scholl22 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Cześć. Wreszcie zrobiłem logi. Wiem że auto jest niedogrzane, bo do wymiany jest termostat, ale jeśli ktoś może poradzić mi co jest przyczyną wpadania auta w notlauf byłbym wdzięczny. Może wreszcie skończą się moje wątpliwości i niepewność co muszę wymienić. Grupa dynamiczna: 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81a0b53ef6b0acb0.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a500761867b226e0.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4f549002d291c37.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a96709b067efb7ee.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4d83dc9dd7cfd08.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ebc03bcb7530710b.html Grupa statyczna: 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9faa8ceb33ebcbf.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e76ba376045069f2.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/176fc6239ba32a98.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da6715b0263125d8.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce9f076648fe3349.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/69041a2145392898.html Basic seetings 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39e685f600e19d4f.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a5ec0bbf21283d24.html Czekam na odpowiedź.
Jarol Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Termostat rzeczywiści na pewno do wymiany. Masz problem z przeładowaniem prawdopodobnie przycinają się kierownice w turbo sprężarce, tak więc turbo do czyszczenia. W bloku 13 masz strasznie duże korekcje na cylindrach auto chyba ma bardzo duży przebieg. W każdym bądź razie PD też będą za niedługo do zmiany.
scholl22 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Zmieniłem już wtryski na 2 i 4 cylindrze. Jutro jadę wymienić pozostałe 2 oraz termostat.
grzanek85 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 I turbo do rozruszania , kierownice zacinają sie strasznie stad te przeładowania.
spanky Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 -autko jest po czipsie ... - mocno przycinajace sie kierownice w turbo [innymi słowy turbulum do czyszczenia] -termostat do wymiany -korekcje na pompkach potwornie duze [cos jest z nimi nie tak] -kiedy wymieniales rozrzad ?
scholl22 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Nie mam czipa. Rozrząd wymieniałem w marcu. Do tego wymiana dwumasy i sprzęgła oraz wtryski na 2 i 4 cylindrze. Dziś wymieniam termostat i wtryski na 1 i 3. Tak że będę miał wymienione wszystkie cztery z tego samego silnika. A jak wygląda sprawa z N75 i przepływka i EGR? Podczas diagnozy wyskoczył także błąd czujnika podciśnienia. Czy to jest związane z przeładowaniem turbiny czy czujnik jest do wymiany
spanky Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Nie mam czipa. masz podniesione cisnienie doladowania ... [nie jest to seria !!! ] natomiast dawki [teraz zobaczylem] sa jak w serii ... [zastanawiajace] Rozrząd wymieniałem w marcu. Do tego wymiana dwumasy i sprzęgła oraz wtryski na 2 i 4 cylindrze. Dziś wymieniam termostat i wtryski na 1 i 3. Tak że będę miał wymienione wszystkie cztery z tego samego silnika. A jak wygląda sprawa z N75 i przepływka i EGR? -czy podczas wymiany rozrzadu wymieniales napinacz ? -rozumiem ze pompowtryski wymieniales na uzywane ? [bo na nowe to one nie wygladaja ] -kompresje na cylindrach sprawdzales ? -N75 zachowuje sie prawidłowo -EGR zachowuje sie prawidłowo
scholl22 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Napinacz był wymieniany. Pompowtryski używane. Kompresja 23 na wszystkich ale nie wiem jak było mierzone. Sprawdzane było dwa razy u różnych mechaników i się potwierdziło. Nie wiem co to znaczy masz podniesione cisnienie doladowania ... [nie jest to seria !!! ] natomiast dawki [teraz zobaczylem] sa jak w serii ... [zastanawiajace]
Jarol Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Silnik AJM ma zadane ciśnienie doładowania 1,1bara a uciebie jest 1,3 przy 2tyś obrotów a potem opada do 1,2bara wię ktoś coś porobił z mapą doładowania. Najlepiej jak już naprawsz wszystko to podjedź do jakiegoś tunera żeby ci wgrał serie lub porządny program.
przemik Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Ten program to małe piwo... ja bym najpierw pojechal tam gdzie rozrzad byl robiony... na poprawke
Musashi Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 dlaczego uwazacie ze rozrzad na poprawke?
spanky Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 dlaczego uwazacie ze rozrzad na poprawke? ja nic takiego nie napisałem .... [jak dla mnie jest w granicahc tolerancji ] choc jakby bylo "0" to by bylo super .....
przemik Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Mnie sie tylko nie podoba ten kąt synchornizacji (im blizej 0 tym lepiej) - nawet na ostatnim spocie rozmawialem o tym ze Spankym..... jesli uwazacie ze jest w granicach tolerancji to OK.
spanky Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Mnie sie tylko nie podoba ten kąt synchornizacji (im blizej 0 tym lepiej) - nawet na ostatnim spocie rozmawialem o tym ze Spankym..... jesli uwazacie ze jest w granicach tolerancji to OK. potwierdzam ze rozmawialismy .... [i gdyby to byla moja furmanka to bym to poprawil ]
Musashi Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 liczy sie aby bylo w granicach tolerancji. przy czym kat jest najbardziej opozniony na zimnym silniku i pozniej ulega przyspieszeniu. sukcesywnie w miare zuzycia paska oraz oslabienia napinacza kat ulega opoznieniu. wartosc kata jest istotona daje nam poglad na kondycje napedu rozrzadu, oczywiscie o ile mamy skale porownawcza i co jakis czas monitorujemy. a i na pewno wartosc kata nie ma wplywu na problemy kolegi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się