Gość Trzeniu Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Hej , niestety nie mogę. Z Piotrem na pw. Nie pozwala dawać swojego nr , taki jego urok
wumurzyn Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Hej , niestety nie mogę. Z Piotrem na pw. Nie pozwala dawać swojego nr , taki jego urok Hmmm ok, rozumię w takim razie czekam z nadzieją że sie odezwie
Gość Trzeniu Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Hej , niestety nie mogę. Z Piotrem na pw. Nie pozwala dawać swojego nr , taki jego urok Hmmm ok, rozumię w takim razie czekam z nadzieją że sie odezwie ale naprawdę możesz napisać do meszruma , chwalił się że zna przyczynę więc może Ci naprawić bądz podesłać do jakiegoś dobrego mechanika. Ponoć 90% mechaników sobie z tym radzi
tx-didi Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Z tego co sie orientuje, w Twojej sprawie Trzeniu uczestniczyly rowniez dwa warsztaty - Piotr jawnie je wymienial w watku na AKP. wumurzyn mysle ze warto dotrzec do tego watku, gdyby proby kontaktu pw nie daly rezultatu.
meszrum Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Hej , niestety nie mogę. Z Piotrem na pw. Nie pozwala dawać swojego nr , taki jego urok Hmmm ok, rozumię w takim razie czekam z nadzieją że sie odezwie ale naprawdę możesz napisać do meszruma , chwalił się że zna przyczynę więc może Ci naprawić bądz podesłać do jakiegoś dobrego mechanika. Ponoć 90% mechaników sobie z tym radzi znowu zaczynasz? nie wiedziałem, że masz aż taki kompleks* mojej osoby. choć zupełnie szczerze - wcale mnie to nie dziwi jeżeli jesteś przekonany, że tylko p potrafi wymieniać leluty, do wymiany których potrzebne są dwa klucze... *dodam więcej - mam trzykrotnie szybszy samochód, aniżeli twój. zatem jestem trzy razy fajniejszy.
Gość Trzeniu Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Hej , niestety nie mogę. Z Piotrem na pw. Nie pozwala dawać swojego nr , taki jego urok Hmmm ok, rozumię w takim razie czekam z nadzieją że sie odezwie ale naprawdę możesz napisać do meszruma , chwalił się że zna przyczynę więc może Ci naprawić bądz podesłać do jakiegoś dobrego mechanika. Ponoć 90% mechaników sobie z tym radzi znowu zaczynasz? nie wiedziałem, że masz aż taki kompleks* mojej osoby. choć zupełnie szczerze - wcale mnie to nie dziwi jeżeli jesteś przekonany, że tylko p potrafi wymieniać leluty, do wymiany których potrzebne są dwa klucze... *dodam więcej - mam trzykrotnie szybszy samochód, aniżeli twój. zatem jestem trzy razy fajniejszy. bardzo mi ciebie brakowało cieszę się że jesteś 3 razy fajniejszy ale jak się to ma do tego tematu? jak już się chcesz pochwalić jaki jesteś super to pisz na temat bo to topic techniczny daj koledze namiar na warsztat, obojętnie jaki , byleby miał 2 klucze pozdrawiam serdecznie ciebie i twój 3 razy szybszy samochód miłego dnia
Gość mmcv Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 podobno wystarczy podniesc obroty silnika i problem znika :mysli: Trzeniu tez slyszalem / czytalem ostatnio ze sprawa jest bardzo prosta wystarczy cos poregulowac wymienic wtryski i chodzi jak zloto . Ile osob to naprawilo oprocz Piotra ...tego akurat nie slyszalem. zastanawiajace jest tylko to ze ...ilekroc pojawi sie temat narywania zjawia sie Meszrum i Andy blyskawicznie rozwiewajac wszystkie watpliwosci swoja czysto teoretyczna wiedza , chyba ze sa niezbite dowody ze usuneli problem ?
AndyN Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Moi? Dziecko , zobacz kiedy ostatnio pisałem w tym temacie ...
Gość mmcv Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Moi? Dziecko , zobacz kiedy ostatnio pisałem w tym temacie ... daj spokoj przeciez wiesz ze to prawda zawsze jsetes tam gdzie drganie p.s. Dzieci to masz w domu (??) :gwizdanie:
wumurzyn Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Z tego co sie orientuje, w Twojej sprawie Trzeniu uczestniczyly rowniez dwa warsztaty - Piotr jawnie je wymienial w watku na AKP. wumurzyn mysle ze warto dotrzec do tego watku, gdyby proby kontaktu pw nie daly rezultatu. ok dzięki może coś znajdeA tak przy okazji Panowie chodzi mi tutaj o uzyskanie pomocy w tym względzie a nie czytanie Waszych kłótni, nie wiem w czym problem ale jeśli któryś z was wie gdzie uderzyć z tematem czekam na info.
