wentylator Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Witam,od pewnego czasu wskaźnik paliwa w moim aucie zaczął niepoprawnie wskazywać stan paliwa.Pomyślałem że czujnik,więc rozebrałem tył dostałem się do baku w/g opisu z forum przeczyściłem (był bardzo brudny),efektu brak. Dzisiaj dokonując testu wskaźników zauważyłem że w momencie kiedy wskazówki wszystkich zegarów w drugiej fazie wychylają się od środka (pionu) do końca wskaźnika.Ta od paliwa stoi w położeniu "na baczność" i ani drgnie.Co z tym fantem-proszę o pomoc.
machina Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Było wszystko opisane. Sam miałem taki problem dotyczący zegarów Jaegera. Są dwa wyjścia; 1. naprawa zegarów polegająca na wymianie procka. 2. wymiana zegarów na zegary VDO wolne odporniejsze na takie usterki. Wybór należy do ciebie. Użyj szukajki a znajdziesz potrzebne informację.
wentylator Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 co mnie zastanawia,jak zaleje do pełna wskazówka się wychyla do końca
machina Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Tak samo miałem. Nie sugeruj się tym. Ja też zwlekałem i pewnego dnia zabrakło mi paliwa w momencie gdy wskaźnik pokazywał 1/3 baku:shock3:
wentylator Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 Tak samo miałem. Nie sugeruj się tym. Ja też zwlekałem i pewnego dnia zabrakło mi paliwa w momencie gdy wskaźnik pokazywał 1/3 baku:shock3: I co było?Procek ?Silniczek krokowy?Cz skończyło się nowym licznikiem?.pzdr
wentylator Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Opublikowano 18 Marca 2012 Ciągnąc wątek, liczniki o jakich numerach będą zamienne z licznikiem 8D0920900M. Może być 1/2 fis ,"pełny" fis. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się