afcraku Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Witam, mam taki problem: posiadam audi a4 1.9 TDI 130 KM od ponad roku, w tym czasie auto zgasło mi przy ruszaniu trzy razy i za kazdym razem gdy gaśnie wydobywa się straszny huk, dosyć głośny. Ostatnio zdarzyło mi się to jakiś tydzień temu i ten "huk" był jeszcze bardziej spotęgowany. czy jest to związane z kołem dwumasowym?
Wihajster Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Witam, mam taki problem:posiadam audi a4 1.9 TDI 130 KM od ponad roku, w tym czasie auto zgasło mi przy ruszaniu trzy razy i za kazdym razem gdy gaśnie wydobywa się straszny huk, dosyć głośny. Ostatnio zdarzyło mi się to jakiś tydzień temu i ten "huk" był jeszcze bardziej spotęgowany. czy jest to związane z kołem dwumasowym? raczej na pewno to koło 2 masowe:wink:
nero84 Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 też obstawiam dwumasę. podjedź do jakiegoś mechanika niech posłucha
afcraku Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Opublikowano 26 Marca 2012 sprzęgło wymieniłem rok temu, na dwumas jestem ustawiony w środę opowiem po wymianie jak to wygląda:)
afcraku Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 wymieniłem dwumase... huku nie ma wysprzęgla dużo lepiej, nie szarpie ale drugi bieg dalej wchodzi tak samo ((( myślicie, że coś sie jeszcze poprawi czy to coś ze skrzynią?
mlodyabc Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Hm u mnie też pojawił się huk ale żadne inne objawy nie występują. Jak to sprawdzić jeszcze można?
afcraku Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 u mnie też na początku był tylko huk
afcraku Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 zaczął szarpać przy ruszania i biegi od 1 do 3 zaczeły ciężej wchodzić, ale nawet po wymianie nadal mam problem z drugim biegiem nie wielki ale jednak
rikardo Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 zaczął szarpać przy ruszania i biegi od 1 do 3 zaczeły ciężej wchodzić, ale nawet po wymianie nadal mam problem z drugim biegiemnie wielki ale jednak Spróbuj odpowietrzyć sprzęgło ale przy pomocy pneumatycznego urządzenia, maja coś takiego w ASO.
mlodyabc Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Czyli jak na razie tylko jest huk to czas juz wymieniać dwumase czy jeszcze troche moge pojeżdzić? Nic sie nie stanie?
tomek040486 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 nic nie powinno sie dziac, ale miej wymiane na uwadze bo zaden huk nie wróży nic dobrego
mlodyabc Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Wiem wiem tylko chciałem w pierwszej kolejności pare innych rzeczy a przy moich nieduzych przebiegach chciałem troche jeszcze poczekac jesli nie jest to bardzo pilne. Razem z dwumasą mam wymienić sprzęgło? Co jeszcze potrzebne mi bedzie? Także Łożysko oporowe i docisk? Coś jeszcze?
marekg Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 a to jest huk czy takie głośne i głuche stuknięcie? bo ja takie coś mam od początku jak mam auto czyli od ponad 100 tysiecy kilometrów i żadnych innych objawów do tej pory nie ma
afcraku Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 ja przy 205 tys wymieniałem sprzegło, 217 tys dwumas, a o co chodzi z tym pneumatycznym odpowietrzeniem? i czy jeśli mam w miare nowe sprzegło to coś to pomoże?
afcraku Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2012 ostatnie pytanie...czy to że ciężko wbija się "dwójkę" na zimnym silniku może być związane z synchronizatorem ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się