Gość mmcv Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Ja mialem to samo robilem u Piotra (Polecam :good: ), od 35tys jest tip top - jezdze na lekkim programie. . Jak znajdziesz kogos innego kto to usunie to sie pochwal zeby bylo dla potomnych .
Gość Trzeniu Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Z tego co sie orientuje, w Twojej sprawie Trzeniu uczestniczyly rowniez dwa warsztaty - Piotr jawnie je wymienial w watku na AKP. wumurzyn mysle ze warto dotrzec do tego watku, gdyby proby kontaktu pw nie daly rezultatu. ok dzięki może coś znajde Bosch Śmietana Pszczyna , Sopa i Piotruś sobie z tym poradzili , każdy miał po jednym kluczu więc sobie poradzili z problemem Nie chcieli powiedzieć jakich kluczy użyli więc może meszrum nam podpowie pewnie ma 3 razy lepsze
meszrum Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 zachowujecie się jak baby z bardzo małej miejscowości, w dodatku trzy razy mniej atrakcyjne, aniżeli wynosi średnia atrakcyjności baby z bardzo małej miejscowości - z wymiany wtryskiwaczy [względnie zmiany map ECU lub naprawy sekcji hydraulicznej pompy] w silniku, który opracowano 14 lat temu, staracie się robić reverse engineering... całe szczęście, że mało kto bierze to na poważnie. tutaj jest opisane wszystko bez wodolejstwa i reklamy: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=94865. z kolei jeżeli ktokolwiek z was łyknął temat o rekonfiguracji układu wtryskowego, który swego czasu próbował sprzedać p, to jest to już wasz problem, że nie wiecie jak działa silnik w waszych samochodach. na marginesie, nadużywanie emotikonów świadczy o degradacji umiejętności wypowiedzi.
Gość mmcv Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 z kolei jeżeli ktokolwiek z was łyknął temat o rekonfiguracji układu wtryskowego, który swego czasu próbował sprzedać p nie wiem mi takiego czegos nikt nie sprzedawal . Wiem natomiast ze wymiana wtryskiwaczy nie oznacza usuniecia problemu. A co do upgrad'u oprogramowania to Piotr juz kilka razy pisal ze to nic nie daje. Jak dobrze pamietam sam mial nadzieje ze to rozwiaze problem z pierwszym uleczonym , czyli autem Trzenia, tak sie jednak nie stalo. Zeby bylo jasne ja tu nie robie zadnej reklamy , mowie otwarcie do kogo sie udalem i jakie sa nastepstwa jego pracy(ladna stabilna praca silnika) . Jak ktos zna kogos innego kto to naprawial to niech tam jedzie ,dla mnie teoria jest wciaz teoria.
wumurzyn Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 hmmm no jeśli chodzi o Piotra to sie nie odezwał, moze ktoś kto ma z nim kontakt podpowie mu żeby zaglądnął do tego temtu, będę wdzięczny
Piotruś Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 hmmm no jeśli chodzi o Piotra to sie nie odezwał, moze ktoś kto ma z nim kontakt podpowie mu żeby zaglądnął do tego temtu, będę wdzięczny Witam. Zajrzałem i odczekałem chwilę żeby wszyscy swobodnie wypowiedzieli swoje opinie - wszak od pierwszej naprawy BDH minęły dwa lata i sam byłem ciekawy co "Chłopaki" ( ) napiszą w temacie ... :gwizdanie: . Jak tylko ogarnę kilka bieżących spraw - jeszcze dzisiaj (lub najdalej jutro) postaram się jakoś Ci pomóc (tutaj, w tym poście). Do miłego zatem ... .
