Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] rodzinne S4 ;) - sprzedane.


winczako

Rekomendowane odpowiedzi

sitko potrafi spaść i zatkać zbiornik - miałem tak u siebie :wink: (oczywiście nie musi tak być w tym wypadku, ale nie zaszkodzi sprawdzić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sitko potrafi spaść i zatkać zbiornik - miałem tak u siebie :wink: (oczywiście nie musi tak być w tym wypadku, ale nie zaszkodzi sprawdzić)

Słyszałem o tym. U mnie po wymianie na magiel z servo niestety ale sporadycznie zaczyna mi świergolić przy mocniejszych skrętach (tylko, że efekt występuje jak mu się podoba - ciężkie w diagnozie). Podejrzewam bardziej uszkodzony magiel niż sito bo tam nic nie grzebałem.

---------- Post dopisany at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany at 23:56 ----------

...pompa = OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wymiana zbiorniczka i płynu załatwiła sprawę (wcześniej również nie grzebałem w zbiorniczku - samo się zrobiło :facepalm:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wymiana zbiorniczka i płynu załatwiła sprawę (wcześniej również nie grzebałem w zbiorniczku - samo się zrobiło :facepalm:)

No to chyba już czas... Dzięki za podpowiedź :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak, z sitkiem problemy mialem i juz tez zbiorniczek wymienialem ;).

Magiel również był regenerowany. Dziwne troche ze jest totalna cisza- jakby pompa sobie caly czas dzialala prawidłowo... albo wogóle... nie wiem. Ale nie wysralaby sie w 5 sekund przeciez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sitko potrafi spaść i zatkać zbiornik - miałem tak u siebie :wink: (oczywiście nie musi tak być w tym wypadku, ale nie zaszkodzi sprawdzić)

Słyszałem o tym. U mnie po wymianie na magiel z servo niestety ale sporadycznie zaczyna mi świergolić przy mocniejszych skrętach (tylko, że efekt występuje jak mu się podoba - ciężkie w diagnozie). Podejrzewam bardziej uszkodzony magiel niż sito bo tam nic nie grzebałem.

---------- Post dopisany at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany at 23:56 ----------

...pompa = OK.

u mnie czasami swiergoli przy max skrecie w lewo lub prawo ...pompa jest roczna z seata exeo,sprzeglo altka juz wymienilem jakis czas temu i nie blokuje sie ,napinacz paska tez kiedys wymieinlem ALE jak skrecilem kolami max i zaczelo swiergolic to polalem woda po napinaczu i cisza wiec diagnoza u mnie jest chyba jednoznaczna ?:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PAWEŁ, ja z tego właśnie powodu robiłem swój remont, u mnie pękł po prostu węzyk od płynu do wspomagania (opisywałem to w swoim wątku) jak się okazało żeby go wymienić trzeba wyjać konia :/ także niech Panowie w serwisie sprawdzą Ci ten wężyk, może uda im sie go jakoś skleić, bo szkoda znów pół auta rozmontowywać... ja nie wiem co te eSy mają z tymi wężami.. ostatnio od płynu chłodniczego też mi wąż pękł :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po ostatniej wpadce z alternatoerem, opaska na wężyku została za mocno "dokręcona"- na tyle że zmiażdżyła wąż. W tym miejscu go rozerwało. Mam ten element - o ładne kilka mm na średnicy za mocno... No cóż, zdarza się. Szkoda, że takie gówno kosztuje unieruchomienie samochodu i kupe nerwów.

ps. Nie trzeba było specjalnie go rozbierać na szczęście ;). Już jest cacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sitko potrafi spaść i zatkać zbiornik - miałem tak u siebie :wink: (oczywiście nie musi tak być w tym wypadku, ale nie zaszkodzi sprawdzić)

Słyszałem o tym. U mnie po wymianie na magiel z servo niestety ale sporadycznie zaczyna mi świergolić przy mocniejszych skrętach (tylko, że efekt występuje jak mu się podoba - ciężkie w diagnozie). Podejrzewam bardziej uszkodzony magiel niż sito bo tam nic nie grzebałem.

---------- Post dopisany at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany at 23:56 ----------

...pompa = OK.

Mam to samo u siebie i to od kupna auta. Piszczy na krańcówkach L i P przy mocnym skręcie. Tak mie to wkurzało, że przy wymianie maglownicy na nową w aso wymieniłem również pompkę wspomagania. Okazało się, że nie potrzebnie bo na nowej jest to samo. To chyba jednak wina tego sitka zbiorniczku bo wogóle go nie wyczuwam aby był. Musze sprawdzić dokładnie i wymienić płyn i zbiorniczek z sitkiem.

