Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy to czujnik temperatury?


wicio82

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

Odpalam auto i pokazuje odrazu 70 stopni im dluzej jezdze tym wiadomo temp rosnie tyle ze osiaga juz ponad 100 stopni. Jeszcze trzy dni temu startowal chyba z 60 nie jestem pewien ale dochodzil do 93 a teraz juz 100 ledwo ale przekracza. Cisnienia w zbiorniczku nie zauwazylem a uszczelka pod glowa rok temu wymieniona byla. Co to moze byc? dzieki z gory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzIeki mlodyy teraz juz znowu troszke wyzej zawyza na zimnym odpalam rano i mam 73 a na max dochodzi do 103 stopni na zegarze jutro pewnie 75/105 bedzie. Czyli co czujnik napewno ale ktory temperatury cieczy wymienialem bo walil podcza odpalania g62 chyba? Jaki tam jeszcze jest ten drugi czujnik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis wystartowal jako zimny z 75 stopniami temp na liczniku a max mial 105. Juz zaczynalem sie obawiac troszeczke ale na klimatroniku sprawdzilem i na 49 i 51 kanale to pokazuje dobrze na 51 chyba szybko uzyskal 90 i trzymal a na drugim 49 jak ich nie pomylilem rosl troche wolniej ale tez dobil 90. Sprawdzalem jak rosla temp na liczniku bylo zalozmy 85 a na kanalach 70 i 90? Gorny waz goracy ale nie gotujacy jak na 90 odpowiedni sie wydaje dolny chlodny. Co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej na pewno z zegarami, ja mam to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są czujniki g2/g62 w jednej obudowie , jeden podaje informację na zegary, drugi do ECU.

Sprawdzić możesz VAG jak tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=442180 (podobny temat jest gdzieś na naszym forum, ale nie mogę znaleźć).

zrób test zegarów i sprawdź czujnik tak jak w linku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po tescie na cieplym (ciagle jezdze) wyszlo ze czujnik g2 odpowiadajacy za wskazanie tem na zegarze. Potwierdzilo sie na kompie to co na kanale 49 i 51 wiec na 99% to czujnik g2. Wymienialem rok temu g62 czy one nie sa zespolone ze soba jako jedna kostka? jak w modelu AJM jaki mam kupic czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G2/G62 zespolone. Mają wspólną 4-pinową kostkę

A robiłeś test zegarów vagiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli na klimatroniku pokazuje w 49 kanale faktyczna temp a na zegarach inaczej to znaczy ze zegary swiruja bo to ten sam czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że wtrącam się w temat ale mam pytanko czy to jest czujnik g2/62 warto?

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-a4-seat-ibiza-vw-passatb5-i2254113411.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że wtrącam się w temat ale mam pytanko czy to jest czujnik g2/62 warto?

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-a4-seat-ibiza-vw-passatb5-i2254113411.html

Cena Kup Teraz

9,90 zł

Ten czujnik kosztuje ok 70 zł w ASO i nie radzę na nim oszczędzać, bo może to mieć przykre konsekwencje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsekwencje jak konsekwencje ale albo nie będzie działał w ogóle albo po tygodniu padnie. Nie oszczędzaj na nim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupilem czujnik 29 zl plus 5 przesylka poczta made in luxemburg z oznaczeniami audi i ww z numerem czesci- poprostu oryginal i to samo jest. Czy trzeba wykasowac bledy , odloczyc aku czy jakis inny zabieg zrobic po wymianie czujnika zeby pokazywal prawidlowo czy to zegary szwankuja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podepnę się bo temat podobny, tylko silnik inny,(B5 ACK) mam pytanie wczoraj wieczorkiem wracam do domu a tu zonk, coś zaczyna piszczeć i na liczniku wywala dużą czerwoną kontrolkę z termometrem (nie mam fisa) , patrzę na wskaźnik a tam prawie 120 stopni , więc szybko na pobocze i stop, maska w górę i oględziny . Wszystko posprawdzałem(płyn, olej) i jest ok. Poczekałem chwile i próba , włączając tylko zapłon , wskaźnik w liczniku razem z cyferkami na 49 kanale klimatronica poszedł z 80 stopni do 120. Co to może być, wydaje mi się że czujnik temperatury, czy jak podepnę vag'a to coś wypluje, i jeszcze jedno mniej więcej w którym miejscu znajduje się ten czujnik? Z góry dziękuje za podpowiedzi:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wymianie czujnika ory dalej to samo. Na klimatriniku pokazuje dobrze w zbiorniku i wezach nic sie nie gotuje a na zegarze startuje od powyzej 70 do 110 stopni.

Czy czujnik g2/g62 jak napisane w ksiazce ze sa polaczone to chodzi ze to ta kostka 4 pinowa ze to 2 w 1 czy moze inaczej polaczone i inna kostka bo jakas tam chyba jest jeszcze?

Bogdansky - u mnie znajduje sie z lewej strony silnika, blizej szyby, na wysokosci EGRa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie już opanowane, wczoraj vag pokazał błąd czujnika G62, dziś wymiana czujnika i wsio ok, u mnie czujnik 4-pinowy i blue, patrząc pod maskę czujnik schowany za lewą głowicą , z mojej strony:closed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...