PyRaS Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Witajcie. Zeruje mi się licznik dzienny i godzina z datą, nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to że akumulator ma pół roku ( byłem z nim na badaniu-jest O.K.) po sczytaniu VAG-iem błędów na liczniku ukazało się 668- Napięcie w zacisku 30 za niskie. I za cholere nie wiem o co chodzi. Może których z kolegów mi podpowie?? Mam jeszcze błąd 787 (wnioskuję że to błąd czujnika G89-czy jest to czujnik przy chłodnicy?) Pozdrawiam
PyRaS Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 Nikt nigdy nie miał takiego problemu ???
przemik Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Wstaw dokladnie pełny opis z VC... numer błedu z walorem...
PyRaS Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 No to jest dokładny opis błędu (sczytywałem Polskim Vagiem), dzisiaj podepnę pod VAG-COM i napiszę błąd z tego programu.
PyRaS Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 Zabrałem się dzisiaj za ten nieszczęsny akumulator przeczyściłem klemy i bieguny w akku, test amperomierzem ( wstanie spoczynku akku w normie - 4mA), odczyt VAG-COM nic nie ukazał i o dziwo przez 2 godziny nic się nie skasowało. Ciekawe jak będzie po nocce.
PyRaS Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 No po nocce jest obiecująco, nic się nie skasowało. Czy możliwe były tylko klemy?? ( na innych sterownikach nie było żadnych błędów a wydawało mi się, że jak by było coś nie tak to każdy sterownik miał by zanik i zarejestrował by błąd)
PyRaS Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 No i jednak Panowie coś się dzieje. Licznik ciągle się resetuje, podpięcie VAGa wykazało na liczniku błąd: 01314-Engine Control Module 49-10 No Communications Intermittent
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się