Gość Trzeniu Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 na marginesie, nadużywanie emotikonów świadczy o degradacji umiejętności wypowiedzi. Odnosząc się konkretnie do Twojej osoby , świadomie używam takiej formy wypowiedzi sorry ale sam się zdegradowałeś pisząc że mieszkasz w zakładzie karnym , masz 98 lat a pod avatarem masz napisane "paproć" i jak tu Cię chłopie traktować poważnie? dodatkowo wprowadzasz innych w błąd , manipulujesz prawdziwymi informacjami więc nie płacz że w moim odczuciu zasługujesz tylko na używanie ikonek z kolei jeżeli ktokolwiek z was łyknął temat o rekonfiguracji układu wtryskowego, który swego czasu próbował sprzedać p nie wiem mi takiego czegos nikt nie sprzedawal . Wiem natomiast ze wymiana wtryskiwaczy nie oznacza usuniecia problemu. A co do upgrad'u oprogramowania to Piotr juz kilka razy pisal ze to nic nie daje. Jak dobrze pamietam sam mial nadzieje ze to rozwiaze problem z pierwszym uleczonym , czyli autem Trzenia, tak sie jednak nie stalo. Zeby bylo jasne ja tu nie robie zadnej reklamy , mowie otwarcie do kogo sie udalem i jakie sa nastepstwa jego pracy(ladna stabilna praca silnika) . Jak ktos zna kogos innego kto to naprawial to niech tam jedzie ,dla mnie teoria jest wciaz teoria. mmcv , po co dajesz się wciągać meszrumowi w jego chorą intrygę? po co cokolwiek mu tłumaczysz? Kolego vumurzyn Z tego forum znam osobiście 6 użytkowników którzy u Piotrusia na bieżąco serwisują swoje samochody. U 4 z nich usunął usterkę o której piszesz , wnioski wyciągnij sam Meszrum -> :naughty: Czekam na odpowiedz , tylko proszę merytorycznie
meszrum Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 trzeniu, wybacz, lecz w tym zakresie dyskusja merytoryczna z tobą nie jest możliwa. być może jest coś na czym się znasz - wówczas moglibyśmy wymienić poglądy [może np. jeździsz na MTB w klasie Enduro i odróżniasz pojemność GS od SGS, wiesz co to jest 45T albo chociażby o szkicach w strukturach modalnych]... o samochodach nie pogadamy. co do brania kogokolwiek na poważnie - ja z tego nie żyję, więc mi to dynda. skoro nie zasługuję na bycie branym na poważnie, to dlaczego nie tylko czytasz to co piszę, odpowiadasz [nieudolnie] ale nawet zaczepiasz i prowokujesz po blisko roku? brak chyba konsekwencji [bądź czegoś więcej]. zważ jedynie, że 99% nicków nie określa forumowiczów w sposób niezbędny do ich poprawnej identyfikacji. twój nick również... co więcej, powiedziałbym, że jest niemęski i infantylnie zdrobniony. ponadto, nie sposób nie zauważyć, że we wszystkich twoich wypowiedziach elementem dominującym są emotikony - być może oznacza to stosunek do rozmówców, a być może coś o czym napisałem. odnoszę wrażenie, że statystyczna 80letnia kobieta ma w sobie więcej luzu, aniżeli ty. gdybyś nie zaczął, to wierz mi - nie zajrzałbym tutaj [tym bardziej, że temat jest zupełnie nieinteresujący]. kpiąc z innych musisz się liczyć z reakcją - w nagrodę masz zatem dyskutanta z zakładu karnego. mmcv, dla ciebie być może teoria. otóż wyobraź sobie, że naprawiłem trzęsącego się kasztana należącego do członka mojej rodziny samodzielnie. tak samo jak ty nie masz materiału filmowego, tak samo jak również go nie mam [a szkoda, widać byłoby jak posługuję się kluczem niczym Arturo* batutą]. zatem mamy słowo przeciw słowu. ...czyli mamy kupę. *Toscanini Arturo
wumurzyn Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 hmmm no jeśli chodzi o Piotra to sie nie odezwał, moze ktoś kto ma z nim kontakt podpowie mu żeby zaglądnął do tego temtu, będę wdzięczny Witam. Zajrzałem i odczekałem chwilę żeby wszyscy swobodnie wypowiedzieli swoje opinie - wszak od pierwszej naprawy BDH minęły dwa lata i sam byłem ciekawy co "Chłopaki" ( ) napiszą w temacie ... :gwizdanie: . Jak tylko ogarnę kilka bieżących spraw - jeszcze dzisiaj (lub najdalej jutro) postaram się jakoś Ci pomóc (tutaj, w tym poście). Do miłego zatem ... . OK z góry dzięki i czekam na info
Gość mmcv Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 meszrum napraw wumurzyn'owi (skomplikowany nick )a on niech sie pochwali,ze chodzi jak trzeba. Moje A4 (i kilka innych z forum) dowodza tego ze Piotr zna sie na rzeczy. Nie znam nikogo na forum kto zglaszal problem a potem pochwalil sie ze TY mu go naprawiles ,wiec chyba moje slowo wiecej znaczy w tej kwesti p.s. video relacje mam na komorce :gwizdanie: Trzeniu, nic nie tlumacze , pisze tylko to co juz zostalo napisane na AKP i co wielokrotnie bylo walkowane. p.s2. Przestancie sobie jechac bo to jest smieszne z tymi babami 80 letnimy i bardzo nieatrakcyjnymi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się