Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 668 w liczniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Zeruje mi się licznik dzienny i godzina z datą, nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to że akumulator ma pół roku ( byłem z nim na badaniu-jest O.K.) po sczytaniu VAG-iem błędów na liczniku ukazało się

668- Napięcie w zacisku 30 za niskie.

I za cholere nie wiem o co chodzi.

Może których z kolegów mi podpowie??

Mam jeszcze błąd 787 (wnioskuję że to błąd czujnika G89-czy jest to czujnik przy chłodnicy?)

Pozdrawiam

Opublikowano

Nikt nigdy nie miał takiego problemu ???

Opublikowano

Wstaw dokladnie pełny opis z VC... numer błedu z walorem...

Opublikowano

No to jest dokładny opis błędu (sczytywałem Polskim Vagiem), dzisiaj podepnę pod VAG-COM i napiszę błąd z tego programu.

Opublikowano

Zabrałem się dzisiaj za ten nieszczęsny akumulator przeczyściłem klemy i bieguny w akku, test amperomierzem ( wstanie spoczynku akku w normie - 4mA), odczyt VAG-COM nic nie ukazał i o dziwo przez 2 godziny nic się nie skasowało. Ciekawe jak będzie po nocce.

Opublikowano

No po nocce jest obiecująco, nic się nie skasowało. Czy możliwe były tylko klemy?? ( na innych sterownikach nie było żadnych błędów a wydawało mi się, że jak by było coś nie tak to każdy sterownik miał by zanik i zarejestrował by błąd)

Opublikowano

No i jednak Panowie coś się dzieje.

Licznik ciągle się resetuje, podpięcie VAGa wykazało na liczniku błąd:

01314-Engine Control Module

49-10 No Communications Intermittent

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...