bania Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Potrzebuję info bo za parę dni na chwilę będe musiał wymontować swój silnik żeby go po paru godzinach włożyć z powrotem zastanawiam się jak to najlepiej zrobić ? Opcja z sankami zawiechą i skrzynią wydaje się być najlepsza może ktoś wie dokładnie co gdzie i jak i w jakiej kolejności ?
cocoo24 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 silnik z sankami i skrzynią, odkręcasz od dołu wszytskie śruby od sanek (pod silnikiem i pod skrzynią), później odkręcasz zawieche od góry z kielichów i silnik wyjeżdza. Będzie sie trzymał tylko na kilku wężach.
kuba84 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Nie zapomnij o mechanizmie zamiany biegów, można rozpiąć na skrzyni a można wyciągnąć z całym mechanizmem odkręcając we wnętrzu. Jak masz automat to lepiej wypiąć na skrzyni.
bania Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 Dzięki chłopaki a ktoś sie może orientuję ile jest tych śrub od dołu ? i czy nie ma jakiś nietypowych śrub takich jak np gigant imbus na półośkach ?
kuba84 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Żadnych niestandardowych śrub nie ma także śmiało można kręcić. Sanki 4 śruby, "łapy tylne" sanek po 2 na stronę, łapy silnika (wsporniki pod poduszki) po 2 na stronę, to tak na szybko
szymus_k Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Oczywiście zdejmujesz przód:) jeżeli masz klime nabitą to z wężykami na bok z nią, odkręcasz kolektory, wypinasz kable, zdejmujesz filtr powietrza. Spokojnie dasz radę- w zeszłym tygodniu wyjęcie silnika ze skrzynią zajęło nam 1,5 godzinki:)
bania Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Opublikowano 18 Marca 2012 Po to żeby wstawić blok 1,8 . i zapłacić 3% akcyzy
pinio60 Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 Nie rozumień po co wyciągać silnik??? Akcyzę płaci się na podstawie dokumentów dostarczonych do urzędu celnego. No chyba że czegoś nie wiemy i się nie dowiemy?
kuba84 Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 Akcyzę płaci się na podstawie dokumentów dostarczonych do urzędu celnego. No chyba że czegoś nie wiemy i się nie dowiemy? Tak, tylko że przed rejestracją można zmienić silnik, zrobić opinię rzeczoznawcy i zapłacić od tego co jest faktycznie w samochodzie a nie w dokumentach Jeśli ktoś potrzebuje informacji w tym zakresie to chętnie podpowiem co i jak.
bania Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 W tej skali tzn a4 b5 to pikuś ale pomyśl o autach wartych 80tys z silnikiem np. 2.2 znany sposób i legalny .Moja audi wyceniają w UC na 14tys i 18% od tego miałbym zapłacić
bania Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Chłopaki zabrałem się za to lekko nie jest ;P zastanawiam się jak z zawieszeniem przednim bo można całość można półoś odkręcić ?
paput Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Chłopaki zabrałem się za to lekko nie jest ;P zastanawiam się jak z zawieszeniem przednim bo można całość można półoś odkręcić ? półoś normalnie odkrecisz jeśli o to ci chodzi
bania Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2012 No ale jeżeli odkręcam to zastaje cały mcperson wiec dolne wachacze odkręcać trzeba bo sanki robią out ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się