miszka Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 witam wszystkich po dość długiej nie obecność nie dawno miałem nie miłą przygodę i furka aktualnie jest uziemiona serducho padło ---------- Post dopisany at 14:19 ---------- Poprzedni post napisany at 14:17 ---------- mam nadzieję że to nie to o czym myślę , wszystko wyjdzie na dniach ---------- Post dopisany at 14:26 ---------- Poprzedni post napisany at 14:19 ---------- Aktualny pikczer ---------- Post dopisany at 14:27 ---------- Poprzedni post napisany at 14:26 ---------- A tu pikczer z trasy ---------- Post dopisany at 14:29 ---------- Poprzedni post napisany at 14:27 ---------- A tu powód ---------- Post dopisany at 14:37 ---------- Poprzedni post napisany at 14:29 ---------- ori pasek wytrzymał 45tyś mil (3 lata) , nie pękł ale ale na odcinku około 8-10 cm wysypały się zęby . Stało się to po małej szarży na autostradzie , mała ganianka z golfem 4 i jakimś starym bmw , po redukcji z 5 na 4 zgasł silnik i już nie odpalił , powrót do domu na lawecie. ---------- Post dopisany at 14:41 ---------- Poprzedni post napisany at 14:37 ---------- Do tego co już doszedłem to zęby na pasku zarwała zębatka wału korbowego i po znakach widać że przeskoczyło o 2 - 3 zeby . Nie wiem jaka jest szansa że nie pokrzywiło zaworów ale nadzieja jakaś tam jest ---------- Post dopisany at 14:43 ---------- Poprzedni post napisany at 14:41 ---------- Silnik kręci lekko
miszka Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 Panowie kupiłem taki rozrząd 038 198 119 A ROZRZĄD DO 1.9 TDI (AVB, AWX, AVF, BKE, BPW, BRB) (038 198 119A) w zestawie: ROLKA NAPINACZA 038 109 243 M ROLKA PROWADZĄCA 038 109 244 J PASEK ROZRZĄDU 038 109 119 P Komplet kupiłem w serwisie audi u mnie w mieście po numerach podanych tu na forum , ale po otwarciu pudełka wszystko się różni , tzn inny napinacz , rolka prowadząca i pasek chyba też to co u mnie siedzi ---------- Post dopisany at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:22 ---------- U mnie siedzi taki Kurcze mogłem kupić po Vinie bo to co tu wyczytałem jest coś nie teges
serfin Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 MiKasz kurde wspolczuje, i oby felerna przygoda skonczyla sie na wymianie rozrzadu tylko : / a silnika nikt przed Toba tam nie zmienil w budzie? Jak nie to faktycznie lepiej bylo trza po Vinie zamawiac
miszka Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 silnik raczej ori siedzi i już wiem o co chodzi , ponoć do 2002 roku był całkiem inny rozrząd i występował napinacz hydrauliczny który właśnie jest u mnie , po 2002 już to zmienili i tego napinacza już nie ma. Wychodzi że moje autko jest z końca 2002 i dlatego rozrząd nie pasi . ale po przeczytaniu jednej wypowiedzi z innego forum ponoć pasi , ale to już chyba kombinacja Własnie jestem po wymianie rozrządu w AWXie. Rok 2001 z napinaczem hydraulicznym. Całość zajęła mi 4,5h. Najwięcej zabawy było z ustaleniem przerwy między ramieniem rolki napinającej a obudową napinacza hydraulicznego. W sumie po 40 minutach zabawy okazało się, że trzeba było po prostu ustawić jak w starej rolce i po sprawie. Ten cały napinacz hydrauliczny to zbędny element. Wystarczy kupić rolkę bez ramienia (jak modele po 2002) i dokupić tylko małą roleczkę przykręcaną do napinacza hydraulicznego. Napinacz hydrauliczny zostawić stary(od tej pory będzie tylko podporą dla małej rolki, funkcja napinania stanie się zbędna), zmienić jego małą rolkę i zamontować cierną rolkę napinającą pasek z nowszego modelu. Oszczędzamy tym samym 210-300pln na napinaczu hydraulicznym. Poza tym żadnych problemów. W serwisie VW powiedzieli, że jeśli wszystko było zamienione na oryginalnych częściach to można latać do 110000 (planowo 90000). U mnie poprzednia wymiana była po 90000 w serwisie VW, dziś wymieniłem przy 183000.Pompa wody w bdb stanie, ale mała rolka na napinaczu hydraulicznym już swoje przeszła, hałasowa przy kręceniu i dość duży luz, także do tych 110000 na pewno nie miała szans dolatać. ---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:14 ---------- już nawet doszedłem że do mojego silnika powinien być taki komplet : Numer katalogowy: 038 198 119 W którego skład wchodzi: 038109119P Pasek zębaty 045109243C Rolka napinająca 03L109244C rolka odwracająca 038109454A nakrętka N0195315 śruba sześciokątna
serfin Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 A w Aso nie da rady tego odkrecic? Tj zamowienia na inny zestaw?
