damianito4 Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Audi A4 B5 1.9 TDI problem nastepujacy auto traci moc przy 25000 , 30000obr najczęściej na 5 biegu. - zaślepiony EGR - wycięty kat - powymieniane wszystkie wężyki podciśnienia Dzięki z góry. Oto logi: BS Log (0 - 004) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 011) Statyczne Log (0 - 023) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,007,013) Wednesday,21,March,2012,18:42:54:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL! Control Module Part Number: 038 906 012 AH Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2827 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 VCID: 56A88406DE5D4BAC 1 Fault Found 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Readiness: N/A -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: DTCs cleared
przemik Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Bez dynamicznych to sobie mozemy o gwiazdach pogadac....
damianito4 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Opublikowano 23 Marca 2012 Bez dynamicznych to sobie mozemy o gwiazdach pogadac.... podczas logów za kazdym razem przeładywało przy 3oooobr. a z tego co jest nic nie da się wywnioskowac??
goldi Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Da się wywnioskować że być może termostat do wymiany zrób logi dynamiczne
damianito4 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Opublikowano 23 Marca 2012 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - a ten błąd o czym może świadczyć?
grzegorzmen Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - a ten błąd o czym może świadczyć? o potrzebie zrobienia logów dynamicznych dla potwierdzenia!!!
damianito4 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Opublikowano 23 Marca 2012 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - a ten błąd o czym może świadczyć? o potrzebie zrobienia logów dynamicznych dla potwierdzenia!!! Dla potwierdzenia czego?? narazie nie moge zrobić tych logów bo kolega co je robił jest w Bukowinie:naughty:
grzegorzmen Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 potwierdzenia przyczyn przeładowań powód, turbina ,map-sensor , zaworek N71, nieszczelność. To właśnie powinny powiedzieć nam logi. A poza tym to masz albo walnięty termostat albo nie dogrzałeś silnika do logów.
damianito4 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Opublikowano 23 Marca 2012 Próbowaliśmy robić dynamiczne ale nie dało rady dociągnąć do 4200 obr/min powyżej 3000 obr. przeładowało...
damianito4 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 Jak zrobić komplet tych logów dynamicznych??? jak przy 3000 obr jest przeladowanie i dalej nie pojedzie..
przemik Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Robisz do momentu az wpadnie w tryb awaryjny. Gasisz i nastepna grupa. Zrob tylko dwa razy 011 i raz 010.... szkoda meczyc auta.
damianito4 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 Robisz do momentu az wpadnie w tryb awaryjny.Gasisz i nastepna grupa. Zrob tylko dwa razy 011 i raz 010.... szkoda meczyc auta. ok dzięki za podpowiedz teraz rozumiem. Zrobie jak piszesz
damianito4 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 Wrzucam logi dynamiczne które zrobiliśmy tak jak kolega przemik pisal. Log (0 - 011) Log (1 - 011) Log (2 - 010)
przemik Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Wyczyśc sprezarke i przy okazji wywal katalizator po tej akcji zapraszam ponownie z kompletem logów.
damianito4 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 Wyczyśc sprezarke i przy okazji wywal katalizator po tej akcji zapraszam ponownie z kompletem logów. Katalizator wywalony, po wyczyszczeniu sprężarki problem powinien ustąpić??
damianito4 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 to po niedzieli czyszczenie:kwasny: a jeszcze pytanie jeżeli sztanga turbiny chodzi lekko góra dól w zakiesie 1-2 cm to geometria jest ok?? Bo u mnie tak jest czy to niema nic wspólnego z zapieczonymi łopatkami??
damianito4 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 Witam ponownie. Kolego Przemik pisałeś że mam sprężarke do czyszczenia wczoraj kilka razy tak porządnie przegoniłem auto i jest lepiej dociągam już prawie do 4000 obr ale nadal przeładowanie jest czy ta sadza może odpadać samoczynnie po takiej jeżdzie?? czy lepiej tak nie kręcić w takiej sytuacji??
przemik Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 No oczywiscie ze moze odpadac. Syfex wylatuje z turbiny pod wpływem cisnienia i pracujacych kierownic. Ale nie jest to rozwiazanie Twojego problemu. Notalufy wrocą... wczesniej niz myslisz.
damianito4 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 A czy turbina to narazie jedyny mój problem, czy coś jeszcze szwankuje?? Turbo oczywiście wyczyszcze:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się