tomas2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Witam mam problem z moim autkiem Audi A4 B6 1,9 130km, a mianowicie pojawił mi się błąd 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-00 - - w pierwszej kolejności myślałem że jest zapchane i dokonałem gruntownego czyszczenia bo byłe jednak zapchane i cieknie z niego olej ( jaka przyczyna?) Po złożeniu i po przejechaniu się błąd znowu się pojawił i moc auta jest nadal słaba w porównaniu do innych A4 130km. Szukając dalej przyczyny osłabienia i czy EGR jest sprawny wykonałem logi które po przeanalizowaniu przeze mnie laika stwierdzam że jest coś nie tak z EGR a potrzebował bym rady eksperta Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_78973.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_78974.html zastanawiam się nad zaślepieniem EGRu tylko bym potrzebował instrukcje czy wystarcza że te blaszki wstawię czy jeszcze trzeba coś pruć w EGR jak po zaślepieniu pozbyć się błędu na zawsze, nie posiadam katalizatora czy to w niczym nie przeszkadza ? wykonałem także logi turbo i tez zauważyłem że coś jest nie tak z tego co się orientuje to chyba przeładowywuje chciałem dodać że 8 miesięcy temu była w regeneracji i jest jeszcze na gwarancji czy mam ja oddać do naprawy czy co mam zrobić? Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_78971.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_78972.html
Musashi Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 EGR jest albo zablokowany w pozycji zamknięty - przyczyna to uszkodzenie siłownika, zablokowanie EGR sadzą, albo ktoś już zaślepił połączenie z układem wydechowym. EGR szczelnie zamknięty nie jest w BS011 ciśnienie ładowane przez turbine jest zbyt niskie, chyba że uszkodzone jest podcisnienie i niewystarczająco wysterowuje turbine. Wyciek oleju, to wydostawanie się oleju obecnego w dolocie, poprzez uszkodzony oring trzpienia siłownika. Nie ma wpływu na prawidłowość pracy EGR.
aras837 Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 EGR jest albo zablokowany w pozycji zamknięty - przyczyna to uszkodzenie siłownika, zablokowanie EGR sadzą, albo ktoś już zaślepił połączenie z układem wydechowym.EGR szczelnie zamknięty nie jest w BS011 ciśnienie ładowane przez turbine jest zbyt niskie, chyba że uszkodzone jest podcisnienie i niewystarczająco wysterowuje turbine. Wyciek oleju, to wydostawanie się oleju obecnego w dolocie, poprzez uszkodzony oring trzpienia siłownika. Nie ma wpływu na prawidłowość pracy EGR. Musashi czy ten oring trzpienia siłownika da radę wymienić i czy w ogóle go dostanę w ASO????
Musashi Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 W ASO wyłącznie kompletny EGR. Oring można dobrać w sklepie z uszczelnieniami. Niektórzy wymieniają. Kilka osób na forum wymieniło i twierdzą, że z sukcesem. Więc warto spróbować.
mariuszsal Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Witaj, działanie EGR jest dla mnie również czarną magią. Analizując te przesłane przez Ciebie oraz porównując te które ja ostatnio robiłem mają się nijak do siebie Z twoich zauważyłem jedynie, ze chyba twój EGR się nie otwiera i objaw słabego auta raczej nie jest tym spowodowany - tak jak byś zaślepił. http://vaglog.rtnet.pl/mariusz_78975.html edit : upsss sorry - już to napisał Musashi wcześniej. Nie odświeżyłem strony
tomas2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 EGR jest albo zablokowany w pozycji zamknięty - przyczyna to uszkodzenie siłownika, zablokowanie EGR sadzą, albo ktoś już zaślepił połączenie z układem wydechowym.EGR szczelnie zamknięty nie jest w BS011 ciśnienie ładowane przez turbine jest zbyt niskie, chyba że uszkodzone jest podcisnienie i niewystarczająco wysterowuje turbine. co wiec proponujesz zrobić z tym EGR zaślepić czy go czy w tej chwili zachowuje się jak zaślepiony a nie jest bo ostatnio czyściłem go i bym to zobaczył gdy go odkręciłem był w pozycji zamkniętej i bardzo ciężko było go ręcznie otworzyć tj. wcisnąć ten tłoczek ale myślałem ze to tak chodzi , jeżeli okaże się że podciśnienie od turbo jest całe to co z tym fantem dalej robić ?
mariuszsal Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 On teraz jest tak jak zaślepiony. Albo go wymienisz albo przyzwyczaisz się do błędu 19586
tomas2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 A co z turbo? a jeśli bym się zdecydował na poważne zaślepienie pisali na forach że da się usunąć błąd programowo czy ktoś wie jak to się robi ? i oświeci nasze forum bo znalazłem że da się to zrobić ale jak to nikt nie napisał..
aras837 Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 W ASO wyłącznie kompletny EGR. Oring można dobrać w sklepie z uszczelnieniami. Niektórzy wymieniają. Kilka osób na forum wymieniło i twierdzą, że z sukcesem. Więc warto spróbować. Musashi a jesteś wstanie podać nr katalogowe 2 oringów do EGR od strony kolektora ssącego oraz tego z drugiej strony???? avf rocznik 2004 wrzesień
tomas2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 sprawdzałem wężyki od podciśnień i od turba jest ok ale od egr od grzybka jest wypięnty i nie wiem gdzie powinien być mowa o drugim końcu
tomas2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Witam dziś zlikwidowałem usterkę EGRu a dokładnie było nią wąż podciśnieniowy który był odpowiedzialny za otwieranie grzybka na drugim końcu powinien być wpięty pod zawór recyrkulacji a nie był bo był ułamany i musiałem skleić Poxsipolem i na razie wszystko gra jak klej nie wytrzyma to wymienię na nowy wykonałem nowych pomiarów i wyszły następująco: EGR Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_79259.html Turbina Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_79260.html z tego co zauważyłem to EGR jest teraz sprawny, a z turbina chyba coś jest nie tak bo w pozycji OFF powinna osiągać wartość 0,0% a w pozycji ON powinna osiągać wartość 100% a u mnie jest odwrotnie czym to jest spowodowane ?
Musashi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Turbina wciaż bz. działa nieprawidłowo.
tomas2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 a czy te działanie może być spowodowane?
Musashi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 uszkodzony siłownik turbiny, nieszczelny dolot (wtedy pojawiałoby się czarne dymienie), zawór N75 lub wężyk podciśnienia.
tomas2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 turbina około 10 miesięcy temu była regenerowana i jest jeszcze na gwarancji także mogę je zareklamować a jak sprawdzić czy ten siłownik jest uszkodzony (jeśli mowa o sztandze to działa poprawnie),nie pojawił się żaden czarny dym, w jaki sposób można sprawdzić czy działa poprawnie zawór N75 bo VAG nic nie pokazuje że jest coś nie tak z tym zaworem?
Musashi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 hmm, byc mozę silownik jest źle wyregulowany wtedy reklamacja. BS011 cisnienie powinno sie zmieniac w zakresie 980- 1200, u Ciebie zmiana, pomiedzy ladowaniem i praca swobodna, jest minimalna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się