kkam Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 co do pasa pasażera to mógł się zablokować, w b6 nie ma w fotelach mat sprawdzających obecność pasażera. Co do samego wystrzału poduszek...sterownik sprawdza siłę i kierunek uderzenia. widocznie tak uderzyleś, że potrzebny był tylko wystrzał napinacza. Co do samego sygnału crash to pojawia się zawsze jak sterownik wykryje odpowiednie przeciążenie, ale jego pojawienie się nie oznacza ze poduszki wystrzelą, ważna jest też siłą i kierunek uderzenia.
wielki1980 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 Uderzyłem centralnie przodem i nic nie wystrzeliło, żadna poduszka. A napinacz też nie wystrzelił tylko się zablokował bo nagle fotel się przesunął do przodu w czasie uderzenia i szarpnęło pasem więc się zablokował. Trochę nim poruszałem i działa. Ile jest poduszek w B6? Można sprawdzić jakoś poduszki miernikiem czy mają wymagany opór na stykach (2ohmy) czy to ryzykowne i może poducha wystrzelić? Jakim prądem jest podawany sygnał do poduszki ze sterownika aby poduszka odpaliła?
KICHOL Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 przy 40km/h gdy przyłożysz zderzakiem to poduchy strzelają. Jak nie strzeliły to pewnie ich nie masz. Sprawdź to dokładnie....szkoda zdrowia i życia.
Maagik1984 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Ja dodam od siebie ze mój znajomy miał sytuacje ze został uderzony w tył, mówimy o audi b6, pasy mu zblokowało kierowcy i pasażera( chociaż jechał sam) i świeciła się kontrolka od poduch, tak wieć nie zawsze poduchy strzelają jak się pasy zblokują. Audi miał od nowości wieć nie ma mowy ze brak jest poduch:decayed:
wielki1980 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 Poducha kierowcy na 100% jest bo ją wyciągałem jak montowałem tempomat, pasażera muszę dokładnie sprawdzić chociaż na pierwszy rzut oka też jest. Dziwne to wszystko.
wielki1980 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Byłem u szpeca i próbował skasować crasha bez wyjmowania sensora ale nie dał rady mówi że coś z nim nie tak i trzeba wyciągnąć i na stole zrobić. Gdzieś czytałem na forum że jeżeli jest crash to nie można kasować vagiem bo wtedy się wysypuje cały eprom i nie da się skasować błędu bez wyjmowania sensora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się