Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala po wymianie filtra paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

potrzebuje pomocy z powyzszym problemem.

Audi a4 B6 1.9 TDI AVF

Przystapilem do wymiany filtrow i oleju dzisiaj.

Wszystko przebieglo bez problemow, natomiast auto nie odpala.

Kreci, kreci, ale bez skutku.

Vag nie pokazuje zadnych bledow. Dodam tylko, ze przed wymiana nie mialem najmniejszych problemow z autem. zawsze palilo od pierwszego razu.

Wszystkie weze zalozone sa poprawnie na filtrze paliwa.

Wyglada na to, ze uklad jest zapowietrzony.

Czy jest jakas metoda (domowa) na odpowietrzenie ukladu wtryskowego?

Czeka mnie jutro dluga trasa i nie ukrywam, ze auto jest niezbedne....

Dziekuje z gory za pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

układ zapowietrzony, przed montazem mogłeś zalac filtr ropą

wyciagnij filtr i zobacz czy jest w pełni zalany

Opublikowano

filtr paliwa oczywiście zalałeś ropką?

Opublikowano

Zalej filtr ropą i kręć ,zaopatrz się w zapasowe aku w razie czego:decayed:

Opublikowano

Witam!

Ja tez mialem dokladnie taki sam problem po wymianie filtra paliwa. Zawsze gdy wymienialem filtr paliwa zalewalem go swieza ropa przed zalozeniem ale pechowego razu nie mialem siwezej czystej ropy do zalania filtra i zalozylem go na sucho (gdzies na forum czytalem ze niby A4 posiada uklad samoodpowietrzania sie ukladu paliwowego) i wtedy lipa , autko nie odpalilo , probowalem i krecilem rozrusznikiem chyba z 15 razy i nic.

Po tych kilku nie udanych probach wyjolem filtr i zalalem go ropa ze starego filtra i po zalozeniu zaczolem dalej krecic , po paru razach wkoncu sie udalo odpalic silniczek lecz uwierz mi ze chodzil jak sieczkarnia , odpalil tak jakby na 3 cylindry i po paru sekundach sie rozkrecal az wkoncu zaczol pracowac na wszystkie gary i rowno tak jak normalnie pracuje.

Tak wiec moja sugestia dla Ciebie to wyjmij filtr i zalej go do fulla swieza ropa , zaloz i probuj odpalic.

Opublikowano

e tam pokrec go dluzej jezeli pompa sprawna w baku to odpali po 10-15sekundach

Opublikowano

wlasnie, ze filtr byl zalany ropa do pelna...az sie z niego wylewalo. Teraz po probie krecenia jak sciagam waz z filtra to jest dosyc spore cisnienie- pryska ropa...

Opublikowano

Kolego szkoda aku i rozrusznika , zalej filtr ropą i dopiero spróbuj go odpalić

Opublikowano

nie trzeba zalewac ropa tak jak pisze vauxhall95 wystarczy wlaczyc zaplon ze dwa razy pompka w baku wyrowna wszystko

pozniej trzeba pokrecic chwile i zatrybi

u mnie zatrybil i zgasn przy kolejnym kreceniu odpalil po 15 sekundach

Opublikowano

Ja wymieniam w taki sam sposób. Dwa razy przekręcam zapłon przed odpaleniem. Tylko jak odpali daję mu obroty na 1500 - przez chwilę go rzuca i szarpie ale nie gaśnie i później chodzi bez problemu.

Opublikowano

tak wlasnie ma byc :) czasami zgasnie czasami nie ale nie trzeba zalewac filtru paliwem i da rade :)

Opublikowano

Nie trzeba,ale zawsze zalanie filtra ropą ułatwia odpalenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...