tuszek88 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Witam, mam problem a audikiem, wczoraj z rana poszedłem do auta zapaliłem normalnie auto, komputer pokazał że mały poziom płynu chłodzącego, zgasiłem auto otworzyłem maskę i rzeczywiście mało było, więc dolałem. No i ja do auta z zamiarem jechania kluczyk w stacyjkę, ja do zapalania a tu, rozrusznik kręci ale auto nie zapala. Po zaglądnięciu do przekaźników które są pod komputerem, był tam między innymi przekaźnik 202, wszystkie przekaźniki stały w wodzie. Po wyciągnięciu wszystkich przekaźników wysuszeniu ich, wszystkie są sprawne, ale po założeniu auto dalej nie odpala;/ miejsce w którym są przekaźniki nie zostało za dobrze osuszone z braku możliwości pod blokiem;/ być może to przyczyna? lub zrobiło gdzieś zwarcie czy coś. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? jakie mogą być przyczyny? co warto sprawdzić?
akwarium Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 najlepioej zlokalizowac zrudlo wody moga to byc zatkane rynienki pod aku i pompa chamulca,moze wtyczki sa makre a do bezpiecznikow skad wiesz ze sa teraz 100%sprawnemoze odepnij mase od aku na 15 minut i sprubuj ponownie
tomek040486 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 jeszcze sprawdz czy woda nie zrobila gdzie indziej zwarcia i nie popalila bezpieczników
Bieniek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Woda pewnie dostala sie przez obudowe.Popekana?
colak Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Witam, Albo nie dokrecona wystarczy ze 1 śruba bedzie nie dokrecona i juz woda może sie dostać ( może wykasuj błędy i lepiej znienic oba przekażniki na nowe nie sugeruj sie ze ładnie wyglądają
tuszek88 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 No niestety obudowa była lekko pęknięta i to powód dostania się wody. Dziś dopiero wieczorem z kolegą mechanikiem będziemy próbować go uruchomić. Co do przekaźników to po przyłożeniu jednego pinu do akumulatora i klemą dotykając innego z pinów mechanizm działa prawidłowo. Gdzie jeszcze mogło zrobić zwarcie? w którym miejscu? ---------- Post added at 12:43 ---------- Previous post was at 12:26 ---------- A jeszcze takie pytanie gdy było jakieś zwarcie gdzieś i coś np upaliło to na vagu pokaże to ?
moskal Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Nie chciałbym Cie straszyc ale moja esa stoi pod blokiem z zalanym przez wode ECU. Nie wiadomo czy da sie zreanimować auto , snieg dostal sie pod obudowe ECU i w sam steroiwnik , w środku wszystko zaśniedziałe od wilgoci. Tez miałem tak ze po odpaleniu zapalił mi sie płyn chłodzący , potem olej , auto zgasło i potem nie zapaliło , przez vaga nie mogłem sie połączyc z silnikiem.
tuszek88 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 Z czego co widziałem jak zaglądałem do przekaźników, ecu nie był mokry ani kable, woda stała troszkę poniżej przekaźników ale czy woda się nie dostała do środka ECU to nie wiem, oby nie. Obudowa była pęknięta poniżej ECU więc woda po nim raczej się nie lała.A jak wygląda cała naprawa w Pana przypadku?
moskal Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Z czego co widziałem jak zaglądałem do przekaźników, ecu nie był mokry ani kable, woda stała troszkę poniżej przekaźników ale czy woda się nie dostała do środka ECU to nie wiem, oby nie. Obudowa była pęknięta poniżej ECU więc woda po nim raczej się nie lała.A jak wygląda cała naprawa w Pana przypadku? u mnie tez wofda dostała sie od spodu bo miałem wszystko poskrecane , ECU tez z wierzchu było suchutkie i czysciutkie , dopiero po rozkreceniu przez fachowca okazało sie ze w srodku wszystko zasyfione :/ , te przekazniki pod spodem tez miałem wilogotne , dywanik od kierowcy to samo. Dzisiaj czekam na paczke od nosba z ECU i bede wiedział czy jest ok , u niego po wyczyszczeniu na innej esie moje ECU pracowało wiec jesli u mnie nie padł immobilizer to powinna zapalic i chodzic. Popinałeś VAGA ???
tuszek88 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 Dziś wieczorem zostanie podpięty, kolega puki co w pracy, jak uda się połączyć to by oznaczało jednak nie ECU. No ale to się okaże. Ciekawe czy uda się uruchomić Twoje autko. Jak wygląda koszt i termin wyczyszczenia ECU?
moskal Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Dziś wieczorem zostanie podpięty, kolega puki co w pracy, jak uda się połączyć to by oznaczało jednak nie ECU. No ale to się okaże. Ciekawe czy uda się uruchomić Twoje autko. Jak wygląda koszt i termin wyczyszczenia ECU? Oby sie udało. W sumie to cena jeszcze chyba nie jest ustalona , ale drogo nie bedzie jakos specjelanie
melo102 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Witam u mnie jakies 3 miechy temu cos zaczelo strzelac na odpalonym silniku, , zajzalem do obuowy ECU i znalazlem wode ,ECU suche , przekazniki byly zalane , zrobilem dziurke na dole w obudowie -woda zlana a przekazniki wyjolem i osuszylem , po kilku godzinach wlozylem przekazniki i odpalilem auto , bezproblemowy start ,lecz po rozgrzaniu auta brakowalo mocy , Zastanawiam sie czy ta woda nie namieszala i po dzis dzien mam problemik ?
tuszek88 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 Uff jednak woda się nie dostała do ECU, padł mi przekaźnik pompy paliwa, po wymianie nie zapalił od razu zapowietrzył się chyba ale po krótkim kręceniu udało się uruchomić, teraz pali na tyk:) moskal - jak tam twój problem rozwiązany?
moskal Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 moskal - jak tam twój problem rozwiązany? Cymbały na poczcie cofneły paczke z powrotem do nosba , reanimacja w tym tygodniu odwołana
tuszek88 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 Niestety to tylko Polska;/ No cóż oby paczka doszła i udało sie uruchomić gablote. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się