dydek1 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Panowie szukam żarówek kierunkowskazu do bix b6 a nie chce wkładać standardowych ponieważ widziałem gdzieś takie które w nazwie mają ponoć ,,cree"...- zupełnie inaczej wyglądają ,,optycznie" w stosunku do standardowych żarówek. Pytanie warto takich szukać i czy parametry pozostają te same tzn 21W i że są ,, niesymetryczne" - (tu prosze mnie poprawić jeśli się myle)
greg2505 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 silnik raczej ori siedzi i już wiem o co chodzi , ponoć do 2002 roku był całkiem inny rozrząd i występował napinacz hydrauliczny który właśnie jest u mnie , po 2002 już to zmienili i tego napinacza już nie ma. Wychodzi że moje autko jest z końca 2002 i dlatego rozrząd nie pasi . ale po przeczytaniu jednej wypowiedzi z innego forum ponoć pasi , ale to już chyba kombinacja Własnie jestem po wymianie rozrządu w AWXie. Rok 2001 z napinaczem hydraulicznym. Całość zajęła mi 4,5h. Najwięcej zabawy było z ustaleniem przerwy między ramieniem rolki napinającej a obudową napinacza hydraulicznego. W sumie po 40 minutach zabawy okazało się, że trzeba było po prostu ustawić jak w starej rolce i po sprawie. Ten cały napinacz hydrauliczny to zbędny element. Wystarczy kupić rolkę bez ramienia (jak modele po 2002) i dokupić tylko małą roleczkę przykręcaną do napinacza hydraulicznego. Napinacz hydrauliczny zostawić stary(od tej pory będzie tylko podporą dla małej rolki, funkcja napinania stanie się zbędna), zmienić jego małą rolkę i zamontować cierną rolkę napinającą pasek z nowszego modelu. Oszczędzamy tym samym 210-300pln na napinaczu hydraulicznym. Poza tym żadnych problemów. W serwisie VW powiedzieli, że jeśli wszystko było zamienione na oryginalnych częściach to można latać do 110000 (planowo 90000). U mnie poprzednia wymiana była po 90000 w serwisie VW, dziś wymieniłem przy 183000.Pompa wody w bdb stanie, ale mała rolka na napinaczu hydraulicznym już swoje przeszła, hałasowa przy kręceniu i dość duży luz, także do tych 110000 na pewno nie miała szans dolatać. ---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:14 ---------- już nawet doszedłem że do mojego silnika powinien być taki komplet : Numer katalogowy: 038 198 119 W którego skład wchodzi: 038109119P Pasek zębaty 045109243C Rolka napinająca 03L109244C rolka odwracająca 038109454A nakrętka N0195315 śruba sześciokątna Michał ty masz rozrząd z napinaczem hydraulicznym ,montowany do 06.2002 r później go nie było
miszka Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 Lo kur.... Wspolczuje nawet mi nie mów , pełna załamka do tego w sobotę syn ma komunie , ja mam rocznice ślubu i siora się hajta w niedzielę , a tu maszyna siadła
miszka Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 A jeszcze nie dawno zakupiłem taki zestawik ale teraz nie wiadomo czy sie bedzie opłacało wkładać
andr3i Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 no mechanicznie teraz musisz ogarnac na tiptop dopiero potem dodatki
miszka Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 Podług przyrządów do wymiany rozrządu to wychodzi że rozrząd się przestawił tylko albo aż o dwa ząbki. Albo o cały obrót i dwa ząbki , albo o kilka obrotów i dwa ząbki . Mam dużą nadzieje że to będzie ta pierwsza opcja i że nie zrobiło sieczki w silniku.
tomcrack27 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 no kuzwa stary zycze oby skonczylo sie tylko na wymianie rozrzadu
kris-krzysztof Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Nabój kup INA i spradz sobie napinacz paska wielokolorowego. Mogę CI nr podać jutro jakbyś chciał nawet fotki.
miszka Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 Nabój kup INA i spradz sobie napinacz paska wielokolorowego. Chodzi ci o napinacz hydrauliczny ? ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:00 ---------- no kuzwa stary zycze oby skonczylo sie tylko na wymianie rozrzadu Też sobie tego życzę ale każdy wie jak zwykle kończą sie przygody z rozrządem
lukjar7 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 jesli o dwa zeby to kolizji nie bedzie mialem takie przypadki w warsztacie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się