ekomer Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam, jakie sa objawy? Moze ktos podzielic sie, bo taka padla diagnoza u mnie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Szarpanie przy ruszaniu, po prostu trzęsie budą. Ale to nie zawsze, od czasu do czasu się tak przydarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 klekotanie na biegu jalowym. dosyc charakterystyczny dzwiek - stukniecio - klekotniecie w momencie wylaczenia - uruchomienia silnika. Mocne nieregularne drgania na biegu jalowym. Oczywiscie wystepuje to przy prawidlowych parametrach diagnostycznych. Podobne objawy moga wygenerowac wtryski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekomer Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 U mnie przy zapalaniu silnika i gaszeniu nic nie klekocze nic nie halasuje... W czasie jazdy czasami czuje jak trzymam delikatnie noge na sprzegle taką tarke, delikatne drżenie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelson Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 U mnie przy zapalaniu silnika i gaszeniu nic nie klekocze nic nie halasuje...W czasie jazdy czasami czuje jak trzymam delikatnie noge na sprzegle taką tarke, delikatne drżenie.... Sprzęgło jest po to aby wciskać je jedynie podczas zmian biegów i hamowania. Ponadto masz diesla, nie dziw się, że czujesz lekkie drgania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heretic Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Jeżeli przy małych prędkościach obrotowych - to może sprzęgło się ślizga, spróbuj delikatnie przypalić sprzęgło na 1-ce, u mnie na razie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis855 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 dołącze sie do tematu bo mam podobnie z tymi drganiami na biegu jałowym nieregularnie zatrzesie buda tak jakby poduszka pod silnikiem ale to na pewno nie to, czasem jest tak ze stojac na swiatlach nie zatrzesie wcale a na nastepnych juz sa takie nieregularne trzesienia, delikatne oczywicie, mozliwe ze dwumas siada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
play Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Ja wymieniałem 2 mas ale w b5 objawy były następujące: -po lekkim naciśnięciu czuć było drgania pedału - slychac bylo zmianę pracy silnika przy wciskaniu sprzęgła, takiego objawu nie powinno być tzn podczas zalaczania i odlaczaqnia sprzegla nie powinno być żadnej zmiany akustycznej - znaczne drgania drążka zmiany biegów, szczególnie podczas przyspieszania - taki jakby metaliczny odgłos przy gaszeniu auta - szarpało strasznie autem jak było nagrzane przy ruszaniu ale to chyba była wina padniętego sprzęgła Przy wymianie koła 2 masowego polecam zmienić sprzęgło, podobno powinno się to robić razem. Sprzęgło jak ci bierze? Mi przed wymianą brało na górze po wymianie trochę poniżej środka. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verpa Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 ok a u mnie biegi wchodzą lekko, przy przyśpieszaniu nie szarpie, sprzęgło bierze wysoko - pewnie pada już. Wtryski ok, kata nie ma. trzęsie budą ( tylko na jałowym ) po odpaleniu do osiągnięcia 70C na blacie. Powyżej 70 nie trzęsie nic. Czy to też znaczy że dwumas pada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 ok a u mnie biegi wchodzą lekko, przy przyśpieszaniu nie szarpie, sprzęgło bierze wysoko - pewnie pada już. Wtryski ok, kata nie ma. trzęsie budą ( tylko na jałowym ) po odpaleniu do osiągnięcia 70C na blacie. Powyżej 70 nie trzęsie nic. Czy to też znaczy że dwumas pada? a takie coś jak poduchy pod silnikiem i skrzynią sprawdzone? bo jak trzęsie budą bez innych objawów to ja bym zaczął od tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verpa Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 ok a u mnie biegi wchodzą lekko, przy przyśpieszaniu nie szarpie, sprzęgło bierze wysoko - pewnie pada już. Wtryski ok, kata nie ma. trzęsie budą ( tylko na jałowym ) po odpaleniu do osiągnięcia 70C na blacie. Powyżej 70 nie trzęsie nic. Czy to też znaczy że dwumas pada? a takie coś jak poduchy pod silnikiem i skrzynią sprawdzone? bo jak trzęsie budą bez innych objawów to ja bym zaczął od tego ano właśnie teraz nie mam jak tego sprawdzić :/ wiem że na vagu nie było błędu poduchy. W celu sprawdzenia stanu poduszek pod silnikiem koniecznie trzeba je wyjmować? Powinnny być twarde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 najprościej jakas breszka sprawdzic...czy sa luzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekomer Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 U mnie jeszcze pojawia sie czasami na postoju takie "charczenie" jak naciskam sprzeglo to przestaje "charczec" podkresalm ze czasami tylko takie objawy sa.... to własnie dwumas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinus Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 może być łożysko sprzęgła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Witam, podepnę się pod temat. Dzisiaj spotkała mnie nieprzyjemna przygoda, przy 130 szarpnęło budą, zwolniłem i starałem się jechać nie obciążając silnika. Szarpnęło jeszcze z 3 razy. Na Vagu 0 błędów. Czasami jak jadę to czuję, że silnik się męczy, jakby coś stawiało opór. Czy to może być dwumas i sprzęgło(bardzo wysoko bierze). Dodam jeszcze, że po trasie bardzo szarpie przy ruszaniu, najbardziej wyczuwalne na skręconych kołach, na wstecznym. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekomer Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Ktos zna orientacyjna cene za naprawe dmumasa kompletnie ze wszytkim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester50 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Witam podepne sie pod ten temat ,rowniez z zapytaniem: czy kompletny dwumas jest taki sam do manualnych,jak tez multitronica ? I jaka jest cena tego elementu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 U mnie przy zapalaniu silnika i gaszeniu nic nie klekocze nic nie halasuje...W czasie jazdy czasami czuje jak trzymam delikatnie noge na sprzegle taką tarke, delikatne drżenie.... Sprzęgło jest po to aby wciskać je jedynie podczas zmian biegów i hamowania. Ponadto masz diesla, nie dziw się, że czujesz lekkie drgania. podczas hamowania sprzęgło stosuje się albo w momencie redukcji albo gdy zamierza sie zatrzymac auto a obroty spadna do 1000 rpm. ---------- Post dopisany at 12:04 ---------- Poprzedni post napisany at 12:02 ---------- Witam, podepnę się pod temat. Dzisiaj spotkała mnie nieprzyjemna przygoda, przy 130 szarpnęło budą, zwolniłem i starałem się jechać nie obciążając silnika. Szarpnęło jeszcze z 3 razy. Na Vagu 0 błędów. Czasami jak jadę to czuję, że silnik się męczy, jakby coś stawiało opór. Czy to może być dwumas i sprzęgło(bardzo wysoko bierze). Dodam jeszcze, że po trasie bardzo szarpie przy ruszaniu, najbardziej wyczuwalne na skręconych kołach, na wstecznym.Pozdrawiam. to nie dwumas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qfel Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Panowie ten sam temat ... B7 2.0 tdi multitronic Podłączenie do kompa nie pokazało żadnych błędów przy gwałtownym przyśpieszaniu trzęsie budą ( raz bardziej , raz mniej), jak się zatrzymuję np. na światłach to na D trzęsie jak przełącze na P jest w miarę ok. Podczas jazdy przy przśpieszaniu tak od ok 2000 obr zaczyna drżeć jak odpuszczę gazu ustępuje, a i podczas jazdy jak wrzucę na N i dodam gazu nic nie szarpie jest ok. , więc to chybna nie wtryski, czy to będzie dwumas??? i jak to wygląda w multi??? ---------- Post dopisany at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany at 13:33 ---------- i jeszcze przy odpalaniu jak zimny - ok jak ciepły - szarpie i ma ciężej odpalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 olej w skrzyni wymieniales? sprawdzales bledy i robiles logi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się