ghost1717 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Wymien cewki na których wypada zapłon najlepiej na BERU albro ORI AUDI/VW z koncówką nr 115 R takie powinny być w naszych 3.0. Co do problemów przez LPG ja mam swoje auto od 80 tys km teraz ma 280 tys z tego 150 na LPG może mniej. Ostatnie 100 tys km zrobiłem na 1 komplecie cewek i świec. Poza awarią 1 sztuki cewki. Nie tykałem układu zapłonowego bo nie było potrzeby. Wczesniej nawet jak nie miałem gazu to cewki siadały srednio co 10-20 tys 1-2 sztuki.Swiece miałem wtedy ori chyba 2-elektrodowe jednym słowem KICHA!! Aby wyeliminować problem siadania cewek trzeba wymienić świece na irydowe które wymagają mniejszego napięcia co oszczędza nasze cewki... Prosciej sie tego nie da wytłumaczyć! Przetestowane i sprawdzone. Druga sprawa ,ze gaz w 3.0 ustawia się według korekt paliwowych wtedy chodzi fura jak trzeba Trzeba się przejechać ... popatrzeć na korekty krótkoterminowe i długoterminowe kto miał parę razy VAGA w ręcach powinien wiedzieć o co kaman chociaż np. ja używam do tego skanera ELM327 na bluetooth i telefonu z androidem+OBD car doctor , do tego zestawu dochodzi laptop podłaczony pod instalke od LPG i po paru KM mamy pięknie zestrojone LPG. Następnego dnia możemy jeszcze zobaczyć korekty na zimnym silniku i wyregulować gaz tak aby mieszanka paliwowo-powietrzna była już przy niskiej temperatury instalacji oraz auta PRAWIDŁOWA dzieki temu nie ma CHECK'a itp U mnie gazik zostaje uruchomiony po 10s gdy reduktor osiagnie 20*C - odrazu po odpaleniu mogę jechać , przełączanie trwa ułamki sekund i jest niezauważalne dla silnika... Auto jest oszczędne i nie pali dużych ilosci PB
chudineze Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Gdzie Wy go w maliny prowadzicie albo czytajcie co On pisze chyba napisał, że olej występuje w gniazdach świec dlatego ma wypadanie zapłonu, a nie każecie mu cewki wymieniać Ludzie czytajcie !!!
kolunio Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2012 no właśnie nie czytają no ale coż narazie się pozbędę oleju w gniazdach świec ale dzięki za rady chłopaki ---------- Post dopisany at 16:36 ---------- Poprzedni post napisany at 09:06 ---------- koszt uszczelek pod pokrywą to 280 zł aso już zamówione, zamiennik koszt 230zł i po kłopocie mam nadzieje
kolunio Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2012 warto zapłacić zawsze ori trwalsze
powaguspisz Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Jeżdżę już od ponad dwóch lat takim ASN-em, LPG mam od początku zakupu i ani razu, ani razu powtarzam nie miałem kłopotu z LPG a przejechałem już ponad 50 tyś km i nie ma że nie działa, że regulować trzeba że to świeczki typowo do LPG, i cuda wianki - to wszystko w większości wymysły nie kompetencja brak wiedzy w instalacjach LPG i najtaniej jak się da jest takowymi przyczynami i podejściem do LPG. Jest tak jak ma być typowa świeca do tego modelu i śmiga, a wszystkie opisane błędy były winą walniętych katalizatorów. Problemu pozbyłem się raz na zawsze po zmianie w ECU w sofcie i cisza gra i mruczy jak ta lala:banan: więc nie mówcie że LPG to g/g i jakie tam jeszcze. Zwyczajnie brakuje mądrego by to dobrze zgrać i zrobić. A jak są to sobie odpowiednio liczą cenę za podłączenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się