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd220b3e307a1b32.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7d52cea18fd1306.html

Mój licznik http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/003931cfb56de6b0.html

Uciąłem pierwszy przewód z dwóch, to bujanie (4 lub 5 bieg) ustało ale, no i tutaj wystąpiło niestety ale... na biegu gdy dodam gazu to budą najpierw szarpnęło a dopiero po szarpnięciu czuć było przyspieszenie, albo na drugim biegu, po wrzuceniu obroty skaczą żabką w górę, nie ma płynnego ruchu, dopiero przy 2000 obrotów i w górę...

Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz 2 razy czysciłem i nadal szarpie z tym ze jak szarpie i dodaje lekko gazu to sie nasila musze do spodu wcisnąc. Skoro wystarczy od Ecu odciąc impulsator to po co ECU jest potrzebny sygnał prędkosci? Pewnie na vag-u wywala błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...