norek Opublikowano 4 Listopada 2006 Opublikowano 4 Listopada 2006 Witam podczas przyspieszania auto szarpie i się dławi A4 1.8T. Po podłączeniu pod kompuiter wyszedł błąd: Regulacja składu mieszanki. Kontrola dodawania mieszanki. Co powinienem skontrolować odnośnie tego błędu bądź wyregulować. Czekam na info. POZDRAWIAM
mecik Opublikowano 4 Listopada 2006 Opublikowano 4 Listopada 2006 Żeby było dobrze to zrobić pełną analize i poustawic kompa jak też pokasować błedy,dorażnie to przestawic silnik w tryb awaryjny i bedzie chodził dobrze(np.odepnij na chwile kostke-wtyczke od przepływki)ale zaznaczam jest to działanie dorażne.pozdro
jajacek Opublikowano 4 Listopada 2006 Opublikowano 4 Listopada 2006 witam Mam ten sam problem, odpiełem przepływkę i nic to nie zmienia. Czy juz czas aby ją wymienic, czy to coś innego? W czasie szarpania zapala się kontrolka, pomiga i gaśnie.
mecik Opublikowano 5 Listopada 2006 Opublikowano 5 Listopada 2006 witamMam ten sam problem, odpiełem przepływkę i nic to nie zmienia. Czy juz czas aby ją wymienic, czy to coś innego? W czasie szarpania zapala się kontrolka, pomiga i gaśnie. odpiąć przepływke na chwile i podłączyć z powrotem,a i jaka kontrolka sie zapala?bo to też może dużo wyjaśnić.pozdro
pre_pl Opublikowano 5 Listopada 2006 Opublikowano 5 Listopada 2006 Mam ten sam problem, odpiełem przepływkę i nic to nie zmienia To chyba masz inny problem niż norek. Jesli odpiąłeś przepływkę i nic się nie zmieniło to TAK, czas ją wymienić.
norek Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Opublikowano 5 Listopada 2006 zacząłem eksperymentować, po odpięciu przepływki auto dalej szarpie ale czuć że auto jest wyraźnie słabsze tak więc podpiołem przepływkę a odpiołem sądę i auto dalej szarpie jak szarpało ale obroty nie skaczą ( przy starej sądzie skakały. Podiołem auto ponownie pod kompa i sprawdziłem sondę a tam jakiś dziwaczny wykresik a mianowicie sygnał z sondy jest w lini porstej bliski "0" nagle skacze do góry poza zakres przez chwile nie ma sygnału i nagle powraca do zera i tak w kółko. Sąda jest nowa (Bosch uniwersalna 4 przewodowa do A4, kupiona od sprzedawcy ze strony :www.motomaximus.pl). Czekam na jakieś wskazówki.
pre_pl Opublikowano 5 Listopada 2006 Opublikowano 5 Listopada 2006 norek, pytając czy masz auto na gaz miałem właśnie na myśli uszodzoną sondę Lambda. To jest częsta usterka w zagazowamych autach (czy tam "skundlonych" :twisted: ) Jeśli masz na gaz (nie napisałeś), to w VAGu ten wykres będzie trochę inny- będzie to symulacja.
norek Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Opublikowano 5 Listopada 2006 sorki że nie napisałem ale auta nie mam na gaz, a ta sonda coś szwankuje
kieruś Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 ja tez tak mam a czy słychać przy tym takie sycznie?? jesli tak to jest pęknięta rura gumowa od turbiny nie ma jej widac za chłodnicą kompresja przez dziure ucieka i dlatego tak szarpie koszt rury gumowej około 150 zł wyminilem i jedzie normalnie pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się