Kowi87 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Nie moge znaleźć na forum jak sie diagnozuje poprawnie silniki 1,8t. Może ktos mi to w skrócie wyjasnic co potrzeba zrobić 1. Które grupy trzeba logować? 2. Na którym biegu od ilu obrotów do ilu?? 3. Logi statyczne też sie robi?? Jeśli tak to jakie grupy i ile czasu 4. Na co mam zwrócic uwage?? Pacjent to A3 97r 1,8t po niemieckim sofcie wbitym w brief. Problem polega na tym że podczas przyspieszania szarpie, błędów na silniku zadnych nie ma. Na grupie 016 wartosci napiecia na drugim cylindrze odbiegają znacznie od 3 pozostałych Jelsi jest jakis watek o diagnostyce 1,8t to prosze mnie nakierunkować bo szukajka woła o pomste do nieba znajdujac mi pod tym hasłem linki do moja A4:facepalm:
Kowi87 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 Znalazłem cos takiego http://www.wikitt.org/wikiTT/images/e/e5/TTweakers-Guide-v0-2-0.pdf
swir88 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Jak ive pisal cewki... mialem to samo w swoim ..... Podmien cewki i bedziesz wiedzial ...
Kowi87 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 Cos tam mówił że zamienił miejscami i dalej na drugim cylindrze to samo
Kowi87 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 o stanie technicznym tego auta nic nie wiem, dzisiaj tylko znajomy przyjechał i zapytał czy zrobie mu logi(bo on wogóle nie wie co to jest)a z autem ma jakies problemy wspomniał o tym szarpaniu Jutro zrobie logi dynamiczne grup 001, 002, 005, 007, 025, 031, 115 i 118 tyle udało mi sie narazie znaleźć logowanych grup na forum passata
Hardjack Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Kowi ja u siebie mam to samo tylko, że w zwykłym 1.8 Na gazie jest wszystko w porządku, a na benzynie przerywa gdy przyspieszam, szarpie a czasami rano przez chwilę chodzi jakby na 3 "garach" Myślę, że u mnie są winne wtryski, bo kable i świece wymieniłem.
Dev Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 w Turbo nie ma przewodów WN, więc ten temat odpada
Łepski Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Jak podmiana cewek nic nie daje, to może być moduł zapłonowy na puszce filtra pod osłoną 2 wtyczki i 2 szraubki. Jak by co mam jeden na podmianke, mogę podesłać
Kowi87 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 Zrobiliśmy pare logów 001 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_78784.html 002 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_78785.html 005 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_78787.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_78788.html 016 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_78789.html 025 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_78790.html Objawy auta to szarpanie(którego akurat nie odczułem robiac logi) i mułowaty silnik, według własciciela
Dev Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 w drugim logu na początku cos jest nie halo w piatym cuda z przepływką w siódmym sonda pracuje na długo bogato i długo na ubogo, to sa złe wskazania tyle ode mnie
Kowi87 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 Dzieki za jakiekolwiek info Jeśli jest jeszcze jakaś wazna grupa to piszcie, mysle ze nietylko mi sie przyda, bo w sumie nigdzie nie ma jakie logi warto robić Auto jest podobno po sofcie
Dev Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 jakis słaby ten soft u mnie było max 174 g/s dołądowanie 1.2 bar-a
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się