mjw83 Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Witam czy to normalne że jak auto stoii na postoju nie odpalone padał jest twardy, a gdy odpale autko odrazu mięknie i pozniej przy każdym hamowaniu jest mięki do ok połowy, troche mnie to dziwi gdyż niedawno jezdzilem starego 80 i u niego jest twardy cały czas i elegancko hamuje a moja A4 nie bardzo Dodatkowo przy większej predkosci i nagłym hamowaniu czuje drgania w prawym kole, jak by po brukowce jechał po odpuszczeniu i powtórce jest ok
Dev Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 mozesz miec zapowietrzony ABS, dlatego hamulce sa słabe, to że wpadał pedał to normalka musisz sprawdzic stan zawieszenia, moze byc tez krzywa tarcza
mjw83 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 W jaki sposób sie ABS odpowietrza? ostatnio na włączonym silniku sciagnolem przewód od serwa do korektora ssącego i zassalo powietrze z zewnątrz czy to tez morze byc przyczyną? Krzywa tarcza powiadasz najlepiej chyba bedzie zamienic strony i zobaczyc co bedzie na początek tak zrobię i dam znac
RAWULI Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 U mnie był miękki trochę to pojechałem do znajomego, płyn wymieniłem i odpowietrzyłem - i powietrze faktycznie było na tyle. Gdzieś na forum jest poruszony wątek o odpowietrzaniu z abs, na vagu też coś tam się włącza ale nie pamiętam szczegółów , co do bicia tarcz też był temat gigant - szukaj -
mjw83 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 Tarcze se sprawdze gdyz zamienie strony w poniedziałek i bedzie wiadomo a co do pedala moze masz racje sprubuje odpowietrzyc z kumplem i sie okrze, płyn wypadało by zmienic ale tego juz nie zrobe sam trza by stawiac do warsztatu, a chial bym ustawic furke przed wyjazdem do de zeby nie bylo niespodzianki
mjw83 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 Dzis zauwarzyłem ze mam rozbity wachacz dolny tylni "baban" podczas dokrecania kola stukając nogą w kluc słychac stuki takie jak na nieruwnosciach , to chyba jego zasłóga, czy on moze powodowac te drgania podczas chamowania?
mjw83 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 mozesz miec zapowietrzony ABSJak mogę go odpowietrzyc, moge to zrobic sam jesli tak w jaki sposób?
Arturoo Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 mozesz miec zapowietrzony ABS Jak mogę go odpowietrzyc, moge to zrobic sam jesli tak w jaki sposób? musisz odpowietrzyć układ pod ciśnieniem urządzeniem chyba firmy trw w niektórych warsztatach mają takie vag'iem z tego co kiedyś czytałem to nie da się w B5
Arturoo Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 tego nie wiedziałem ,znowu jestem mądrzejszy
mjw83 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Nie mam ESP ale chyba mam problem podczas wciskania hamulca słysze pssss gdzies nad pedalm gdy to psssss cichnie pedal jest twardy, jakas nieszczelnosc?
Dev Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 nie, to nie jest nieszczelnosc, normalna praca serwa podejrzewam że Twój starusze w A80 nie ma ABS-u, co ?
mjw83 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 tak masz racje nie ma ABS Więc nie mam sie czym przejmowac wymiana plynu odpowietrzenie i bedzie git dzięki za odpowiedzi
lapek85 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Przez to, że ostatnio walczyłem z zapowietrzoną pompą ABS wiem jak ją szybko odpowietrzyć. Pompowanie z kumplem i odpowietrzanie przez pompowanie nic nie da, szkoda czasu i płynu. Są dwie możliwości odpowietrzenia pompy ABS bez dostępu do profesjonalnej maszyny: 1. do każdego koła, zaczynając od naddalszego od ABS podłączamy po kolej wysysarkę do oleju, która wytwarza podciśnienie i moment wyciągnie płyn z powietrzem. Należy pamiętać, że druga osoba musi pilnować zbornikczka wyrównawczego bo moment płyn ubędzie. Mi cała ta metoda zajęła ok 15 minut i hamulce brzytwy, a wcześniej pompowałem z kumplem na zmiany pare godzin i nic:kwasny: 2. Musimy kupić dużą strzykawkę 100ml lub wikększą do tego wężyk taki aby pasował na odpowietrznik i strzykawkę. Na początek zaciągamy całą strzykawkę z węzykiem płynem, wypuszczamy powietrze, zakłądamy zalany wężyk z strzykawką na odpowietrznik i pchamy. Górą w zbiornikczku wyrównawczym będzie zwiększał się poziom płynu i powietrze będzie bomblować. Tak po kolei 4 koła i gotowe. Innych sposobów nie znam.
mjw83 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Dzięki Marcin napewno przydadzą mi sie Twoje rady i podpowiedzi ---------- Post dopisany 16-04-2012 at 20:16 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2012 at 10:58 ---------- Mam jeszcze małe pytanko jaki płyn chamulcowy do mojej A4 B5 97 ABS bez ESP bedzie dobry ATE DOT4 SL?
mjw83 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Dzięki Tomek na Ciebie zawsze mozna liczyc
tomek25 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Wymienilem plyn hamulcowy na jakis k2 mozna na tym jezdzic oczywiscie dot4?
lapek85 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Wymienilem plyn hamulcowy na jakis k2 mozna na tym jezdzic oczywiscie dot4? jak normalnie jeździsz to bedzie hamować,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się