szkopek Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 w mojej niuni z powodu awari pompy pleju musze zmienic wal i korbowód.kupilem wal ale jak sie okazalo jest on nieco lżejszy czy mam go zakladac?
Musashi Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 ale co jest lzejsze? wal czy korbowod? na pewno od tego silnika?
szkopek Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 przywiezli mi go z polski wlasciciel twierdzi ze to wal od 1.8t ale jest on lżejszy i ma cieńsze przeciwwagi,gościa tez nieznam i boje sie mu zaufac moze po prostu kupie nowy i nibede sie zamartwial ze mi sie puzniej silnik rozleci zwlaszcza ze mam w planach maly :gwizdanie: tuning
Musashi Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 nie ma zadnego numeru katalogowego na wale
szkopek Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 numer ktury ja spisalem ze starego walu byl ten sam ale mechanik mowil ze jest jeszcze jeden i jest inny
marewel Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Nie lepiej bylo kupic dól silnika i zalozyc tylko glowice?
Michallo33 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 może ktoś już rzeźbił ten wał??
szkopek Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2008 juz go odeslalem w piatek mam miec drugi,jak ten bedzie sie ruznil to kupie nowy...
zibizab Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Jak się nie mylę to na jeden szlif idzie 0.25mm-jak masz duże wżery to wał do wymiany
szkopek Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2008 wzery sa konkretne i az wal sie fioleyowy zrobil ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się