A tak btw to może ktoś szuka pompki pod servo z B7 ? Oddam za 600. Nowa w aso 1200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roberto - inna pompa pod servotronic? Pierwsze słyszę :eusathink:

Bartek, wymieniałem na nową sztukę w aso wg nr z etki nie inną :wink: i okazało się, że to nie pompa wspomagania jest problemem. Tylko niepotrzebnie wydałem kasę :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mnie wqrwia ten czek.. Może pomożecie. ;)

Po remoncie i wywaleniu katów po porzadnym rozgrzaniu samochodu w ciepły dzień z dociskaniem tego prawego pedału trochę bardziej, pojawia się co jakiś czas check.

Obecnie wywala te błędy:

19718 Nie znany kod błędu

zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY

17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty

zbyt mała oporność

17546 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa - wolne obroty

zbyt mała oporność

Ten pierwszy pojawia się b. rzadko i nie mam pojęcia czego dotyczy :decayed:. Dodam, że spokojne przejechanie ze 40 km , najlepiej w chlodny dzien (lub mokry), powoduje samoistne zniknięcie czeka (m.in. znika jak dam żonie trochę pojeździć :polew:). Mam odsunięte sondy, ale uważam, że nie tak jak powinny byc - kretyni wspawali rurki przed katalizaotorem i skierowali je w stronę silnika...

Poza tym jakoś więcej pali... (jakby to miało jakieś znaczenie hehe:grin::facepalm:). No niemniej jednak, nie lubie pomarańczowego koloru w kształcie silnika przed gałami :P.

Bywa też, że po takim porządnym zgrzaniu silnika w upaaalny dzień, na jałowym biegu go lekko zatelepie.

Uważam że zdecydowanie za ciepło w tym miejscu sondom... ale może się mylę?. Co powiecie? Mogą być te błędy ze względu na złą lokalizację? z góry dzięki :)

EDIT:

19718 - Oxygen Sensor B1 S2 / B2 S2 Connections Swapped ... hmmm tzn? która z którą? druga prawa z drugą lewą? Nie posądzałem eSy o takie przejawy inteligencji... ciekawe jak ona rozpoznaje która jest która....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mnie wqrwia ten czek.. Może pomożecie. ;)

Po remoncie i wywaleniu katów po porzadnym rozgrzaniu samochodu w ciepły dzień z dociskaniem tego prawego pedału trochę bardziej, pojawia się co jakiś czas check.

Obecnie wywala te błędy:

19718 Nie znany kod błędu

zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY

17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty

zbyt mała oporność

17546 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa - wolne obroty

zbyt mała oporność

Ten pierwszy pojawia się b. rzadko i nie mam pojęcia czego dotyczy :decayed:. Dodam, że spokojne przejechanie ze 40 km , najlepiej w chlodny dzien (lub mokry), powoduje samoistne zniknięcie czeka (m.in. znika jak dam żonie trochę pojeździć :polew:). Mam odsunięte sondy, ale uważam, że nie tak jak powinny byc - kretyni wspawali rurki przed katalizaotorem i skierowali je w stronę silnika...

Poza tym jakoś więcej pali... (jakby to miało jakieś znaczenie hehe:grin::facepalm:). No niemniej jednak, nie lubie pomarańczowego koloru w kształcie silnika przed gałami :P.

Bywa też, że po takim porządnym zgrzaniu silnika w upaaalny dzień, na jałowym biegu go lekko zatelepie.

Uważam że zdecydowanie za ciepło w tym miejscu sondom... ale może się mylę?. Co powiecie? Mogą być te błędy ze względu na złą lokalizację? z góry dzięki :)

EDIT:

19718 - Oxygen Sensor B1 S2 / B2 S2 Connections Swapped ... hmmm tzn? która z którą? druga prawa z drugą lewą? ciekawe jak on rozpoznaje która jest która....?

Wygląda na to, że sondy Ci odwrotnie podpięli :decayed: Przepnij wtyki i zobacz co się będzie działo...

---------- Post dopisany at 20:45 ---------- Poprzedni post napisany at 20:44 ----------

...te za katem.

---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 20:45 ----------

...no i odpowiadając na Twoje pytanie. Te sondy nie są identyczne więc na tej podstawie śmiem uważać, że ECM potrafi je rozróżnić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie powininem być to błąd stały...?
Tego nie wiem. Jak uda Ci się odczytać nr z wtyczek sond to powiem Ci czy są dobrze "wtyknięte".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wywalone Katy i tulejki na tylnych sondach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dev, mam. Ale moim zdaniem nie z tej strony są podczepione te tulejki ...

Bart, a gdzie sa wtyczki do tego? mogą też być same sondy podpiete odwrotnie..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...