Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie autem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich.

Chciałbym przedstawić mój problem!!!!!!!!!!

A mianowicie samochodzik szarpie mi na 3 4 i 5 biegu.

na 3 lekko w zakresie obrotów 1100 do 2000.

na 4 mocniej od 1200 do 2000 obr/min.

na 5 też od 1200 do 2000 obr/min.

W samochodzie zostało wymienione sprzęgło tz dwumas.

Sprawdzone są też poduszki wszystkie ori i żadna nie jest uszkodzona.

Został tez przeczyszczony Nastawnik pompy wtryskowej,nic to nie dało

to został wymieniony na zregenerowany i też to nic nie dało.Szarpanie nie znikło.

To wymieniłem pompę wtryskową od sprawnego samochodu i nadal to samo.

Jak zdemontuje wtyczkę z szczrzyni biegów tz impulsatora który nalicza predkość

to drgania silnikem i budą ustają.

Został tez przełożony przepływomierz od sprawnego TDI i nadal to samo filtr paliwa też nowy

Turbina po regeneracji zawór n75 też nowy wszystkie przewody podciśnienia też nowe.

Co mam robić bo już nie mam siły na mojego Tdi.

Pomocy!!!!!!!!!

Opublikowano

zrobiłes wszystko co mozliwe...wiec - mowisz ze po tych wszystkich operacjach odłaczasz impulsator i szrpanie ustaje - nic nie zostaje jak jeszcze przełozyc impulsator...

Opublikowano

A gdzie się ten czujnik od sprzęgła znajduje i jak go sprawdzić?

drugie zapytanie:

Słyszałem że można odciąć jakiś przewód który wychodzi od impulsatora do licznika

tylko w taki sposób żeby licznik naliczał predkość a Ecu zostało oszukane chce taką operacje wykonać na czas

zdjagnozowania Audiczki.

Z wszystkie odp z góry dziękuje.

Opublikowano

czujnik znajduje sie troszke powyżej pedału sprzegła. nie da sie nie zauważyć:) spróbuj go odpiąć i zobaczysz co bedzie. jesli bedzie zero poprawy to możliwe że to własnie on, jesli sie pogorszy to nie on:) łatwiej sie nie da.

Dobrze by było żebyś podpiął samochodzik do vaga i powiedział jakie błedy Ci wskazuje.:decayed:

Opublikowano

A mianowicie samochodzik szarpie mi na 3 4 i 5 biegu.

na 3 lekko w zakresie obrotów 1100 do 2000.

na 4 mocniej od 1200 do 2000 obr/min.

na 5 też od 1200 do 2000 obr/min.

:shock3::shock3::shock3:

:facepalm::wallbash:

chłopie przestań jeździć na takich niskich obrotach to może samochód sam dojdzie do ładu - pewnie kierownice i EGR zasyfione przez taką jazdę i tam bym szukał problemu najpierw :whistling:

ps. pewnie jeździsz tak żeby ci palił 5l/100km w mieście co? no to "masz babo placek" :kwasny:

Opublikowano

Dziekuje za informacje Gattis.

A jeżeli chodzi o błędy to na Vag-u to właśnie żadnych nie ma.

Kolego Dziadek samochód jest butowany i to przez cały czas jego urzytkowania tylko przez okres żimowy ale to wiadomo pogoda.

Opublikowano

No ale bez przesady , zamulac silnik od 1100obr? To powinno być zabronione przez prawo...1700-1800 to to optymalne min dla turbiny,egr,dwumasy...

Opublikowano

Panowie jeżeli chodzi o EGR to mam zaślepiony blaszkami alu wiec tutaj nie ma co się doszukiwać problemu.

Moje zapytanie brzmi który kabelek można odcioć lub przeciąć żeby oszukać ECU tej który wychodzi z czujnika prędkości tz impulsatora

do licznika,chce to tak zrobić żeby prędkościomierz wskazywał prędkość?????????????????

Co mi radzićie który to przewód??

Opublikowano

w desperacji nie szukaj takich rozwiązań, zrób próbę z tym czujnikiem sprzęgła. zastanów się jeszcze nad tym EGR-em ja bym go na chwile udrożnil.

Opublikowano

EGR jest wpożądku

mnie interesuje który przewód odciąć

Panownie i Panie napiszcie który to przewód,oczywiście te rozwiązanie jest czasowe tz z odcieciem przewodu.

Opublikowano

skoro potrzebujesz czasowego rozwiązania to odepnij wogóle czujnik predkości...skoro to pomaga:grin: a nie tnij kable:facepalm:

Podmieniałeś ten czujnik? sprawdzałeś ten na sprzęgle? może sprzęgiełko alternatora?

powiedz mi jeszcze czy jak jedziesz np. na drugim biegu powolutku i zaczeniesz gwałtownie dodawać i puszczać gaz to też tak samo szarpie?

Opublikowano

jeżeli chodzi o szarpanie na drugim biegu i o tej metodzie którą opisałeś Gattis nie żadne drgania nie są wyczówalne

jeżeli chodzi o czyjniki to dzisiaj odepne ten od sprzegła i zobaczę czy bedzie jakaś różnica.

A jutro bede się rozglądał za impulsatorem prędkości

Ale możecie mi napisać jaki przewód idzie do Ecu z owego impulsatora bo jeżeli operacje z czujnikami nic nie dadzą to wtedy bede zmuszony

odciąć ten przewodzik

Opublikowano

kabelek to sygnał prędkości jazdy podawany do ECu... jak miałem golfa 1Z Leo mi odcinal przewodzik przy ECU tylko z tego co pamiętam to był to kabelek na pinie 42 lub 43 pin. - speed sensor... tylko ECU 8bit a u nas juz jest 16bit i inne wtyczki trzeba by było kogos kto ma opis przewodów do zlacza przy ECU.

Opublikowano

czujnik sprzęgła sprawdzony i jest ok.

Zostaje mi jeszcze zamiana czujnika od prędkości.

---------- Post dopisany 25-04-2012 at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2012 at 15:02 ----------

czujnik prędkośći ok więc już nie mam pojęcia co może być nie tak

Dajcie Panowie jakieś rady

Opublikowano

możę tłokorozdzielacz ma rysy, ale to można sprawdzić, wystarczy zdjąc nastawnik i obejrzeć trzonek i poruszać jabuszkiem czy nie wadzić nic

Opublikowano

tak tylko ze tamte ECU maja pojedyńcza długa wtyke a w a4 sa 2ie kostki mniejsza i większą... trzeba by było spojrzeć na schemat...

Opublikowano

Witam,

Mam ten sam problem , szarpie na 3,4,5 biegu na niskich obrotach,

nastwnik wyczyszczony, wtryski nowe 216

pompa zregenerowana

i co dalej ???

JAk sie dostac do impulsatora????

Opublikowano

JAk sie dostac do impulsatora????

W skrzyni biegów go masz, poniżej okienka ze znakiem na zamachu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...