Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, problem jest następujący, nasz samochód został uszkodzony 2 miesiące temu podczas kolizji, wszystko pięknie ładnie warsztat dostał pieniądze na naprawę auta już miesiąc temu a auto dalej jest w takim stanie w jakim było nic w warsztacie nie ruszyli... Raz się tłumacza ze czekają na przelew z ubezpieczalni, raz ze robią inny samochód a teraz się okazało że po 2 miesiącach jak auto u nich stoi zauważyli że uszkodzona jest maglownica i czekają na rzeczoznawcę żeby dopisał maglownicę. Czy coś mogę zrobić w tej chorej sytuacji czy pozostaje mi czekać aż warsztat łaskawie zabierze się do roboty ? :facepalm:

Opublikowano

plus domagac sie odszkodowania za zwloke...takie ci przysluguje a tak poza konkursem auto zastepcze nalezy ci sie jak psu buda w tedy warsztat szybko wezmie sie za robote bo bedzie naciskany przez ubezpieczyciela ktory za auto zastepcze bedzie placil

Opublikowano

rada jest jedna idziesz do warsztatu zj***c ich wszystkich rowno i samochod i tak z tamtad zabierasz bo ci teraz na zlosc cos zle zrobia i pozniej bedziesz w kolko naprawial. zglos to do ubezpieczyciela frajerow postrasz kosztami.

Opublikowano

Dzięki za rade, zgłoszę to do ubezpieczyciela zobaczymy czy coś to da.

Opublikowano

Po pierwsze. Czy ubezpieczalnia wskazała Ci warsztat czy sam wybrałeś? Na auto zastępcze się nie porywaj w tej sytuacji bo za to towarzystwo ubezpieczeniowe na 100% nie zapłaci. Zgonią na warsztat, że odwlekał naprawę i żeby odzyskać pieniądze od TU to musiałbyś iść do sądu a w sądzie też bywa różnie.

Jeśli to jest warsztat wskazany przez TU to zgłoś do ubezpieczyciela wszystkie nieprawidłowości po stronie warsztatu. Ubezpieczalnie raczej pilnują, żeby jakość usług w polecanych przez nich warsztatach była wysoka.

Jeśli sam sobie wybrałeś warsztat i ten warsztat nie współpracuje z towarzystwem ubezpieczeniowym to dowiedz się w TU jakie zrealizowano wypłaty w Twojej sprawie, poproś o przesłanie decyzji płatniczych na maila i z tymi decyzjami uderzaj do warsztatu po samochód i pieniądze. Licz się z tym, że wtedy warsztat wystawi Ci fakturę za postój pojazdu. Taką fakturkę możesz przedstawić do TU ale raczej jej nie zapłacą bo w sumie to nie wina ubezpieczali, że pojazd tyle tam stoi.

Podejrzewam, że cały problem polega na tym, że ubezpieczalnia dużo poobcinała na kosztorysie warsztatu i teraz warsztat kombinuje, żeby jak najwięcej kasy wyciągnąć. Dlatego teraz nagle zauważyli, że maglownica uszkodzona.

Opublikowano

Na bezgotówkową naprawę to tylko do ASO lub do zaufanego warsztatu :) Szkoda że nie dałeś do ASO.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...