Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Audi A4 B5 1.9 TDI problem nastepujacy auto traci moc przy 25000 , 30000obr najczęściej na 5 biegu.

- zaślepiony EGR

- wycięty kat

- powymieniane wszystkie wężyki podciśnienia

Dzięki z góry.

Oto logi:

BS

Log (0 - 004)

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

Log (3 - 011)

Statyczne

Log (0 - 023)

Log (1 - 000,001,003)

Log (2 - 004,007,013)

Wednesday,21,March,2012,18:42:54:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL!

Control Module Part Number: 038 906 012 AH

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2827

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06335

VCID: 56A88406DE5D4BAC

1 Fault Found

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: N/A

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: DTCs cleared

Opublikowano

Bez dynamicznych to sobie mozemy o gwiazdach pogadac....

Opublikowano
Bez dynamicznych to sobie mozemy o gwiazdach pogadac....

podczas logów za kazdym razem przeładywało przy 3oooobr.

a z tego co jest nic nie da się wywnioskowac??

Opublikowano

Da się wywnioskować że być może termostat do wymiany zrób logi dynamiczne

Opublikowano

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

a ten błąd o czym może świadczyć?

Opublikowano
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

a ten błąd o czym może świadczyć?

o potrzebie zrobienia logów dynamicznych dla potwierdzenia!!!

Opublikowano
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

a ten błąd o czym może świadczyć?

o potrzebie zrobienia logów dynamicznych dla potwierdzenia!!!

Dla potwierdzenia czego??:shock3: narazie nie moge zrobić tych logów bo kolega co je robił jest w Bukowinie:naughty:

Opublikowano

potwierdzenia przyczyn przeładowań powód, turbina ,map-sensor , zaworek N71, nieszczelność.

To właśnie powinny powiedzieć nam logi.

A poza tym to masz albo walnięty termostat albo nie dogrzałeś silnika do logów.

Opublikowano

Próbowaliśmy robić dynamiczne ale nie dało rady dociągnąć do 4200 obr/min powyżej 3000 obr. przeładowało...

Opublikowano

Jak zrobić komplet tych logów dynamicznych??? jak przy 3000 obr jest przeladowanie i dalej nie pojedzie..

Opublikowano

Robisz do momentu az wpadnie w tryb awaryjny.

Gasisz i nastepna grupa.

Zrob tylko dwa razy 011 i raz 010.... szkoda meczyc auta.

Opublikowano
Robisz do momentu az wpadnie w tryb awaryjny.

Gasisz i nastepna grupa.

Zrob tylko dwa razy 011 i raz 010.... szkoda meczyc auta.

ok dzięki za podpowiedz teraz rozumiem. Zrobie jak piszesz

Opublikowano

Wyczyśc sprezarke i przy okazji wywal katalizator po tej akcji zapraszam ponownie z kompletem logów.

Opublikowano
Wyczyśc sprezarke i przy okazji wywal katalizator po tej akcji zapraszam ponownie z kompletem logów.

Katalizator wywalony, po wyczyszczeniu sprężarki problem powinien ustąpić??

Opublikowano

po czyszczeniu powinno być OK

Opublikowano

to po niedzieli czyszczenie:kwasny: a jeszcze pytanie jeżeli sztanga turbiny chodzi lekko góra dól w zakiesie 1-2 cm to geometria jest ok?? Bo u mnie tak jest czy to niema nic wspólnego z zapieczonymi łopatkami??

Opublikowano

Witam ponownie. Kolego Przemik pisałeś że mam sprężarke do czyszczenia wczoraj kilka razy tak porządnie przegoniłem auto i jest lepiej dociągam już prawie do 4000 obr ale nadal przeładowanie jest czy ta sadza może odpadać samoczynnie po takiej jeżdzie?? czy lepiej tak nie kręcić w takiej sytuacji??

Opublikowano

No oczywiscie ze moze odpadac. Syfex wylatuje z turbiny pod wpływem cisnienia i pracujacych kierownic.

Ale nie jest to rozwiazanie Twojego problemu.

Notalufy wrocą... wczesniej niz myslisz.

Opublikowano

A czy turbina to narazie jedyny mój problem, czy coś jeszcze szwankuje?? Turbo oczywiście wyczyszcze:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...