linkin Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Witam. Dzisiaj podczas ruszania pod górkę zgasł mi samochód. Do tej pory myślałem że nie możliwym jest zaduszenie auta z automatyczną skrzynią biegów. Stałem na wzniesieniu i trzymałem nogę na chamulcu,gdy chciałem ruszyć puściłem chamulec,wtedy auto lekko się stoczyło do tyłu, dodałem gazu i SZOK.Auto zgasło. Miał ktoś może taki przypadek? Czy może jest to pierwsza oznaka jakiegoś problemu za skrzynią albo z dwumasem? Dodam tylko że jest to moje pierwsze auto z automatem i jestem kompletnym laikiem w tym temacie. Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
Fr0styyy. Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Mi się 2 razy udało zadusić multi w 1.8T Raz jak bawiłem się na śniegu a drugi jak ostro zahamowałem z ABS, ale przy nie wielkiej prędkości.
Bart-S Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Witam.Dzisiaj podczas ruszania pod górkę zgasł mi samochód. Do tej pory myślałem że nie możliwym jest zaduszenie auta z automatyczną skrzynią biegów. Stałem na wzniesieniu i trzymałem nogę na chamulcu,gdy chciałem ruszyć puściłem chamulec,wtedy auto lekko się stoczyło do tyłu, dodałem gazu i SZOK.Auto zgasło. Miał ktoś może taki przypadek? Czy może jest to pierwsza oznaka jakiegoś problemu za skrzynią albo z dwumasem? Dodam tylko że jest to moje pierwsze auto z automatem i jestem kompletnym laikiem w tym temacie. Za wszelkie sugestie będę wdzięczny. Zacznij od sprawdzenia adaptacji a najlepiej zrób nową (szczegóły w podwieszonym wątku "Multitronic -Encyklopedia").
uris Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Mi się udało zadusić tej zimy jak było -22* poranny rozruch wsteczny delikatnie pod górkę i auto zdechło no ale raczej to nic nadzwyczajnego przy takim mrozie bo sam silnik ma bardzo ciężko.
linkin Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 Właśnie jestem świeżo po wymianie oleju w skrzyni biegów i zrobieniu adaptacji (ręcznej ponieważ jeszcze nie posiadam Vaga). Skrzynia pracuje lepiej,już nie gaśnie przy ruszaniu pod górę ale pozostał problem z szarpaniem. Tak jakby była niezdecydowana na którym biegu chce jechać przy 1600 rpm. Nie wiem czy z 2 na 3, czy z 3 na 4. Dodam tylko że problem ten nie występujje przy jeździe w trybie sekwencyjnym. Ostatnio zaobserwowalem także falowanie obrotów pomiędzy 70 a 90 km/h, jakby uczucie ślizgającego się sprzęgła. Może jakiś problem z hydrauliką?
Rafal-L Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 przydalby sie Vag i sprawdzic bloki pomiarowe 065...
linkin Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Opublikowano 22 Marca 2012 Kupiłem to auto 2 mięsiące temu i zdążyłem przejechać 6 tys.km. Teraz mam na liczniku 172 000 km (PODOBNO) . A tak z innej beczki czy może ktoś polecić jakiś dobry interfejs Vag do mojej A4 2004r, w rozsądnych pieniądzach ,żebym mógł sam zdiagnozować skrzynie biegów?
akwarium Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 witam umnie zaczelo sie od szarpania puzniej wrzucajac na wsteczny najpierw glosne udezenie a puzniej ruszanie z czasem jazda do przodu coraz ciezsza strasznie szarpal i ciagle jakies odglosy ze skrzyni jakies tykanie dosc glosne wkoncu padla niewiem jaka byla przyczyna bo nie szukalem po prostu zrazilem sie do multitronika choc jazda to rewelka teraz zalozona jest 6bieg manual i jest super
linkin Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Opublikowano 24 Marca 2012 Dzięki koledzy za sugestie. Na razie przesiadłem się na ręczną zmianę biegów i próbuje nauczyć multitronic mojego stylu jazdy. Zobaczymy co z tego wyniknie.
Bart-S Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 Właśnie jestem świeżo po wymianie oleju w skrzyni biegów i zrobieniu adaptacji (ręcznej ponieważ jeszcze nie posiadam Vaga). Skrzynia pracuje lepiej,już nie gaśnie przy ruszaniu pod górę ale pozostał problem z szarpaniem. Tak jakby była niezdecydowana na którym biegu chce jechać przy 1600 rpm. Nie wiem czy z 2 na 3, czy z 3 na 4. Dodam tylko że problem ten nie występujje przy jeździe w trybie sekwencyjnym. Ostatnio zaobserwowalem także falowanie obrotów pomiędzy 70 a 90 km/h, jakby uczucie ślizgającego się sprzęgła. Może jakiś problem z hydrauliką? IMO - skrzynia na stół
Rafal-L Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 Frossty sprawdz czy niemasz w silniku bledow odnosnie Vacum Pompy.... moze to byc glownym powodem... ona odpowiada za cisnienie hamulcow, czyli jezeli stajesz pod gorka aby auto sie neistaczalo pompa dobija cisnienie, jak nie dziala niema takiej mozliwosci...
linkin Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Opublikowano 26 Marca 2012 IMO - skrzynia na stół tzn? Co tam mogło paść i jakie mogą być koszta?
Bart-S Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 IMO - skrzynia na stół tzn? Co tam mogło paść i jakie mogą być koszta? Musiałbym podpiąć kompa i przyjrzeć się blokom - wtedy powiem więcej. Przyczyn usterki szukałbym w układzie hydraulicznym...
linkin Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 Na dniach spróbuje poszukać jakiegoś czarowinka z Vagiem i zrobić diagnozę. Może wrzucę wydruk na forum to zobaczymy. Będe wdzięczny za analize.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się